Max schreef:barryrab schreef:in je eigen huis geen probleem wel in openbare gelegenheden
Wah, kijk dan allemaal even op weeweewee punt borstvoeding punt com. Daar zie je rechts momenteel een cartoon over strand.
Ik vind em schitterend!

Moderator: Moderafo's
barryrab schreef:in je eigen huis geen probleem wel in openbare gelegenheden
LauraC schreef:ajl schreef:Heb aan mn beste vrienden ook al gevraagd of ze mij erop willen wijzen als ik alleen maar over mn kinderen heb.
Moedig ajl, omdat te zeggen. Ik zei dat ook en Sabra vond daar het volgende van:Sabra schreef:Wat Laura doet is nogal gemakkelijk en passief. Ze legt de verantwoordelijkheid bij de ander voor wat betreft het gespreksonderwerp.
Als Laura aan de ander zou denken (wat ik overgens niet betwijfel) dan zou zij juist degene zijn die een ander gespreksonderwerp aansnijdt.
ajl schreef:LauraC schreef:ajl schreef:Heb aan mn beste vrienden ook al gevraagd of ze mij erop willen wijzen als ik alleen maar over mn kinderen heb.
Moedig ajl, omdat te zeggen. Ik zei dat ook en Sabra vond daar het volgende van:Sabra schreef:Wat Laura doet is nogal gemakkelijk en passief. Ze legt de verantwoordelijkheid bij de ander voor wat betreft het gespreksonderwerp.
Als Laura aan de ander zou denken (wat ik overgens niet betwijfel) dan zou zij juist degene zijn die een ander gespreksonderwerp aansnijdt.
Ik was het ook niet met Sabra eens. Een vriendin van mij wil ook graag kinderen, maar dat lukt nog niet. Ik heb het ook bij haar aangegeven. Daarbij vraag ik het ook regelmatig aan haar of het ook steekt als ik over onze aanstaande kleine praat. Hiermee open je ook voor de ander de mogelijkheid om er open en eerlijk over te praten en dat heeft niets met passiviteit te maken.
LauraC schreef:Kan me toch echt niet voorstellen dat moeders dat doen. In ieder geval niet de moeders waar ik mee omga. Beetje gegeneraliseerd dan dat je denkt dat alle jonge moeders dat doen...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 gasten