kleding enzo (2)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Carpento
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Carpento » 17 sep 2008 23:19

Zij wel dus 8)

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 18 sep 2008 05:40

wat vinden jullie van de kwaliteit van bristol of scapino en aanverwanten? Ik vind het dus waardeloos. Vorige winter laarzen voor mijn dochter gekocht, (ini minie maar goed) en na een paar weken: rits kapot en dat is geen garantie. Dus nieuwe ritsen van 15 euro! Van het voorjaar zagen we daar schoenen voor zoon nummer 2, gekocht ( 20 euro) en die dingen liggen al lang weer in de container en tijdens de uitverkoop in W maar weer oud vertrouwde ecco's gekocht, die 17,95 kosten :lol: .

Nu moet Caroline nog nieuwe laarzen. Zag gister wel wat leuks op de markt maar haar maat was er niet meer (24!) in de kleur die ik wilde. Graag bruin want dat staat het leukst bij haar kleding. Vind zwart zo zwart voor een hummel als ze is. Die vrouw zei dat ze in juni al volop laarzen verkocht en daardoor al een eind door de voorraad heen was!

Saskia
Majoor
Majoor

Berichtdoor Saskia » 18 sep 2008 06:20

Ik was ook nooit zo van de Bristol en Scapino schoenen, bij mij zag het er ook heel snel lelijk uit. Maar dat kwam vooral doordat ik ietsje scheef loop, en dan gaat het op een heel rare manier afslijten. En het materiaal is niet geweldig, als je al eerder last van zweetvoeten hebt, dan krijg je er in zulke schoenen of laarzen helemaal snel last van.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 18 sep 2008 07:08

tsja... als je niet veel wil uitgeven aan schoenen (en het schilt wel van welk merk je ze koopt bij de scapino) dan koop ik ze toch liever bij Scapino dan bij bristol of schoenenreus.

Kate Spade
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Kate Spade » 18 sep 2008 07:33

goedkope kleding vind ik nog wel kunnen, maar schoenen... :neeschudden:

Ik krijg gewoon snel pijn in mijn voeten, of de schoenen gaan snel kapot. En bovendien vind ik bristol schoenen ook niet zo mooi.
Dus, dat.

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 18 sep 2008 07:39

Ik wil ook altijd goede schoenen, wil het liefst naar een winkel in Noordwijkerhout (waar ik als kind ook altijd al schoenen van kreeg) maar dat is toch best ver weg. Weten jullie winkels waar degelijke schoenen worden verkocht? In Amersfoort heb je wel Voet & zo maar dat is echt voor mensen met zooltjes en moeilijke voeten, terwijl ik gewoon goede schoenen wil om te voorkomen dat ik moeilijke voeten krijg.

AikonGirl
Majoor
Majoor

Berichtdoor AikonGirl » 18 sep 2008 08:22

Heb een paar laarzen van Esprit, en die zitten veel minder lekker dan de goedkope laarzen (van de Albert Cuyp).
Ze waren een stúk duurder, maar draag ze amper.
Koop nu gewoon goedkope.

Voor sneakers heb ik wel altijd veel geld uitgegeven.
Zitten heerlijk, maar zou het nu ook niet meer doen.
Geef liever m'n geld ergens anders aan uit.

Dreamster
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Dreamster » 18 sep 2008 09:37

Bij de Bremmer |:)|

*werkt in betere schoenenwinkel..
It is risky not to take risk. If you don't take risk, risk will take you.

http://www.Dreamster.hyves.net

Dreamster
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Dreamster » 18 sep 2008 09:40

meissie88 schreef:Oehhh Ik heb vandaag 's ff 2 paar laarzen gekocht, wilde eigenlijk 1 paar bruine, en 1 zwarte, maar uiteindelijk toch met 2 paar zwarte thuis gekomen...
2 paar halen, 1 betalen, dus was voor 140 euro klaar :D
Afbeelding
en
Afbeelding

Hebben die niet een megaverschillende kuitwijdte?

Ze zijn wel leuk trouwens ;)
It is risky not to take risk. If you don't take risk, risk will take you.

http://www.Dreamster.hyves.net

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 18 sep 2008 10:10

Ik heb sowieso rare voeten, en ik merk ook zeker wel dat mijn 1 paar dure laarzen van twee jaar terug het fijnst lopen. Maar dat wil ik er toch niet echt meer voor uitgeven. In ieder geval niet elk jaar. Dus koop ik ze toch gewoon bij Scapino ofzo. En idd, de kwaliteit is ook minder, maar je betaalt er ook gruwelijk veel minder voor, waardoor het niet erg is om een tweede paar te moeten kopen in een seizoen.
Ik loop sowieso alle schoenen en laarzen helemaal schuin af, dus ik doe ook niet zo superveel jaar met schoenen. Al breng ik die dure laarzen nu gewoon naar de schoenmaker, die lapt ze vast wel weer een beetje op. Ik zorg wel dat ik, in de zomer dan, meerdere paren schoenen heb. Allemaal goedkope, maar zo kan ik altijd bij kleding combineren, en het scheelt enorm in stank ;) Ik heb nu amper ergens last van, maar als ik elke dag 8 uur lang dezelfde aan heb, tja, dan wel.

Maar voor kinderen is het toch sowieso anders? Kinderen slijten die dingen gewoon veel sneller. Mijn moeder moest, toen ik net liep, schoentjes in maat 16 hebben, omdat ik zo klein was. Die kostten toen een vermogen, moesten helemaal speciaal gemaakt worden. Maar na een jaar zijn ze echt wel op, en moest ze gewoon weer opnieuw laten maken.
Mijn broertje koopt nu trouwens schoenen van over de 100 euro, en ook die gaan echt neit langer dan een half jaar mee hoor.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 18 sep 2008 11:17

Mijn schoenen gaan echt wel een paar jaar mee, ook al draag ik ze veel omdat ik maar drie paar heb ofzo. Ik heb ook schoentjes van Esprit, zien er leuk uit, maar na een kwartier lopen liggen mijn hielen open :( geen succes dus.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 18 sep 2008 11:37

bij de scapino verkopen ze ook ecco's.

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 18 sep 2008 11:39

Ik heb een paar dure schoenen die ik binnen de kortste keren helemaal stuk gelopen heb, en een paar van de Bristol waar ik al een paar jaar op loop... Volgens mij zegt duur of goedkoop echt niet zo heel veel hoor. Ik kijk wel altijd (bij laarzen zeker) naar het materiaal, het moet wel leer zijn anders is het idd zo kapot en het zweeeeet zo enorm.

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 18 sep 2008 11:48

Dat heb ik ook gehad Haai, met een paar schoenen. Dus ik heb niets tegen Bristol ofzo. Ik kocht daar altijd m'n werkschoenen als ik weer in NL was. Lekker goedkoop dus niet erg als iemand daar eens overheen kwijlde!
Ik zei gisteren tegen manlief dat ik mijn garderobe echt eens kritisch ging bekijken. Zo'n opbergdoos kopen voor spullen waar ik een beetje op uitgekeken zijn maar die wel handig zijn om te bewaren etc etc en dat ik dan aan de hand van wat er over blijft nieuw spul kan kopen. Hij lachte alleen maar en zei: tuurlijk schat :mrgreen: Misschien heeft hij dit voornemen vaker gehoord ;)

ChupaChups
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor ChupaChups » 18 sep 2008 12:15

@ Lalage. Goede schoenenzaken zitten toch overal? Dat zijn over het algemeen de wat duurdere 8) waar je persoonlijk advies krijgt.

Zelf geef ik niet zo veel geld uit aan schoenen. Omdat ik er dus een heleboel wil hebben om mee te kunnen combineren en dan slijten ze wel wat eerder maar dat geeft niet. En ik heb dan ook altijd nog een paar wel goede/duurdere schoenen voor als ik er duur uit moet zien :wink: (ik vind dat ze eigenlijk best leuke schoenen enzo hebben bij Scapino, Bristol, van Haren...)

Terug naar “Archief”