Artikel 36

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

@mic
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor @mic » 22 jan 2004 22:18

snif-snif- ruik ik daar een vleugje hoogmoed?

Wel als ze hier die dialoog een poosje voortzetten, gaan wij gewoon op de rest van het forum verder :wink:
Afbeelding
@mic: amic.filternet.nl

Fredrik
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor Fredrik » 23 jan 2004 13:22

caprice schreef:Frederik, John Knox, kansloos...

Allemaal 1 pot nat.

Dat discussieert gewoon met zichzelf. :roll:
Zuster Caprice ik ben zeer bedroeft dat je mij vergelijkt met kansloos, dit is niet iemand met wie ik mij wil vergelijken. Ik ben niet Kansloos en ook niet John Knox. Ik zeg u dit naar eer en geweten. Ik lieg niet en aangezien je ja ja en je nee nee moet zijn. Weet ik hier wat ik zeg.
Luther: ,,Liever valle de hemel, dan dat een kruimpje van de waarheid verloren ga".

http://www.wepsite.net/refounielpf/main.htm

caprice

Berichtdoor caprice » 23 jan 2004 13:26

Fredrik schreef:
caprice schreef:Frederik, John Knox, kansloos...

Allemaal 1 pot nat.

Dat discussieert gewoon met zichzelf. :roll:
Zuster Caprice ik ben zeer bedroeft dat je mij vergelijkt met kansloos, dit is niet iemand met wie ik mij wil vergelijken. Ik ben niet Kansloos en ook niet John Knox. Ik zeg u dit naar eer en geweten. Ik lieg niet en aangezien je ja ja en je nee nee moet zijn. Weet ik hier wat ik zeg.

Goed, dan is Fredrik een ander, maar John Knox en kansloos zijn wel dezelfde.

Ik ben overigens geen vrouwelijk persoon.

Fredrik
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor Fredrik » 23 jan 2004 13:39

Het spijt me broeder dat ik u voor zuster aanzag. :oops: Maar ik vond het zo'n vreemde naam voor een man. Het spijt me en ik ben blij dat ik volgens u Kansloos en John Knox niet meer bent.
Waarom denk je trouwens dat zij wel dezelfde zijn?
Luther: ,,Liever valle de hemel, dan dat een kruimpje van de waarheid verloren ga".

caprice

Berichtdoor caprice » 23 jan 2004 13:40

Fredrik schreef:Het spijt me broeder dat ik u voor zuster aanzag. :oops: Maar ik vond het zo'n vreemde naam voor een man. Het spijt me en ik ben blij dat ik volgens u Kansloos en John Knox niet meer bent.
Waarom denk je trouwens dat zij wel dezelfde zijn?

Door hetzelfde taalgebruik en jullie hebben alledrie dezelfde twee websites in het onderschrift staan.

Fredrik
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor Fredrik » 23 jan 2004 13:49

Ik zag verder op een topic over ware kerk. Ik wil er hier dit over zeggen. Een ware kerk is een kerk die de Bijbel als enige waarheid heeft. En de Gereformeerde Leer beleiden. Maar niet beleiden zoals we dat in veel kerken tegenwoordig zien. Met veel lauwheid gepaard gaande nee, met strijd, een voortdurende strijd tegen het ongeloof onder de gemeenteleden, maar ook in de plaats waarin men zelf woont. Een voortdurend oproepen tot bekering van de mensen. Hen tegenhouden als ze bijvoorbeeld naar een remostrantse leer lerende kerk willen gaan. Hen tegenhouden als ze naar kroegen gaan, naar andere huizen waar men het ongeloof leert.

@mic
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor @mic » 23 jan 2004 13:53

Fredrik schreef:Een ware kerk is een kerk die de Bijbel als enige waarheid heeft. En de Gereformeerde Leer beleiden
Whahahaahahhaaaaa... kun je het nog iets tegenstrijdiger zeggen Fredrik?
Afbeelding

@mic: amic.filternet.nl

JopieK
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor JopieK » 23 jan 2004 17:57

Check die gast z'n ondertitel, als ik henkie was zou ik 'm een waarschuwing voor klonen geven. Henkie kan het zo aan IP-adressen zien overigens!

Heb ff bewijs opgezocht en berichtje in "RefoWeb" gezet...
Cognito Ergo Credo, Credo Ergo Sum

Terug naar “Archief”