Smurffie en kerel gaan trouwen

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 01 jul 2008 09:18

Ik heb altijd heimwee gehad, als ik ergens ging logeren. Later niet echt heimwee meer, maar ik sliep nog altijd het liefst in mijn eigen bed.
Maar toen ik trouwde had ik dat totaal niet, want dat was meteen mijn eigen huis en bed. En ik heb nog steeds elke avond en elke morgen dat ik denk: wow, wat ben ik gelukkig, ik word lekker naast hem wakker! :D
Maargoed, mijn ouders wonen ook lekker dichtbij, ik rij er zo even langs. En mijn schoonouders ook. Dus dat scheelt denk ik wel.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Funlover
Majoor
Majoor

Berichtdoor Funlover » 01 jul 2008 19:25

Het schijnt heel normaal te zijn dat je even heimwee hebt na je trouwdag. Het is toch even iets heel anders.
Hoe leuk en gezellig het ook is...
Gewoon soort van trouwtranen i.p.v. kraamtranen :P
Alles komt goed, hoe dan ook. Zo niet, dan toch!

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 01 jul 2008 19:29

Ik denk niet dat ik daar last van ga krijgen...
Scheelt natuurlijk ook dat ik al in ons huis woon, dus ik hoef niet ineens te verkassen.

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 01 jul 2008 20:21

Het is toch juist gezellig als je eindelijk samen mag wonen :)
Toen ik op kamers ging, was ik er zo erg aan toe dat ik er alleen maar met volle teugen van genoten heb. Met trouwen ging het net zo. Het gaf mij juist enorme rust om niet meer heen en weer te hoeven reizen en te logeren.

Overigens: ik heb het al vaker geroepen, maar ik kan iedereen aanraden om eerst op jezelf te gaan wonen voor je gaat trouwen... 't is gewoon fijn om te weten dat je het in je eentje ook kan redden. Bovendien kan een studentenhuis erg gezellig zijn.

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 02 jul 2008 13:15

Hm..ik kan me er wel iets bij voorstellen ja. De nachten vind ik niet zo'n ramp, eerder overdag, dat je niet even kan langswippen bij zuslief ofzo, maar dat je dat moet plannen omdat je zo ver weg woont. Ik heb ook op mezelf gewoond, nooit ergens last van gehad. Eerder gemak 8)

Daatje123

Berichtdoor Daatje123 » 02 jul 2008 13:36

Last van heimwee heb ik nooit gehad. Ja, toen ik een jaar of 4 was en voor het eerst ging logeren bij opa en oma. Verder slaap ik altijd en overal prima. Soms eerste nacht even wennen, maar verder geen probleem. Ik vind het heerlijk om een eigen huis te hebben nu. Als ik bij mijn ouders ben geweest dan vind ik het juist lekker om naar huis te gaan en me eigen bedje in te kruipen. Maar een paar avonden in de week alleen thuis zitten (mijn man komt vaak laat thuis, onregelmatig) maakt mij stapelgek. Als ik dan een uurtje weggeweest ben is het weer prima. Maar goed, ik hou ook van mensen om me heen :lol:

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 02 jul 2008 15:40

Smurffie schreef:Hm..ik kan me er wel iets bij voorstellen ja. De nachten vind ik niet zo'n ramp, eerder overdag, dat je niet even kan langswippen bij zuslief ofzo, maar dat je dat moet plannen omdat je zo ver weg woont. Ik heb ook op mezelf gewoond, nooit ergens last van gehad. Eerder gemak 8)

Hmz, ik spreek jou meer online dan reallife, bovendien pik je meteen mn pc in áls je komt :mrgreen:

Nee scheet, natuurlijk ga ik je wiplangsmomentjes missen :D

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 02 jul 2008 16:30

Ik vlucht alleen naar boven als de kids janken, niet overdrijven hè :mrgreen:

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 02 jul 2008 19:36

Smurffie schreef:Hm..ik kan me er wel iets bij voorstellen ja. De nachten vind ik niet zo'n ramp, eerder overdag, dat je niet even kan langswippen bij zuslief ofzo, maar dat je dat moet plannen omdat je zo ver weg woont.

Hoop voor je dat je daar een baan hebt anders kan je je inderdaad wel es verrot vervelen, tenminste, dat is mijn ervaring! Soms voelde ik me zo eenzaam en alleen, ook al woonden er zat mensen om mij heen, maar toch niemand waar je eigen mee bent.

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 02 jul 2008 20:06

*Annet* schreef:
Smurffie schreef:Hm..ik kan me er wel iets bij voorstellen ja. De nachten vind ik niet zo'n ramp, eerder overdag, dat je niet even kan langswippen bij zuslief ofzo, maar dat je dat moet plannen omdat je zo ver weg woont.

Hoop voor je dat je daar een baan hebt anders kan je je inderdaad wel es verrot vervelen, tenminste, dat is mijn ervaring! Soms voelde ik me zo eenzaam en alleen, ook al woonden er zat mensen om mij heen, maar toch niemand waar je eigen mee bent.

Heb je het dan over je vorige woonplaats of je huidige?

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 02 jul 2008 20:10

pol schreef:
*Annet* schreef:

Heb je het dan over je vorige woonplaats of je huidige?

ik verveel me nu niet zo snel met al die koters om me heen. Het ging mij voornamelijk om als je ergens vreemd bent en niemand kent en niets te doen hebt. Had toen ook nog niet zo veel hobby's als nu.

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 02 jul 2008 21:02

*Annet* schreef:

Ik zal tegen die tijd wel eens kijken wat daar zoal te doen is :P Kan me daar nu toch nog niet druk om maken. Is lastig solliciteren voor een jaar later 8)

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 02 jul 2008 21:20

1 geluk.....je komt in het mooiste en leukste dorp van Nederland te wonen. Als ik kon kiezen, zou ik vandaag nog terug gaan.

jan10e
Mineur
Mineur

Berichtdoor jan10e » 02 jul 2008 22:40

:D

Smurffie,... miss kun je samen met Vlinder bij Quist gaan werken :P
Beminnen en bemind worden is de zon aan twee kanten voelen schijnen.

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 02 jul 2008 23:32

Wie weet, wie weet :mrgreen:

Terug naar “Archief”