Te jong voor relatie?!?

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

elvira (gast)
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor elvira (gast) » 23 sep 2008 09:32

hmmm, even zien: drie langere relaties gehad:

1. ik was bijna 16, hij 2 jaar ouder... heeft 2 jaar geduurd. was best serieus, maar we wisten dat we nog erg jong waren en dat het best wel eens mis kon gaan, dus hebben we ook heel veel apart van elkaar gedaan. Voor mijn gevoel heb ik hierdoor niets van mijn jeugd gemist!
:lol:

2. ik was bijna 19, hij 20, heeft dik een jaar geduurd. We woonden allebei in onze studentenstad op onszelf.. hiervan heb ik geleerd dat je niet te snel + niet te veel op elkaars lip moet zitten, zeker als je ergens ook wel weet dat dat niet degene voor je is... :oops: (achteraf dom, maar ik was verliefd en wilde graag dat het de ware jacob was...)

3. ik was 20, hij 23.... na twee jaar samen een tijdlang in een studentenhuis gewoond (best een goeie overgang: je hebt het grootste deel voor jezelf, maar ook altijd wel een paar mensen in de buurt waar je even iets anders mee kunt doen) daarna, toen we praktisch klaar waren met onze eindscripties, in een eigen appartementje getrokken.... en nu zoeken we een mooi (en groter) huis in een andere stad...

mbt vrienden: ik ben altijd al voorstander van verschillende vriendengroepen geweest. We kennen elkaars vrienden wel, maar zijn vrienden zijn nou eenmaal niet mijn vrienden en andersom. Daarnaast zijn we met een paar andere stelletjes bevriend waar we dan lekker burgerlijk mee gaan koken/uit eten enzo.

liefs, elvira

elvira (gast)
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor elvira (gast) » 23 sep 2008 09:34

oja, dat studentenhuis was meer een tijdelijke optie: ons appartement liet nogal op zich wachten... gelukkig waren de huisgenoten van mijn lief heel aardig en vonden ze het geen probleem dat we van een verdieping een 'burgerlijke' verdieping maakten... 8)

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 23 sep 2008 09:46

Wij hebben ook 2 vriendengroepen. Alle vrienden van elkaar kennen we nog niet. Het loopt steeds zo dat het niet te plannen valt en anderen wonen te ver weg. Daarbij zijn er ook vrienden waar we beide bevriend mee zijn. Dat is ook wel erg leuk.
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

L'être extraterrestre
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor L'être extraterrestre » 24 sep 2008 12:30

Ik ben 18 en mijn vriend is 27 (Ik ben bijna 19, hij bijna 28 :wink: ) en ik vraag me wel eens af of ik niet gek ben dat ik nu al samenwoon, het is absoluut mijn intentie om mijn hele leven bij hem te blijven, maar soms denk ik, zit ik niet wat jong 'gesetteld'. Maar anderzijds, wat zou ik doen zonder hem?

Maar wie weet wat ik over 5 jaar zeg...

88alries88
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor 88alries88 » 24 sep 2008 13:04

Ik ben 18 en mijn vriend is 27 (Ik ben bijna 19, hij bijna 28 ) en ik vraag me wel eens af of ik niet gek ben dat ik nu al samenwoon, het is absoluut mijn intentie om mijn hele leven bij hem te blijven, maar soms denk ik, zit ik niet wat jong 'gesetteld'. Maar anderzijds, wat zou ik doen zonder hem?

Maar wie weet wat ik over 5 jaar zeg...

Persoonlijk vind ik dat wel jong hoor! Maar mijn mening doet er niet toe voor jou, want als jij je er wel prettig bij voelt om nu samen te wonen moet je dat vooral doen! :mrgreen:
As long as You loved me, there's no mountain I can't climb!

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 24 sep 2008 14:38

Je hoeft het niet te accepteren, als je het maar respecteerd! Dat heb ik tenminste geleerd.
Als jij gelukkig bent, wie zijn wij dan om jou tegen te houden ?!

MissF schreef:Maar ik bedoel meer: alleen op kamers wonen, met een berg vriendinnen ofzo.
Maargoed, je kunt idd ook samen op een studentenflat wonen ja :D
Ik vind trouwen zeker wel 'beperkingen' met zich meebrengen. Niet negatief, maar je bent opeens wel samen verantwoordelijk overal voor. Dat is niet altijd zo simpel.
mee eens!!
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Terug naar “Archief”