Knap hoor dat jullie erbij werken!
@MissF: Kan me voorstellen dat je er soms best tegenop ziet, maar het went wel weer hoor. En als het echt niet gaat... dan komt er tegen die tijd heus wel een oplossing voor. Wat voor werk doe je?
Moderator: Moderafo's
NdW schreef:Hoe zijn je eerste dagen gegaan, Merisja?
collegaaaaa!!!!bloempie schreef:Ik ga weer terug naar m´n oude werkgever, het Leger des Heils.
Ik ga werken in een crisisopvang voor (voornamelijk) gezinnen die om wat voor reden ook op straat zijn komen te staan.
M´n ouders vinden het helemaal geweldig dat ze mogen oppassen.
In het verleden hebben we weleens de afspraak gemaakt dat thomas eens in de twee weken een dag naar hun toe gaat, maar in de praktijk kwam het daar niet altijd van.
Nu ligt het echt vast en ze hebben er gigantisch veel zin in!
En Thomas is helemaal weg van z´n opa en oma dus dat komt helemaal goed!
kwebbel schreef:collegaaaaa!!!!bloempie schreef:Ik ga weer terug naar m´n oude werkgever, het Leger des Heils.
Ik ga werken in een crisisopvang voor (voornamelijk) gezinnen die om wat voor reden ook op straat zijn komen te staan.
In het verleden hebben we weleens de afspraak gemaakt dat thomas eens in de twee weken een dag naar hun toe gaat, maar in de praktijk kwam het daar niet altijd van.
En Thomas is helemaal weg van z´n opa en oma dus dat komt helemaal goed!ik werk ook voor t leger
alleen dan met oudjes
nee het andere filiaal in MaarssenEvelien schreef:kwebbel schreef:collegaaaaa!!!!bloempie schreef:Ik ga weer terug naar m´n oude werkgever, het Leger des Heils.
En Thomas is helemaal weg van z´n opa en oma dus dat komt helemaal goed!ik werk ook voor t leger
alleen dan met oudjes
toevallig in Baarn? of dat niet?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten