Refo's????????

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

ahuibers
Majoor
Majoor

Berichtdoor ahuibers » 07 jan 2004 14:02

Denk aan de geuzen,
die brachten hun scheldnaam tot een erenaam.

dat is dan wel iets heel anders, maar als wij ons te alle tijden gedragen naar wat we zeggen dan krijgen we denk ik wel meer respect.

meschianza
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor meschianza » 10 jan 2004 18:47

I'm proud to be refo :mrgreen:
''Duisternis verdwijnt niet door duisternis. Dat kan alleen licht. Haat verdwijnt niet door haat. Dat kan alleen liefde.'' Martin Luther King

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 10 jan 2004 19:47

meschianza schreef:I'm proud to be refo :mrgreen:

och 'proud' of niet, ik begin het wel steeds prettiger te vinden, refo zijn bedoel ik dan. het is niet, wat ik eerst dacht, een grote groep saaie mensen waar ik niet bij wil horen. nee, integendeel. :)
Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.

Tabitha
Sergeant
Sergeant

Re: refo's

Berichtdoor Tabitha » 10 jan 2004 21:25

tanteoranje schreef:Ik moet eerlijk zeggen dat ik vaker tegen ben gekomen dat mensen uit b.v. evangelische hoek of "lichtere" kerken minder respectvol praatten over refo's. Dat valt me wel tegen .

Ik merk het heel regelmatig andersom. Dat refo's soms evangelischen keihard naar beneden halen. Dat vind ik ook erg kortzichtig, maar het is natuurlijk ook niet goed als evangelischen het bij refo's doen (hoewel ik dat duidelijk minder vaak tegenkom)
Je leeft niet echt, totdat je iets gevonden hebt waar je voor zou willen sterven.

André

Berichtdoor André » 11 jan 2004 22:33

surfer schreef:hm.. er zijn hier ook refo's actief die regelmatig nogal lomp overkomen richting andersdenkenden. Het lijkt me dus geen specifiek probleem van refo's dat er op ze 'afgegeven' wordt.

Nee het lijkt mij ook eerder iets met de zonde van doen te hebben.......
Als je dan toch iemand wilt "afkraken" doe het dan iig met argumenten :wink:

Terug naar “Archief”