kleding enzo (2)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Gebruikersavatar
kwebbel
Generaal
Generaal
Berichten: 5152
Lid geworden op: 17 feb 2007 12:47
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 09 sep 2008 18:08

Mijn winterjas was 39.95 en daar ging nog 15% vanaf :D dus een sjaal bij genomen die dus goedkoper was dan de korting = gratis sjaal 8)
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Gebruikersavatar
Heidebloem
Luitenant
Luitenant
Berichten: 559
Lid geworden op: 11 jun 2008 18:52

Berichtdoor Heidebloem » 10 sep 2008 15:32

Wat geven jullie maximaal uit aan bijvoorbeeld een broek of rok? En dan gewoon voor 'doordeweeks' gebruik.

Zelf heb ik altijd een soort van grens in mijn hoofd van 45 euro, simpel omdat ik eerst een 100 gulden grens had. Maar meestal geef ik denk ik 30/35 euro uit.

Ben gewoon benieuwd of ik een middenmoter ben, een big spender of juist een zuunige.

kirsten
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1163
Lid geworden op: 28 jul 2007 16:54

Berichtdoor kirsten » 10 sep 2008 15:49

Eerlijk gezegd heb ik geen doordeweeks rok, ik draag alles altijd (nou ja bijna altijd). Als ik iets echt leuk vind, dan mag het van mij ook wat duurder zijn, maar als het echt iets is voor zo maar aantrekken en er van alles mee doen dan betaal ik er 30-35 euro voor ofzo (helaas heb van die rokken te weinig)

Gebruikersavatar
Heidebloem
Luitenant
Luitenant
Berichten: 559
Lid geworden op: 11 jun 2008 18:52

Berichtdoor Heidebloem » 10 sep 2008 15:53

Eigenlijk bedoel ik niet doordeweeks en zondags ofzo. Maar 'gewone' kleren, dus niet speciaal voor een bruiloft oid.

Gebruikersavatar
MissF
Generaal
Generaal
Berichten: 8487
Lid geworden op: 16 nov 2004 22:25

Berichtdoor MissF » 10 sep 2008 15:56

ligt eraan. De rokken die ik leuk vind, zijn niet heel goedkoop (daarom hoop ik dat ik snel goed kan naaien en ze zelf kan maken). Maar meer dan 40 euro geef ik er niet aan uit. Een spijkerbroek betaal ik wel eens 50 euro voor, maar die pas ik ook niet zomaar, en draag ik nogal veel.
Gewone broeken probeer ik meestal onder de 30 euro te blijven
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

kirsten
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1163
Lid geworden op: 28 jul 2007 16:54

Berichtdoor kirsten » 10 sep 2008 16:01

Hoe doen jullie dat? Ik kan nu nooit echt broeken voor zo'n prijs krijgen. Ik heb nogal een rare maat van broeken, dus bij de uitverkoop is eigenlijk alles al weg, daarom moet ik alles 'duur' kopen.

Wiepie

Berichtdoor Wiepie » 10 sep 2008 16:05

Ik geef niet echt veel uit aan kleding (bestel veel via internet), maar bij schoenen en laarzen is dat een andere verhaal, omdat ik steunzolen draag.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11384
Lid geworden op: 29 mei 2003 18:36

Berichtdoor Evelien » 10 sep 2008 16:07

heb ik ook last van.. Maar tot nu toe heb ik ze nog steeds in de uitverkoop kunnen kopen. En mijn laatse broek die ik gekochte heb was in januari 2008.

En verder? geen flauw idee hoeveel ik uitgeef voor kleren, Niet veel in iedergeval. Ik denk dat ik dit jaar voor 80 euro aan kleren heb gekocht, aantal (polo) shirts, 1 jurkje, broek, rokje, trui. (muv m'n trouwjurk)

Gebruikersavatar
MissF
Generaal
Generaal
Berichten: 8487
Lid geworden op: 16 nov 2004 22:25

Berichtdoor MissF » 10 sep 2008 16:10

Ik ben ook niet zo enorm kritisch, dat scheelt ook wel. Als ik een rok zie voor 70 euro, en ik vind hem helemaal het einde, dan koop ik hem toch echt niet. En ga daar dan echt niet over in zitten ofzo.
Een tijd terug heb ik het voor het eerst wel gedaan, in een gruwelijk leuke (en dure) winkel. Een jurk van over de 100 euro. Ik was gewoon blij dat ik zwanger werd, en hem dus niet aan kan. Nu laat ik hem mooi in de kast hangen tot mijn vriendin trouwt in maart, dan kan ik hem wel weer aan. Want eigenlijk vind ik het veel te duur.
Op mijn werk hoef ik er ook echt niet netjes of leuk uit te zien ofzo. Ik heb liever makkelijke kleren aan dan.
En ik woon bij Veenendaal, en daar is gewoon enorm veel kleding keus :D
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Gebruikersavatar
Dreamster
Kapitein
Kapitein
Berichten: 982
Lid geworden op: 14 jun 2005 16:41
Locatie: Gouda
Contacteer:

Berichtdoor Dreamster » 10 sep 2008 16:59

Hmm, niet gedaan.. Kom echt niet over de prijs heen en ik wil volgend jaar vast weer een jas..

*hoopt op de uitverkoop :mrgreen:

Leren jasjes zijn leuk!!

Rokken.. liefst onder de 40, 50 bij iets waaraan je het wel kan zien. Dan koop ik er een Only-shirtje erop en dan zit je weer aan de prijs voor een stelletje. Zo denk ik een beetje..

Ik wil een wollen rokje, maar er zijn alleen maar erg dure of te korte rokjes..
It is risky not to take risk. If you don't take risk, risk will take you.

http://www.Dreamster.hyves.net

Gebruikersavatar
kwebbel
Generaal
Generaal
Berichten: 5152
Lid geworden op: 17 feb 2007 12:47
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 10 sep 2008 18:07

MissF schreef:Ik ben ook niet zo enorm kritisch, dat scheelt ook wel. Als ik een rok zie voor 70 euro, en ik vind hem helemaal het einde, dan koop ik hem toch echt niet. En ga daar dan echt niet over in zitten ofzo.
Een tijd terug heb ik het voor het eerst wel gedaan, in een gruwelijk leuke (en dure) winkel. Een jurk van over de 100 euro. Ik was gewoon blij dat ik zwanger werd, en hem dus niet aan kan. Nu laat ik hem mooi in de kast hangen tot mijn vriendin trouwt in maart, dan kan ik hem wel weer aan. Want eigenlijk vind ik het veel te duur.
Op mijn werk hoef ik er ook echt niet netjes of leuk uit te zien ofzo. Ik heb liever makkelijke kleren aan dan.
En ik woon bij Veenendaal, en daar is gewoon enorm veel kleding keus :D
Nou lekker toch, zo dicht bij de stad :mrgreen: en idd ik draag ook veel liever makkelijke kleren....
Bovendien laat ik rokken van 70 euro ook echt liggen. Ik baal er wel eventjes van maar ach.. ik ga echt niet zoveel uitgeven. Bekijk t lekker :D
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Gebruikersavatar
Kate Spade
Kapitein
Kapitein
Berichten: 789
Lid geworden op: 17 sep 2002 14:18
Locatie: 't oosten des lands
Contacteer:

Berichtdoor Kate Spade » 10 sep 2008 18:51

Tja, en ik doe het wel: een rok kopen voor 100 euro. Dan kan ik een week of een maand verder geen geld uitgeven maar dat heb ik liever dan die mooie rok laten hangen. Die doe ik ook met jassen, schoenen, tassen. Niet dat alles wat ik heb duur is, maar wat prijzen betreft: no limits! (En echt idioot dure zaken daar kom ik nooit dus ik de maximale prijs van rokken is 100, en een winterjas maximaal 200)
Dus, dat.

Gebruikersavatar
Ansje
Kapitein
Kapitein
Berichten: 812
Lid geworden op: 10 mei 2004 14:20
Locatie: La casa più bella di Capelle!
Contacteer:

Berichtdoor Ansje » 10 sep 2008 19:28

100 euro voor een rok vind ik wel een beetje duur, maar als ik een leuke zie hangen voor 60 euro dan denk ik tegenwoordig niet meer na en koop hem gewoon. Ik doe jaren met rokken, dus dat scheelt...
'k Heb te vaak achter het net gevist door eerst te gaan overdenken of ik nu wel of niet een dure rok zou kopen en op het moment dat ik dacht...ik ga hem halen wastie weg... :? dus dat doe ik niet meer :wink:

Verder koop ik wel altijd dure laarzen (heb juist van de week weer een paar besteld van 160 euro :oops: :oops: :oops: ) maar wil altijd de goedkoopste schoenen hebben in de zomer. Meestal ook wel omdat ik dan meerdere paren wil hebben :D
Nu heb ik voor de winter 2 paar laarzen, vorig jaar ook al een duur paar gekocht :oops: en die ga ik nu weer dragen :mrgreen:

Voor jassen kijk ik ook niet echt naar de prijs hoewel ik het wel leuk vind om hem in de uitverkoop te halen, maar dan moet ik er wel ineens tegen aan lopen.
Vorig jaar een Gaastrajas gekocht voor de winter, was 99 euro...de helft van de prijs. Kijk...dat is leuk shoppen 8)
Oordeelt niet, opdat gij niet geoordeeld wordt.

Gebruikersavatar
*Annet*
Generaal
Generaal
Berichten: 4053
Lid geworden op: 24 apr 2003 21:20

Berichtdoor *Annet* » 10 sep 2008 20:37

ik was vandaag op de markt, kocht een legging voor mijn dochter en had mijn portemonee niet mee :oops:

van te voren zat ik aldoor te budgetteren wat ik nu wel of niet kon kopen. Kinderbijslag is nog niet binnen maar wil al wel wat hebben omdat je nu nog setjes kan vinden. bijv. maillot met zelfde motief als shirtje. Moest ook mijn bestelde rolgordijnen (mens wat duur!) ophalen bij Hema maar ging dus zonder een cent uitgegeven te hebben naar huis. Was nog wel bij een zaak geweest waar ze kleding van jottum verkopen. Ik vraag me af, zijn er nu echt mensen die zulke dure kleding kopen voor hun kinderen???

Gebruikersavatar
Ansje
Kapitein
Kapitein
Berichten: 812
Lid geworden op: 10 mei 2004 14:20
Locatie: La casa più bella di Capelle!
Contacteer:

Berichtdoor Ansje » 10 sep 2008 20:39

*Annet* schreef:ik was vandaag op de markt, kocht een legging voor mijn dochter en had mijn portemonee niet mee :oops:

van te voren zat ik aldoor te budgetteren wat ik nu wel of niet kon kopen. Kinderbijslag is nog niet binnen maar wil al wel wat hebben omdat je nu nog setjes kan vinden. bijv. maillot met zelfde motief als shirtje. Moest ook mijn bestelde rolgordijnen (mens wat duur!) ophalen bij Hema maar ging dus zonder een cent uitgegeven te hebben naar huis. Was nog wel bij een zaak geweest waar ze kleding van jottum verkopen. Ik vraag me af, zijn er nu echt mensen die zulke dure kleding kopen voor hun kinderen???

Ik zie vaak genoeg meisjes met jottumjurkjes, dus denk het wel! :wink:
Oordeelt niet, opdat gij niet geoordeeld wordt.


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 46 gasten

cron