Lorijntje schreef:Rienuku schreef:Ik herken me wel in jullie reacties... Aan de ene kant behoefte aan die arm om je heen en je verhaal ff eruit beppen, maar aan de andere kant... heerlijk je eigen gang kunnen gaan!
T kan me thuis wel gek maken, als er bijna alleen over trouwen, huisjes, uitzet etc gepraat word!!

grmbls...
Maar voor de rest.. je weet nooit wat de toekomst voor je in petto heeft, he?
Rienuku: zat jij niet in Roemenie voor een tijdje? Daar was je vast niet naar toe gegaan als je getrouwd was. Moet je nagaan wat een voordelen het oplevert haha. Ik vind het alleen maar prima dat ik vrijgezel ben. Ik doe letterlijk alles wat ik leuk vind en hoef met niemand rekening te houden. Voor mij geen discos oid, ik val helemaaaaaaaaaal niet op oppervlakkige mannen in discos. En al helemaal niet van die refo-ik-ben-op-zoek-jij-ook-date-avonden, afschuwelijk zeg

Ik ook niet, maar ik heb desondanks een fijne relatie. En..ik kan ook heerlijk mijn eigen ding doen.
Het is een beetje vervelend dat de meesten er bij een relatie vanuit gaan dat je aan elkaar vast geplakt zit en opeens je eigen dingen moet opgeven. Onzin, dat heb je zelf in de hand.
Soms krijg ik het idee dat vrijgezellen zich uit man en macht willen verdedigen omdat ze geen relatie hebben. Doe gewoon fijn waar je je lekker bij voelt enzo (wel of niet daten, wel of geen relatie, wel of niet wanhopig zijn, etc.), je hoeft niet met de massa mee te lopen