Trouwen ed. TIPS!

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 26 dec 2008 14:10

Evelien schreef:moet je zeggen: we trouwen pas als ik zwanger ben. :wink:

Haha, ja bij sommige mensen zou ik dan de reactie wel op beeld vast willen leggen :mrgreen:
pobody's nerfect

christien
Majoor
Majoor

Berichtdoor christien » 26 dec 2008 15:42

Vervelend al die reactie´s Jo´tje.
Logisch dat je dat soms echt even zat bent.
Dan vind ik dit wel een goede om te zeggen, ben ook heel benieuwd
naar de reactie´s die je dan zal krijgen :P

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 28 dec 2008 09:05

Jo'tje schreef:
Evelien schreef:moet je zeggen: we trouwen pas als ik zwanger ben. :wink:

Haha, ja bij sommige mensen zou ik dan de reactie wel op beeld vast willen leggen :mrgreen:

tsja.... soms moet je toch wat?

Moet je vertellen tijdens de koffie. :wink: Als iemand net een slokje neemt. :oops: :oops:

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 29 dec 2008 15:12

:mrgreen:
pobody's nerfect

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 29 dec 2008 15:26

Jo'tje schreef:Tsja, ik snap op zich nog wel dat mensen er naar vragen.
Maar het gaat ook een beetje om de manier waarop.
De vervelendste variant (en dat is niet eenmalig gebeurd...):

- Gaan jullie nog niet trouwen?
* Nou eh, nog niet nee.
- Maar je bent toch bijna klaar met je studie?
* Ja...
- En Marnix werkt toch al een poosje?
* Klopt ja...
- Oke.. maar waarom niet dan?
* uitleg + diepe zucht

Achja, tegen de tijd dat we wél gaan trouwen is het al voor niemand een verrassing meer blijkbaar :p

Gelukkig zijn er ook zat mensen die het wel op een leuke manier vragen hoor. Je herkent direct of het interesse of pure nieuwsgierigheid is ;)
Mijn zwager zei laatst: "Wij wisten al dat jullie zouden trouwen voor dat jullie het wisten." :mrgreen: :mrgreen: die wist gewoon dat het goed zat tussen ons.... :P (wisten wij ook wel hoor....:P) maar vond het wel lief om te horen!
Verder had iedereen het gewoon verwacht, niemand zat echt raar te kijken. Iedereen wist gewoon dat wij een close, stabiele relatie hebben. En ik kreeg ook helemaal geen reacties van: "Tsjonge wat snel." o.i.d. In m'n oude woonplaats zeiden ze dat WEL maar die hadden verwacht dat ik binnen een maand weer bij m'n ouders op de stoep zouden staan :mrgreen: ik geloof dat ze nu nog uit het raam kijken.... :wink:
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

88alries88
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor 88alries88 » 06 jan 2009 12:53

Wij krijgen a.s. zaterdag de drukproef van onze trouwkaart...ben zo benieuwd!! :D

Het enige probleem waar we nu nog tegen aan lopen is een binnenlocatie voor het foto's maken 's morgens. Alleen slot Zeist zou kunnen, maar dat vinden we best duur.
We hebben ook al gevraagd of het bij kasteel Amerongen eventueel binnen mocht, maar mag ook niet... :( En nou zijn we allebei inspiratieloos! :oops:

Mensen die geen binnenlocatie hadden en wel regen en een paraplu gebruikte, werd je niet gigantisch nat?? (alsnog)
As long as You loved me, there's no mountain I can't climb!

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 06 jan 2009 13:10

Tja, bij ons regende het echt pijpenstelen, en zelfs met paraplu werden we echt nat, van de kleine stukjes rennen van de auto naar de binnenlocaties. Ik had er flink van gebaald als we niks binnen hadden geregeld.
Er zijn toch nog veel meer binnenlocaties behalve kastelen? Je kunt ook aan dierentuinen denken (krijg je vaak gratis toegang als het alleen voor foto's maken is), kerken, oude gemeentehuizen (of juist nieuwe), grote winkelcentra.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

elvira (gast)
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor elvira (gast) » 06 jan 2009 13:23

Inderdaad, er zijn nog genoeg (goedkope) locaties te bedenken! Desnoods een leuke trouwreportage in de locatie waar ook de receptie is! Natuurlijk wil je perfecte trouwfoto's, maar uiteindelijk gaat het er vooral om dat je er allebei stralend en gelukkig op staat en is de omgeving eigenlijk een beetje bijzaak, toch? 8) :lol:
Iedereen veel plezier en succes met de voorbereidingen!

Dine
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Dine » 06 jan 2009 13:38

Wij zijn nu nbeetje op zoek naar goedkope receptiezalen in een restaurant of gewoon een zaaltje ergens waar we een receptie kunnen houden. Maar dat valt ook nog niet mee :roll:
Kom naar Mij toe, allen die vermoeid en belast bent, en Ik zal u rust geven.

Ikkuh0310
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor Ikkuh0310 » 06 jan 2009 14:30

Ff vraagje...

jups, bij ons zit een bruiloft er ook aan te komen, nu heb ik iemand die mijn jurk gaat naaien, maar ik wil wel eerst ergens jurken gaan passen om te kijken wat voor soort model er bij mij past...
Maar als ik ga passen moeten er wel foto;s gemaakt worden voor het model.. Mag dat zomaar? Wie heeft hier ook ervaring mee...?
Love Is A Dream Come True! :8>

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 06 jan 2009 14:32

tuurlijk mogen er foto's gemaakt worden.

Je bent niet verplicht om een jurk te kopen waar je de jurken aan het passen bent.

88alries88
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor 88alries88 » 06 jan 2009 14:34

Bij mij mocht het alleen van de jurk die ik gekocht heb.
As long as You loved me, there's no mountain I can't climb!

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 06 jan 2009 14:37

Ikkuh0310 schreef:Ff vraagje...

jups, bij ons zit een bruiloft er ook aan te komen, nu heb ik iemand die mijn jurk gaat naaien, maar ik wil wel eerst ergens jurken gaan passen om te kijken wat voor soort model er bij mij past...
Maar als ik ga passen moeten er wel foto;s gemaakt worden voor het model.. Mag dat zomaar? Wie heeft hier ook ervaring mee...?

Waar ik mijn jurk vandaan heb mocht dat echt niet alleen van de jurk die ik kocht. Mijn schoonzusje heeft hem in een andere winkel gekocht die mocht ook geen foto's maken van de jurken alleen van haar jurk

Daatje123

Berichtdoor Daatje123 » 06 jan 2009 14:47

Slot Zeist niet niet handig om binnen foto's te maken. Je kunt nam. niet reserveren. Ze boeken gewoon vol en 1 dag van te voren krijg je te horen hoeveel zalen er nog vrij is of dat het alleen in de hal kan.

Wij hadden als optie de kassen van de UU in Utrecht. Dat zijn allemaal tropische en bijzondere planten en bloemen. Via via kon mijn vader dat regelen. Mochten we naar binnen zo vroeg als we wilde, gratis en lekker warm. Vonden we net iets leuker dan een tuincentrum. Gelukkig was het weer om buiten foto's te maken, maar mocht je interesse hebben dan wil ik wel voor je navragen hoor!

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 06 jan 2009 14:56

De fotograaf van mijn broer en schoonzus kwam met het idee om nog een paar foto's te maken in de intratuin echt super leuk en niemand die het door had dat het een tuincentrum was op de foto's

Terug naar “Archief”