Als ik morgen een beetje zin heb, het niet regent, ga ik denk maar eventjes shoppen. Wil gewoon wat nieuws hebben. In ieder geval een donkerblauwe spijkerrok
(hoe houden jullie die trouwens mooi??), zag ze laatst wel bij de miss etam waren iets van €40, vond ze alleen een beetje prijzig. Maar ga denk morgen toch nog maar eens kijken, dan maar eventjes wat meer uitgeven ervoor. Zag vorige week nog wel bij een wat dure zaak spijkerrokken buitenhangen, afgeprijsd van €65 voor €25, prijs stond me wel aan, alleen het was zwart spijker en dat is nou net m'n kleur niet.
Vind paars juist wel een leuk kleurtje, ben heel benieuwd hoe het me staat. Heb normaal nooit iets met paars, maar de combi met zwart vind ik dan wel weer leuk. Heb nog een zwart rokje met krijtstreep, had er vorig jaar iets met zwart en grijs op. Denk dat ik nu maar voor iets met paars ga, verder wil ik nog iets van donkerblauw met groen voor op een donkerblauwe rok. En verder gewoon vesten wat overal zo'n beetje op kan.
Ga waarschijnlijk binnenkort nog weg, dusja het lijkt wel een beetje raar als je steeds alleen maar dezelfde kleren aan heb

. En als het zulk herfstachtig weer blijft, trek ik de winterkleren uit de kast.
En dan nog op zoek naar panty's. Vind ze van de zeeman wel mooi, alleen die gaan tot 44-46. Enja dat gaat niet lukken. Had ze vorige winter bij de Hema vandaan, alleen die vond ik altijd zo snel raar. Kreeg er heel snel allemaal van die lijntjes op. Wil ook weer niet van de hele dure panty's, heb ze vaak zomaar kapot. Laarzenritsen

. Maar eens kijken wat ik tegenkom.
Draag bijna nooit leggings, had ze alleen vorig jaar winter aan op de fiets naar me werk, i.p.v. een mailot. Kan nergens een passende mailot vinden, lange benen.....

Wat de toekomst brengen moge........