kleding enzo (2)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 23 sep 2008 18:39

@petra: slippers :shock: ik ben helemaal niet kouwelijk ofzo... het raam staat hier nog gewoon open maar slippers vind ik net weer ff te koud :?
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

*Annette*
Majoor
Majoor

Berichtdoor *Annette* » 23 sep 2008 19:13

Als ik morgen een beetje zin heb, het niet regent, ga ik denk maar eventjes shoppen. Wil gewoon wat nieuws hebben. In ieder geval een donkerblauwe spijkerrok (hoe houden jullie die trouwens mooi??), zag ze laatst wel bij de miss etam waren iets van €40, vond ze alleen een beetje prijzig. Maar ga denk morgen toch nog maar eens kijken, dan maar eventjes wat meer uitgeven ervoor. Zag vorige week nog wel bij een wat dure zaak spijkerrokken buitenhangen, afgeprijsd van €65 voor €25, prijs stond me wel aan, alleen het was zwart spijker en dat is nou net m'n kleur niet.

Vind paars juist wel een leuk kleurtje, ben heel benieuwd hoe het me staat. Heb normaal nooit iets met paars, maar de combi met zwart vind ik dan wel weer leuk. Heb nog een zwart rokje met krijtstreep, had er vorig jaar iets met zwart en grijs op. Denk dat ik nu maar voor iets met paars ga, verder wil ik nog iets van donkerblauw met groen voor op een donkerblauwe rok. En verder gewoon vesten wat overal zo'n beetje op kan.

Ga waarschijnlijk binnenkort nog weg, dusja het lijkt wel een beetje raar als je steeds alleen maar dezelfde kleren aan heb :P. En als het zulk herfstachtig weer blijft, trek ik de winterkleren uit de kast.

En dan nog op zoek naar panty's. Vind ze van de zeeman wel mooi, alleen die gaan tot 44-46. Enja dat gaat niet lukken. Had ze vorige winter bij de Hema vandaan, alleen die vond ik altijd zo snel raar. Kreeg er heel snel allemaal van die lijntjes op. Wil ook weer niet van de hele dure panty's, heb ze vaak zomaar kapot. Laarzenritsen :x. Maar eens kijken wat ik tegenkom.

Draag bijna nooit leggings, had ze alleen vorig jaar winter aan op de fiets naar me werk, i.p.v. een mailot. Kan nergens een passende mailot vinden, lange benen..... :?
Wat de toekomst brengen moge........

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 23 sep 2008 19:33

hema heeft dikkere panty's 60 den en die gaan tot maat 48/52 of zo en die zijn erg lang! had ik een keer per ongeluk gekocht haha
En miss etam heeft ook leggings voor mensen met lange benen dacht ik.
Ik heb vaak spijkerrokjes van miss etam en promiss je betaald er misschien iets meer voor dan andere zaken (ik vind zelf niet veel 40 euro voor een spijkerrok maar dat is persoonlijk.)
Maar ze blijven wel super mooi verkleuren niet!

em_ma
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor em_ma » 23 sep 2008 19:37

*Annette* schreef: In ieder geval een donkerblauwe spijkerrok (hoe houden jullie die trouwens mooi??)

Spijker was ik niet al te vaak. En binnenstebuiten. Je kan ook een speciaal wasmiddel ervoor kopen. Meestal koop ik wel spijkerrokjes/broeken van goede kwaliteit. Paar jaar terug heb ik er twee gekocht bij Esprit en die waren niet goedkoop, maar die blijven heel erg mooi! En ik heb ze al zooooveel gedragen.
Psalm 27 : 11a
HEERE, leer mij Uw weg

em_ma
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor em_ma » 23 sep 2008 19:39

Wie heeft er een goede tip voor het heel en laddervrij blijven van panties op de plek waar de rits van de laars zit?
Ik heb weleens pleisters geplakt, maar dat vind ik zo n gedoe.
Psalm 27 : 11a

HEERE, leer mij Uw weg

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 23 sep 2008 19:48

Spijkerbroeken en rokken worden gewoon lichter van kleur, daar kun je volgens mij niks aan doen.
Mijn man wil ook vaak in de winter een donkere spijkerbroek, maar het jaar erna istie altijd veel lichter. Nu ben ik ook wel van het vaak wassen hoor ;) Dus dan gaat het ook sneller.
Ik vind 40 euro voor een spijkerrokje ook veel. Ik heb nu een positiespijkerrokje, helemaal mijn smaak, van Benneton, die was afgeprijsd, in Italie, 20 euro. Nu geef ik aan positiekleding sowieso minder uit dan aan gewone kleding, maar een rokje voor 40 euro koop ik ook niet te vaak, of het moet helemaal geweldig zijn.

Ik draag tegenwoordig wel heel veel zwart. Dat staat me toch wel heel mooi. Ik was altijd van de felle kleurtjes, maar dit is toch mooier. En dan vaak wel met 1 felgekleurd accent. Of een spijkerbroek met donkerblauw shirtje, dat vond ik ook altijd stom, maar nu vind het sjiek :)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 23 sep 2008 20:22

Misschien heb ik het wel hier op refoweb gelezen: als je een splinternieuwe spijkerbroek samen met een vale spijkerbroek wast, dan neemt die oude wat kleur over van de nieuwe. Ik weet niet of het echt zo is, heb het nog nooit geprobeerd...

jeepeecee
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor jeepeecee » 23 sep 2008 20:54

spijkergoed was ik altijd met zwart wasmiddel van robijn, gewoon met de rest van donkere was op 40 graden. heb eigenlijk geen last van dat het lichter word. en ik ben toch wel van het veel wassen, 2 keer gedragen en de was in.

verder koop ik altijd kleding goedkoop, maar met een spijkerrokje wil ik wel een uitzondering maken omdat je die meestal heel veel draagt, en lang mee gaan.
spijkerrokje kan altijd !
Afbeelding

*|Scatie
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor *|Scatie » 24 sep 2008 08:28

Ik was hier spijkerbroeken en -rokken ook niet vaak. Behalve die van m'n man want die moeten na 1 of 2 keer wel in de was.
Oude kleren houdt ie prima schoon, maar z'n nette kleding...
Die van m'n man worden idd wel wat lichter. Ik denk dat ik ook maar s speciale wasmiddel voor jeans ofzo ga proberen of die Robijn. 'k Heb nu een goedkope van de Action voor de donkere was maar 'k heb niet echt 't idee dat dat zo goed werkt.
C&A had ook veel spijkerrokjes zag ik gisteren.
Ik heb vorig jaar of 2 jaar geleden 2 maillots van de Action gekocht en die zijn wel mooi lang. Tenminste ik ben ook lang en pas ze prima. 'k Ben inmiddels wel weer toe aan nieuwe dus ik denk dat ik vanmiddag maar weer s ga kijken.

Tuinfluiter
Majoor
Majoor

Berichtdoor Tuinfluiter » 24 sep 2008 08:32

Ben ook zo'n koukleum, heb al al een paar weken panty's aan.
Leggings houd ik ook niet van.
Laarzen draag ik nog niet, de winter duurd toch al zolang en aan het einde van de winter ben ik dan m'n laarzen en winterkleren zat, houd het nu nog maar bij een dunne panty en lage schoenen.

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 24 sep 2008 08:32

Als die broek niet stinkt en er zitten geen vlekken op, waarom was je hem dan?

Dreamster
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Dreamster » 24 sep 2008 08:54

Heb pas ook spijkerrokje van 50 euro gekocht, maar dan heb ik ook een spijkerrokje waar ik heel blij mee ben en die echt goed zit.. Spijker draag je vaak, dus vind het et wel waard..
It is risky not to take risk. If you don't take risk, risk will take you.

http://www.Dreamster.hyves.net

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 24 sep 2008 09:55

Inderdaad, je doet er lang mee, dus dan vind ik 50 euro ook wel meevallen... en valer worden, ach ja, dat hoort er gewoon bij.
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 24 sep 2008 10:08

ben ik de enige die bijna geen spijker draagt? :)

Spijker is echt niet mijn ding.. heb zowel spijkerbroeken als rokjes in de kast liggen, maar ze komen er bijna niet uit... Voel me niet mezelf in spijkerkleding ofzo...

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 24 sep 2008 10:10

In m'n vrijetijd vind ik het wel lekker, hoef je je niet druk te maken over kreukels e.d. :) en ik heb een spijkerjasje in colbert-vorm, dat ik af en toe ook naar kantoor draag, met iets donkers eronder - dan staat het toch netjes. Maar al met al draag ik ook niet heel veel spijkergoed.
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Terug naar “Archief”