Berichtdoor biblebook » 03 nov 2008 04:52
Hallo Kwebbel,
Het gaat er om kwebbel dat je een andere "god" aanbidt en de eer geeft. De zondag behoort bij de kerk van het Grote Babylon. De kerk die de wereld vergadert tot opstand tegen een Hemelse Godheid. Weet je, ik het zeer recent nog van gedachte gewisseld over "onze moeder" met een RK internet
publicist. Hij meende dat ik verdoemd en gestraft zou worden, omdat ik Maria zou beledigen en niet wilde erkennen als de "moeder van iedereen".
Maar beste Kwebbel, als we trouw Bijbelstudie doen onder leiding van de Heilige Geest, dan weten we aan de hand van Jezus`uitspraken dat "onze moeder" nooit Maria kan zijn.
Wie de Bijbel onder Gods leiding onderzoekt zal ontdekken dat onze wedergeboorte "van omhoog" komt, vanuit het Hemels Jeruzalem. Immers daar woont de Allerhoogste God en zijn Christus Žn zijn God en Vader bezig met ons oordeelswerk, samen overleggend. Als nu onze wedergeboorte door de Heilige Geest wordt bewerkstelligd, dan is dus daar waar onze wedergeboorte vandaan komt, in ons hart ook onze moeder. Wel Galaten 4:25 leert ons dat het Hemels Jeruzalem is "ons aller moeder".
Dus niet de misleiding van de zoon des verderfs, de "mens der zonde" moet ons fundament zijn maar de Waarheid in Christus. En zo is het ook met de "zondag" en "sabbath".Mensen van de Rede, mensen die slechts hun eigen geweten sussen met hetgeen "wellicht ook mag". Of het "niet uitmaken" of zondag hetzelfde is als Sabbat, zullen zichzelf van God verwijderen omdat zij geboden en wetten van mensen navolgen.
Een zekere Lord Acton die nauw verbonden was met de Rooms Katholieke Kerk, deed een waarschuwing de wereld in gaan waarbij hij uitlegde dat hoe meer men zich met de RK misleiding bezig zou houden en men zich door allerlei valse zaken, zich dichter bij de Paus meende te moeten ophouden als zaak van redding, hoe verder men zich van de Allerhoogste en Hemelse God zal verwijderen.
Wie nu dan inderdaad goed om zich heen kijkt en zich af vraagt waar sta ik of mijn kerk, moet leren inzien dat de Protestantse kerken met hun menselijke en niet van Gods oorsprong de zondag, zich heeft overgegeven en een handreiking heeft gedaan die niet meer ongedaan kan worden gemaakt. des te meer nu het moment om de wet van God en dus het Hemels Koninkrijk te aanvaarden en te leren kennen, omdat Zijn Komst op handen is. Nog moet eerst nog de afval komen, voordat de zoon des verderfs, de mens van zonde (van 666) zich op de troon in het aardse Heiligdom te Jeruzalem zal zetten. Menenden dat hijzelf een God is, en God zal zijn. (2 Thes. 2:3,4)
Laatst gewijzigd door
biblebook op 09 nov 2008 09:14, 1 keer totaal gewijzigd.