Moderator: Moderafo's
een mooie bevredigende en heel prachtige gedachte!em_ma schreef:Waarom is het een straf als je twee maal naar de kerk gaat? Ik weet, er is geen gebod hiervoor te vinden in de Bijbel.
Maar wat kunnen wij christenen een voorbeeld nemen aan moslims en hun toewijding aan hun god!
God is 24 uur per dag bij ons, 7 dagen per week. Hij laat ons nooit los, geen seconde. Dan zou 2 keer naar de kerk op zondag een straf zijn?
Reken eens uit hoeveel uur je dan in de kerk zit en denk er dan eens over na dat God 168 uur per week jou vasthoudt!
kwebbel schreef:een mooie bevredigende en heel prachtige gedachte!em_ma schreef:Waarom is het een straf als je twee maal naar de kerk gaat? Ik weet, er is geen gebod hiervoor te vinden in de Bijbel.
Maar wat kunnen wij christenen een voorbeeld nemen aan moslims en hun toewijding aan hun god!
God is 24 uur per dag bij ons, 7 dagen per week. Hij laat ons nooit los, geen seconde. Dan zou 2 keer naar de kerk op zondag een straf zijn?
Reken eens uit hoeveel uur je dan in de kerk zit en denk er dan eens over na dat God 168 uur per week jou vasthoudt!
dat denk ik ook jaAlphonsus schreef:kwebbel schreef:een mooie bevredigende en heel prachtige gedachte!em_ma schreef:Waarom is het een straf als je twee maal naar de kerk gaat? Ik weet, er is geen gebod hiervoor te vinden in de Bijbel.
Dan zijn we het met elkaar meer dan eens met Em_ma's opmerking.
Je doet alsof iemand die niet twee keer naar de kerk gaat zich niet bezighoudt met God. Of niet je hele leven doordrenkt is van vertrouwen op Hem.em_ma schreef:Waarom is het een straf als je twee maal naar de kerk gaat? Ik weet, er is geen gebod hiervoor te vinden in de Bijbel.
nee ik ook niet! Ik mis idd i.v.m. werk ook wel eens 2x een dienst per zondag en dat vind ik altijd toch erg jammer. Naluisteren is een prima oplossing maar je mist toch een hoop emotie en contact met de mensen.Marnix schreef:Met emma ens, tot zover dat 2x naar de kerk gaan geen verplichting is. Ik mis wel eens een dienst.... maar ik ga ook regelmatig wel 2x naar de kerk en ervaar dat dan niet als straf.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten