Moderator: Moderafo's
pol schreef:Ik ga wel eens naar de bristol en dan kun je het treffen om voor 30/50 euro laarzen te hebben.
Evelien schreef:pol schreef:Ik ga wel eens naar de bristol en dan kun je het treffen om voor 30/50 euro laarzen te hebben.
ik heb vorig jaar ook bij de bristol/schoenenreus schoenen gekocht... maar ik heb daardoor m'n voeten wel kapot gemaakt. Ik heb goede schoenen nodig die goed naar m'n voeten vormen. En daarom kijk ik wel altijd in de uitverkoop (en koop ik ze dan pas).
Schoenen daar geef ik liever meer aan uit dan een kleren (jas/t shirts/broeken etc) en als ik toch van een bepaald merk wil (omdat die goed om m'n dikke kont past) dan wacht ik meestal tot dat ze in de uitverkoop gaan.
MissF schreef:Maar een winterjas heb je toch niet voor zo weinig?
Ik heb toevallig vorig jaar in de uitverkoop nog een winterjas gekocht, maar die kosten nieuw zo 150 euro, een beetje goede. Nu wastie veel minder, en dan koop ik em pas, maar 50 euro ben je toch minimaal wel kwijt?
En goede laarzen toch ook wel. Als ik ze nieuw koop, betaal je zo 100 euro voor een goed paar.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 gasten