Smurffie en kerel gaan trouwen

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 09 jul 2008 17:25

Doffe ellende :mrgreen:

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 09 jul 2008 17:40

Nou! 8)

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 09 jul 2008 18:10

Wat ik ook zo belachelijk duur vind: lingerie onder je jurk. Nu snap ik best dat bij sommige jurken speciale lingerie nodig is, maar ik ga echt geen 150 euries neertellen daarvoor.

Inderdaad. Ik hoef gelukkig geen corset ofzo. Wel een bh zonder bandjes, want die zat heerlijk en die kun je doordragen ook trouwens. Ik heb wel een setje genomen. Wel zo mooi.

zeekanter
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor zeekanter » 09 jul 2008 18:58

Smurffie schreef:maar je bent wel een jaar van tevoren bezig :P

Inderdaad, de familie is er maar druk mee om voor het bruidspaar iets "leuks" in elkaar te draaien.

Btw, hoe groot is het podium van de feestzaal ??? :D :D

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 09 jul 2008 19:07

Beter eerst: Wáár is het podium? :mrgreen:

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 09 jul 2008 19:34

@kirsten: een 'officiele' bruidstaart is niet verplicht hoor. Wij hadden helemaal geen taart, maar wel zelfgebakken kruidkoek en cake bij de koffie na de kerkdienst. Ik heb niemand horen vragen naar de bruidstaart.

Verder hebben jullie helemaal gelijk: een keer trouwen is genoeg ;) Mijn zusje en mijn ouders hebben enorm geholpen met dingen regelen en dat was heel fijn. M'n zussie is een echte regeltante en dus ideaal als ceremoniemeester. Ze had een heel professioneel draaiboek (!!) in elkaar gezet en heeft de dag tevoren alle betrokken partijen nog eens gebeld om te checken of de afspraken allemaal klopten. Daar zou ik zelf helemaal niet op komen. Je hebt die handige mensen om je heen echt nodig, iedereen heeft z'n talent, maak daar gebruik van!

zeekanter
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor zeekanter » 09 jul 2008 19:53

Smurffie schreef:Beter eerst: Wáár is het podium? :mrgreen:
:

Dat wordt dan improviseren. Lukt ook wel. Creativiteit en tijd genoeg :mrgreen:

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 09 jul 2008 20:19

Wel staantafels rond die pilaar in het midden. Wellicht doen ze hun naam dan eens echt eer aan 8)

Ik vraag me wel af waar jullie de stukjes vandaan willen halen. Uit jullie neus ofzo? :-oo

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 09 jul 2008 20:23

Nóóit van jezelf uit gaan... 8)

zeekanter
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor zeekanter » 09 jul 2008 20:31

Smurffie schreef:Wel [b]staantafels [/b]rond die pilaar in het midden. Wellicht doen ze hun naam dan eens echt eer aan 8)

Ik vraag me wel af waar jullie de stukjes vandaan willen halen. Uit jullie neus ofzo? :-oo

Normaal zouden wij de stukjes op een "verhoging" uitvoeren. Zouden jullie beter zicht hebben.
Begrijp ik het goed dat jullie -als wij een stukje opvoeren- nu op de tafel gaan staan voor beter zicht ??

Mij best hoor, ook goed. Geef maar door aan de ceremoniemeester(es)

saartje
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor saartje » 09 jul 2008 20:38

Acire schreef:
Smurffie schreef:Inderdaad.

Even iets anders..ik begrijp niet waarom mensen het zo leuk vinden om een bruiloft te regelen ](*,) Of een bbq voor een verloving ](*,) Tot nu toe heb ik er welgeteld 5 uur lol aan gehad, dat was tijdens het jurken passen, de rest vind ik helemaal niet grappig :|

Amen amen amen!

Een bruiloft regelen IS niet leuk! :x :x :x :x
Iedereen zegt dat het de mooiste tijd van je leven is..... de gróótste onzin die ik ooit heb gehoord! Zo!

Dat was even frustratie en dan heb ik het ergste zelfs weggehaald :x

haha wat een frustratie idd! In ons geval is de omgeving meer gestrest dan wijzelf moet ik zeggen. We hebben het behoorlijk druk, maar alles staat vast, dus da's een hele rust. en verder vind ik het eigenlijk alleen maar leuk behalve het uitzoeken van de trouwkaart :mrgreen: duur grapje zeg -> alles trouwens, maar goed. Ik hoor maar nix van m'n jurk maar ga er maar vanuit datie vast op tijd klaar is :D
Psalm 25:2 (ber.)

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 09 jul 2008 20:41

zeekanter schreef:
Smurffie schreef:Wel [b]staantafels [/b]rond die pilaar in het midden. Wellicht doen ze hun naam dan eens echt eer aan 8)

Normaal zouden wij de stukjes op een "verhoging" uitvoeren. Zouden jullie beter zicht hebben.
Begrijp ik het goed dat jullie -als wij een stukje opvoeren- nu op de tafel gaan staan voor beter zicht ??

Mij best hoor, ook goed. Geef maar door aan de ceremoniemeester(es)

Ge weet best dat ik daar niet eens problemen mee zou hebben :mrgreen:

Denkertje21

Berichtdoor Denkertje21 » 09 jul 2008 21:34

Hé Smurfie, vergeet je starks niet te trouwen, nu er al ruim 16.000 keer op je topic is geklikt?

'k Ga ook maar een topic openen: Denkertje gaat NIET trouwen want het mag niet van Moerkerken.... :mrgreen:

Ansje
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Ansje » 09 jul 2008 21:56

Denkertje21 schreef:Hé Smurfie, vergeet je starks niet te trouwen, nu er al ruim 16.000 keer op je topic is geklikt?

'k Ga ook maar een topic openen: Denkertje gaat NIET trouwen want het mag niet van Moerkerken.... :mrgreen:

Ff offtopic, waarom nu alleen van Moerkerken weer niet? :?
Oordeelt niet, opdat gij niet geoordeeld wordt.

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 09 jul 2008 22:02

Ansje schreef:
Denkertje21 schreef:Hé Smurfie, vergeet je starks niet te trouwen, nu er al ruim 16.000 keer op je topic is geklikt?

Ff offtopic, waarom nu alleen van Moerkerken weer niet? :?

En dan nog...al mocht ik van niemand trouwen, boeit mij dat? Als ik er maar helemaal achter kan staan, dan trouw ik. Een ambtenaar trouwt iedereen hoor
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Terug naar “Archief”