Moderator: Moderafo's
MissF schreef:Ik vind juist dat carriere ook later kan.
Voor mij zou een punt om niet tijdens de eerste jaren van mijn studie te gaan trouwen zijn dat je dan een kinderwens uit moet stellen. Nouja, moet niet, maar erg handig lijkt het me niet.
Ik trouwde ook gewoon tijdens mijn studie (4e jaar deeltijd) en toen onze kinderwens echt aanwezig was, konden we die gewoon volgen, omdat ik dan toch afgestudeerd zou zijn. Ik zou het heel erg gevonden hebben als we nog jaren moesten wachten om de opleiding reden.
Het lijkt mij trouwens veel leuker om later carriere te maken. Ik vind mijn beroep van nu erg leuk, en het is denk ik beter de combineren met een klein kindje. Zodra ons kindje (of eventueel kinderen) ouder zijn, kan ik lekker doorstuderen en carriere maken. Heerlijk, dan hoeft dat sowieso niet onderbroken te worden door rammelende eierstokken
LauraC schreef:Wat een reacties op mijn woordje 'ingedut'. Hoop dat jullie allemaal diezagen. Bovendien schreef ik ook: 'om ONS heen kijken' en ik zie jullie hier niet natuurlijk. Maar eerlijk waar, de 30ers hier zijn zo mega beladen en serieus! Als dat in NL niet zo is mogen jullie je gelukkig prijzen
Dine schreef:Bedankt allemaal:wink: we hebben wel een gesprek gehad met mn ouders, maar hebben het nog niet genoemd, hebben besloten om een etentje aan ze te geven met beide ouders en onszelf en dan gaan we het zeggen..dus nog even afwachtenDan is iedereen bij elkaar en kunnen we het er rustig over hebben..
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 26 gasten