kleding enzo (2)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 08 sep 2008 17:27

Hoe duur is duur, Dreamster? Iets waar ik altijd veel aan heb is het aankoopbedrag delen door het aantal keren dat ik het aan denk te gaan hebben. Dan heb je je 'draagbedrag'. Bijvoorbeeld, een bloesje van 80 euro dat ik minstens 50 keer aan ga hebben is nog geen euro per draagbeurt ;)

Dreamster
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Dreamster » 08 sep 2008 17:30

170 euries :wink:

Maar voor mn verjaardag, en ik ben niet op vakantie geweest en blabla..

Maar het is veel geld zegmaar..
It is risky not to take risk. If you don't take risk, risk will take you.

http://www.Dreamster.hyves.net

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 08 sep 2008 18:10

LauraC schreef:Bijvoorbeeld, een bloesje van 80 euro dat ik minstens 50 keer aan ga hebben is nog geen euro per draagbeurt ;)
Da's toch echt meer dan een euro per draagbeurt :P

@Dreamster: Je hebt wel een nieuwe jas 'nodig'? Als je 'm niet koopt krijg je er waarschijnlijk spijt van...
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Kate Spade
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Kate Spade » 08 sep 2008 18:10

Saskia schreef:Haha, ik dacht: laat ik eens gaan kijken wat die uggs zijn, had ik nooit van gehoord. Verschrikkelijk, zoiets vind ik echt níet leuk... :oops: :wink:

(met excuses voor de mensen die ze wel graag dragen :) )

Ze verdienen ook niet de schoonheidsprijs, maar ik denk dat ze wel fijn zijn als soort van schoenen die je alleen binnen aan hebt. Voor mijn werk moet ik dat ik de winter, en ik houd niet van pantoffeltjes. Of ik me op straat zou vertonen met ugjes, dat weet ik niet.

Afgelopen zaterdag heb ik geweldige laarzen gezien, leer en met platte zool. Niet extreem duur, 149 euries. Maar omdat ik ze niet gepast heb, weet ik niet of ze zitten. Omdat ik klein ben, zijn laarzen soms te hoog en sowiezo te wijd :| :| :|
Dus, dat.

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 08 sep 2008 18:53

LeChat schreef:
LauraC schreef:Bijvoorbeeld, een bloesje van 80 euro dat ik minstens 50 keer aan ga hebben is nog geen euro per draagbeurt ;)
Da's toch echt meer dan een euro per draagbeurt :P

@Dreamster: Je hebt wel een nieuwe jas 'nodig'? Als je 'm niet koopt krijg je er waarschijnlijk spijt van...

Hahaha, je hebt helemaal gelijk, je kunt wel zien waar de hersens zitten hier op RW. Ik geef mijn kleine nachtbraker de schuld ;)

ChupaChups
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor ChupaChups » 08 sep 2008 18:54

LauraC schreef:Hoe duur is duur, Dreamster? Iets waar ik altijd veel aan heb is het aankoopbedrag delen door het aantal keren dat ik het aan denk te gaan hebben. Dan heb je je 'draagbedrag'. Bijvoorbeeld, een bloesje van 80 euro dat ik minstens 50 keer aan ga hebben is nog geen euro per draagbeurt ;)

Haha, zo lust ik er nog wel één 8) Dit is ook echt zo'n psychologische verkoop-truc. Het lijkt te kloppen en toch klopt er iets niet. Waarom niet? Het blijft dan duur in verhouding met het bedrag wat je van plan was uit te geven. Misschien trek je een trui van 1000 euro ook wel honderd keer aan (makkelijk zat) dus dan is ie niet meer duur omdat het dan "maar" een tientje per keer is? Onzin natuurlijk.
Maargoed, wel handig om af en toe een dure aankoop goed te praten voor jezelf/man oid :lol:

Dreamster
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Dreamster » 08 sep 2008 19:30

Oneens, natuurlijk blijft het veel geld, maar dan is het geen geen verspilling van geld..

*zucht*

Vriendlief vind het ook veel geld, maargoed..

Ansje
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Ansje » 08 sep 2008 19:32

Gewoon doen Dreamster, straks istie uitverkocht en heb je spijt! :wink:
Oordeelt niet, opdat gij niet geoordeeld wordt.

Carpento
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Carpento » 08 sep 2008 19:41

Vorige week een mooi staaltje service meegemaakt :)

Eind februari had ik Timberland-schoenen gekocht. Destijds al eens aangegeven dat ik wel vond dat de zolen altijd zo hard sleten bij die schoenen. Nou, meneer, ze moeten echt niet binnen een jaar gaten gaan vertonen in de zool, dat moet echt niet mogen.

Prima. Mooie schoenen, veel plezier aan gehad, maar half augustus was het zover: de zool was doorgesleten. Vorige week terug naar de winkel, bonnetje erbij uiteraard.

Hun reactie: Oh, nou, zoek maar nieuwe uit voor €130 euro dan (zoveel kostten die anderen). Ik wat leuks uitgezocht, was het 115 euro. Kreeg nog een tegoedbon voor 15 euro erbij ook !

Alleen wel jammer dat ze dat 'versleten' paar op gingen sturen naar de fabriek, ik vond ze zo mooi, en ze liepen zo lekker :P Maargoed, nu heb ik wel nieuwe schoenen voor niks 8)

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 08 sep 2008 19:54

@Chupa Chups: je hebt me helemaal door...zo heb ik menig aankoop goed weten te praten ;)

Ansje
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Ansje » 08 sep 2008 19:57

Ik praat nooit iets goed, ik heb het gewoon nodig :mrgreen: :mrgreen:
Oordeelt niet, opdat gij niet geoordeeld wordt.

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 08 sep 2008 20:03

Helemaal goeie instelling Ansje :mrgreen: Maar ik heb een beetje hetzelfde dilemma als dreamster. Mooie jas, 125 pond, dat is zo'n 150 euro...als ik tot december wacht is 'ie geheid in de uitverkoop...

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 08 sep 2008 20:24

LauraC schreef:Helemaal goeie instelling Ansje :mrgreen: Maar ik heb een beetje hetzelfde dilemma als dreamster. Mooie jas, 125 pond, dat is zo'n 150 euro...als ik tot december wacht is 'ie geheid in de uitverkoop...

Of uitverkocht :mrgreen:
pobody's nerfect

meissie88

Berichtdoor meissie88 » 08 sep 2008 21:14

Vanmorgen met m'n zus in Apeldoorn, zien we allebei n spijkerrokje die we geweldig vinden, bij MIss Etam, we gaan naar binnen, ja hoor! Uitverkocht! Grom...ze gaan weer net zo hard als de spijkerjurkjes van vorig jaar, volgens die verkoopster!
En dan te weten dat ik toen 6 filialen heb moeten bellen tot ik het spijkerjukrje in míjn maat kon krijgen :lol:

Dreamster
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Dreamster » 08 sep 2008 21:22

Mijne is vast weg.. :?

Terug naar “Archief”