kleding enzo

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 20 aug 2008 14:55

Ik heb van Mexx nog een cadeaubon liggen van 20 euro en één van 5 euro, helaas zijn de winkels in Zeeland niet aangesloten bij het spaar/Connect-systeem en toen ik gisteren via internet een leuke blazer wilde bestellen (ook nog 'ns in de uitverkoop) bleek dat je door een technische storing momenteel alleen met creditcard kunt betalen, en die heb ik dus niet.. balen!
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 20 aug 2008 18:44

Bij mij valt een kledingmaat altijd weer anders uit. Ik heb een tijd van shirtjes wel meestal maat xs gehad, soms s. S paste altijd wel, maar ook een keer moest het echt m zijn.
En broeken is helemaal een ramp, dat verschilt zo. Ik pas dus ook liever maar in de winkel.

Vandaag mijn schoenenvoorraad aangevuld. We liepen toch in de schoenenwinkel (niet voor mij), en die laarzen zijn allemaal zo stikduur, ik twijfel of ik ze wel koop deze winter. Ik heb nog goede zwarte, van eind vorig seizoen, die toen in de aanbieding waren, en dan doe ik het maar ff zonder bruine hoor. Geen idee of m'n voeten nog dik worden ofzo, straks kan ik ze niet eens aan.
Maarja, naast al die dure laarzen waren de uitverkoop zomerschoenen echt goedkoop. En omdat ik vooral hakschoenen heb (nouja, wel 1 paar bruine en 1 paar zwarte platte), heb ik er maar een paar platte zwarte bij gekocht, ballerina's met een strikje voorop. Met de smoes dat ze ook best voor de winter kunnen ;)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

L'être extraterrestre
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor L'être extraterrestre » 21 aug 2008 11:56

Mijn vriend en ik hebben afgesproken beide €300,- te sparen en dan gaan shoppen. Maar toen ik er over nadacht wat ik nodig heb, ben ik bang dat ik met die €300,- netaan aan 1 broek, een winterjas en 1 paar schoenen kom :? Ik heb wel dure laarzen in de kast staan, al 2 jaar, maar die draag ik niet en andere winterschoenen heb ik niet (ja, afgetrapte puma's van vorig jaar) en mijn winterjas is zo dun dat ik hem bijna de hele 'zomer' heb gedragen. Dus dat word nog wat extra sparen maar ik heb wel zin om te shoppen :mrgreen:

*|Scatie
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor *|Scatie » 21 aug 2008 17:39

Voor een winterjas, broek en schoenen heb ik aan 100 euro wel genoeg.
Gisteren voor m'n man een hele mooie blouse en 2 t-shirts gekocht.
Lang leve de opruiming!

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 21 aug 2008 19:15

jep idd handig die opruiming :D ik had laatst nog een tas vol voor 60 euro !!! En verder pas ik altijd wel in de winkel, ik heb meestal maat 40, en maar goed dat ik paste bij Vogele want het was plots 42 geworden...
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

*|Scatie
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor *|Scatie » 21 aug 2008 21:37

Ik moet ook altijd passen hoor. Tenminste broeken wel. Voor mijn man vind ik 't ook vaak lastig. 'k Had gisteren ook een trui gekocht maar die kon ik vandaar weer terug brengen.
Volgende week gaan we weekendje weg, ook even lekker shoppen!

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 21 aug 2008 21:40

Maar een winterjas heb je toch niet voor zo weinig?
Ik heb toevallig vorig jaar in de uitverkoop nog een winterjas gekocht, maar die kosten nieuw zo 150 euro, een beetje goede. Nu wastie veel minder, en dan koop ik em pas, maar 50 euro ben je toch minimaal wel kwijt?
En goede laarzen toch ook wel. Als ik ze nieuw koop, betaal je zo 100 euro voor een goed paar.

Denkertje21

Berichtdoor Denkertje21 » 21 aug 2008 22:07

oeps.. zoveel vrouwen in dit topic. Maar goed dat jullie mijn kasten niet kunnen zien :oops:

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 22 aug 2008 06:01

Ik ga wel eens naar de bristol en dan kun je het treffen om voor 30/50 euro laarzen te hebben.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 22 aug 2008 06:20

pol schreef:Ik ga wel eens naar de bristol en dan kun je het treffen om voor 30/50 euro laarzen te hebben.

ik heb vorig jaar ook bij de bristol/schoenenreus schoenen gekocht... maar ik heb daardoor m'n voeten wel kapot gemaakt. Ik heb goede schoenen nodig die goed naar m'n voeten vormen. En daarom kijk ik wel altijd in de uitverkoop (en koop ik ze dan pas).

Schoenen daar geef ik liever meer aan uit dan een kleren (jas/t shirts/broeken etc) en als ik toch van een bepaald merk wil (omdat die goed om m'n dikke kont past) dan wacht ik meestal tot dat ze in de uitverkoop gaan.

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 22 aug 2008 06:49

Evelien schreef:
pol schreef:Ik ga wel eens naar de bristol en dan kun je het treffen om voor 30/50 euro laarzen te hebben.

ik heb vorig jaar ook bij de bristol/schoenenreus schoenen gekocht... maar ik heb daardoor m'n voeten wel kapot gemaakt. Ik heb goede schoenen nodig die goed naar m'n voeten vormen. En daarom kijk ik wel altijd in de uitverkoop (en koop ik ze dan pas).

Schoenen daar geef ik liever meer aan uit dan een kleren (jas/t shirts/broeken etc) en als ik toch van een bepaald merk wil (omdat die goed om m'n dikke kont past) dan wacht ik meestal tot dat ze in de uitverkoop gaan.

Ik heb zelf ook best goede schoenen nodig, maar ik heb een paar van de bristol (vorig jaar 12,50 euro en dit jaar had ik zulk soort maar dan waren ze niet afgeprijsd voor 25 euro, en die dingen lopen als een kievit. Dinsdag aangedaan en ik dacht dat word niks, maar het gaat als een trein, terwijl ik maandag nog schoenen aan had waar ik bekkenklachten en rugpijn van kreeg. Je moet het net treffen!
Ik moet zeggen het zijn niet de prachtigste schoenen, gewone instappers, maar boeit het :roll:

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 22 aug 2008 07:24

ik heb 5 jaar geleden een jas gekocht voor 80 euro... 5 jaar kunnen dragen.. dus per jaar er niet zoveel aan kwijt :mrgreen: nu moet ik wel een nieuwe want ja ben veel afgevallen...

heb nu wat kleren van mn zus gekregen... handig als je afvalt.. en je hebt dan ineens dezelfde maat als je zus... :lol: :lol:

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 22 aug 2008 07:25

ik hoop dat mijn maat schoenen nog een maat kleiner wordt door het afvallen.. is wel makkelijker.. ik had maat 44.. heb nu maat 43... hoop dat ik nog naar maat 42 kan.. is wel meer een standaard maat die ze in de meeste winkels nog wel hebben...

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 22 aug 2008 08:29

MissF schreef:Maar een winterjas heb je toch niet voor zo weinig?
Ik heb toevallig vorig jaar in de uitverkoop nog een winterjas gekocht, maar die kosten nieuw zo 150 euro, een beetje goede. Nu wastie veel minder, en dan koop ik em pas, maar 50 euro ben je toch minimaal wel kwijt?
En goede laarzen toch ook wel. Als ik ze nieuw koop, betaal je zo 100 euro voor een goed paar.

Ach nee joh. Ik heb een winterjas van 35 euro die al 2 seizoenen meegaat. En laarzen heb je makkelijk voor 40 euro bij bristol, scapino ed. Die gaan geen 4 jaar mee, maar wel een jaar of 2. Ideaal 8)

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 22 aug 2008 09:15

Maar ik merk echt enorm verschil tussen laarzen van 100 en laarzen van 30. Ik koop zelden dure laarzen of schoenen, maar ik merk wel dat ik mijn voeten steeds verder 'kapot' loop, doordat ik helemaal scheef en naar binnengezakt loopt.
En een winterjas doe ik ook wel een paar jaar mee, maar niet met ‚‚n van 30 euro. Die had ik vorige keer, maar die is gewoon te dun. Of ik ben gewoon een koukleum ;)

Terug naar “Archief”