1. ik was bijna 16, hij 2 jaar ouder... heeft 2 jaar geduurd. was best serieus, maar we wisten dat we nog erg jong waren en dat het best wel eens mis kon gaan, dus hebben we ook heel veel apart van elkaar gedaan. Voor mijn gevoel heb ik hierdoor niets van mijn jeugd gemist!

2. ik was bijna 19, hij 20, heeft dik een jaar geduurd. We woonden allebei in onze studentenstad op onszelf.. hiervan heb ik geleerd dat je niet te snel + niet te veel op elkaars lip moet zitten, zeker als je ergens ook wel weet dat dat niet degene voor je is...

3. ik was 20, hij 23.... na twee jaar samen een tijdlang in een studentenhuis gewoond (best een goeie overgang: je hebt het grootste deel voor jezelf, maar ook altijd wel een paar mensen in de buurt waar je even iets anders mee kunt doen) daarna, toen we praktisch klaar waren met onze eindscripties, in een eigen appartementje getrokken.... en nu zoeken we een mooi (en groter) huis in een andere stad...
mbt vrienden: ik ben altijd al voorstander van verschillende vriendengroepen geweest. We kennen elkaars vrienden wel, maar zijn vrienden zijn nou eenmaal niet mijn vrienden en andersom. Daarnaast zijn we met een paar andere stelletjes bevriend waar we dan lekker burgerlijk mee gaan koken/uit eten enzo.
liefs, elvira