Wel een tijdje gehad dat ik best graag een vriend wilde, en hij's nog welkom hoor, maar ik vermaak me ook best met mijn huidige vriendjes en vriendinnetjes

Moderator: Moderafo's
Mortlach schreef:zou het schelen of je vrijgezel bent of wéér vrijgezel? Na een lange relatie inclusief samenwonen weet je toch meer wat je mist dan als je in je volwassen leven nog nooit een relatie hebt gehad.
elvira (gast) schreef:Samenwonen.... ja, foei, Mortlach!![]()
![]()
Dorien: er zijn genoeg redenen te verzinnen waarom samenwonen wel degelijk zou mogen, hoor! (geld, gezondheid, etc.)
Dorien schreef:nou Elvira, ik heb zelf samengewoond, en kan geen reden bedenken vanuit de bijbel om te gaan samen wonen zonder God's zegen op je manier van leven.
Ik denk toch echt dat je eerst moet trouwen
Dorien schreef:Nou, daar heb je gelijk in. Back to the toppic dan maar weer.
Wie kan ik allemaal verwachten op de speeddate? Ik twijfel nog steeds
Iemand die me over wil halen?
Mortlach schreef:Dorien schreef:nou Elvira, ik heb zelf samengewoond, en kan geen reden bedenken vanuit de bijbel om te gaan samen wonen zonder God's zegen op je manier van leven.
Ik denk toch echt dat je eerst moet trouwen
Dat hele ding van je vrouw aanhangen en het huis verlaten is voor mij een (van de vele) dingen die cultuur-historisch zijn. Begrijpelijk in de tijd dat de Bijbel werd geschreven, maar niet universeel geldig (zoals Heb uw naasten lief als uzelf en God boven al dat wél is).
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 gasten