em_ma schreef:Nee, kan niet eens overweg met een naaimachine.
Kleren pimpen is wel erg leuk! Vertel eens hoe en wat etc etc...
Joh, daar heb je ook geen naaimachine voor nodig. (Ik kan ook niet met dat ding overweg). Je hebt alleen naald en gekleurd garen nodig. Je uitleven op een saai kledingstuk is leuk. Een simpel shirtje kan je leuk maken door er een corsage op te naaien. Of een stukje rimpelen, en dat vastzetten met een paar steekjes. Een paar kralen, en lintjes kunnen ook al veel doen. Dit is idee'tje, en deze (absoluut niet mijn smaak, maar gewoon even wat voorbeelden).
LeChat schreef:Ik heb nog een wit jasje dat ik nooit draag. Iemand ideeën om het op te pimpen? Ik zat zelf aan een beetje marinestijl te denken, met emblemen enzo. Maar niet te groot/bont, want daar hou ik niet van... (Het is een simpel iets getailleerd linnen-achtig jasje met een reverkraag.)
Ja, met een paar emblemen kan je het leuk maken. Als je maar bijpassende emblemen gebruikt. Je zou ook de reverkraag kunnen opfleuren, met een paar steekjes op de rand. Of een biesje. Of zo'n lusje (hoe heet dat ook alweer?) op de schouder. Ik roep maar iets.