Ik ben nu de hoezen van mijn luie stoel aan het wassen (die stoel heet trouwens de 'mama' stoel

Moderator: Moderafo's
LauraC schreef:@MissF: ik maak de hele badkamer schoon met een oplossing van 1:1 water en azijn en het werkt prachtig. Zeker met kranen enzo. Je spuit het erop, even afnemen met een doek en daarna oppoetsen met een schone droge doek. De voegen doe ik met puur azijn en dan met een tandenborstel lekker schrobben. Houd wel je ramen open anders stink je de tent uitMijn man zegt altijd op maandag (mijn badkamer en wc dag) dat het naar een fish-and-chip shop ruikt
Ik ben nu de hoezen van mijn luie stoel aan het wassen (die stoel heet trouwens de 'mama' stoel). Maar nu trok ik net iets te hard aan de rits en kwam het ijzeren trekkertje eraf gevlogen. Nu dus een open rits zonder iets om hem dicht te trekken....kan ik dat ding er nog opzetten of niet? Tips please...
liefie schreef:LauraC schreef:@MissF: ik maak de hele badkamer schoon met een oplossing van 1:1 water en azijn en het werkt prachtig. Zeker met kranen enzo. Je spuit het erop, even afnemen met een doek en daarna oppoetsen met een schone droge doek. De voegen doe ik met puur azijn en dan met een tandenborstel lekker schrobben. Houd wel je ramen open anders stink je de tent uitMijn man zegt altijd op maandag (mijn badkamer en wc dag) dat het naar een fish-and-chip shop ruikt
Ik ben nu de hoezen van mijn luie stoel aan het wassen (die stoel heet trouwens de 'mama' stoel). Maar nu trok ik net iets te hard aan de rits en kwam het ijzeren trekkertje eraf gevlogen. Nu dus een open rits zonder iets om hem dicht te trekken....kan ik dat ding er nog opzetten of niet? Tips please...
een paperclip misschien?
LauraC schreef:liefie schreef:LauraC schreef:@MissF: ik maak de hele badkamer schoon met een oplossing van 1:1 water en azijn en het werkt prachtig. Zeker met kranen enzo. Je spuit het erop, even afnemen met een doek en daarna oppoetsen met een schone droge doek. De voegen doe ik met puur azijn en dan met een tandenborstel lekker schrobben. Houd wel je ramen open anders stink je de tent uitMijn man zegt altijd op maandag (mijn badkamer en wc dag) dat het naar een fish-and-chip shop ruikt
een paperclip misschien?
Hoe dan? De trekker is nl nog heel, maar van de rits af...
Saskia schreef:Brr, ik moet de oven nog doen, dat is idd ook zo'n vervelend klusje...
Daphne schreef:Saskia schreef:Brr, ik moet de oven nog doen, dat is idd ook zo'n vervelend klusje...
Ja, inderdaad... Ik gebruik daarvoor altijd een de ovenreiniger van het Kruidvat. Dat spuit je in de oven, een paar uur laten inwerken (ook het rooster daarmee inspuiten) en dan heb je 'm zo schoon.
Maar ja, het Kruidvat zullen ze in Roemenië niet hebben, vrees ik.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten