zomervakantie 2008

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

tante-tortel

Berichtdoor tante-tortel » 06 jun 2008 16:55

Ansje schreef:Wij gaan 2 weken naar camping De Oldemeyer in Hardenberg. Ideaal met een kind.
We hebben ook een hond van net een jaar oud, dus wilden dit jaar niet heel ver gaan rijden. En voor een hondenhotel vinden we ze eigenlijk nog een beetje te jong, dus gewoon in Holland :wink:


Zomer! :mrgreen:

Wij gaan in september vier weken door de USA trekken.

Gebruikersavatar
keessie
Sergeant
Sergeant
Berichten: 492
Lid geworden op: 07 jun 2007 14:33
Locatie: A beautiful place on earth

Berichtdoor keessie » 06 jun 2008 17:00

Ik ga twee weken naar Küstelberg in Deutschland. Heerlijk relaxen:D
Stap voor stap, weer een stapje verder.

pol
Majoor
Majoor
Berichten: 2482
Lid geworden op: 07 jun 2005 21:47

Berichtdoor pol » 06 jun 2008 21:09

Hoezo is schoolzicht TE refo? (ik ken de camping niet, is die bijv. te vergelijken met de Wolfskuylen in Gees want daar ben ik wel eens geweest.)

Gebruikersavatar
Gerdien B.
Generaal
Generaal
Berichten: 9102
Lid geworden op: 12 jul 2004 10:11
Locatie: Woerden
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 06 jun 2008 21:51

Wat is te refo. De regels zijn: meiden moeten een rok aan. Geen mensen van buiten af mogen op de camping. (Dat wilde wij een keer om een oud klasgenoot te bezoeken en dat mocht niet. Geloof dat om 10 of 11 uur alles stil moest zijn en iedereen op de camping terug moet zijn.
Zondags schijnen er ook nog speciale regels te zijn.

Mij te strikt allemaal. ik wil zelf bepalen wat ik draag, wanneer en hoe laat ik weg ga en thuis kom.
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

Gebruikersavatar
Raido
Generaal
Generaal
Berichten: 7088
Lid geworden op: 13 dec 2003 14:27
Locatie: Rijsschen
Contacteer:

Berichtdoor Raido » 06 jun 2008 21:57

In Rijssen is het bekend als Rijssen #2
| Progressief reformatorisch | neutraal gereformeerd | neobevindelijk |

Gebruikersavatar
Ansje
Kapitein
Kapitein
Berichten: 812
Lid geworden op: 10 mei 2004 14:20
Locatie: La casa più bella di Capelle!
Contacteer:

Berichtdoor Ansje » 07 jun 2008 07:54

Gerdien B. schreef:Wat is te refo. De regels zijn: meiden moeten een rok aan. Geen mensen van buiten af mogen op de camping. (Dat wilde wij een keer om een oud klasgenoot te bezoeken en dat mocht niet. Geloof dat om 10 of 11 uur alles stil moest zijn en iedereen op de camping terug moet zijn.
Zondags schijnen er ook nog speciale regels te zijn.

Mij te strikt allemaal. ik wil zelf bepalen wat ik draag, wanneer en hoe laat ik weg ga en thuis kom.

Dat vind ik ook te streng. Ik wil ook gewoon een korte broek kunnen dragen en dat kan op de Oldemeyer wel.
Zondags worden daar ook gewoon activiteiten georganiseerd, geen sport ofzo, maar wel zingen met z'n allen of noem maar op, en ik betwijfel of dat in Aagtekerke gedaan wordt.
Oordeelt niet, opdat gij niet geoordeeld wordt.

pol
Majoor
Majoor
Berichten: 2482
Lid geworden op: 07 jun 2005 21:47

Berichtdoor pol » 07 jun 2008 13:57

Ansje schreef:
Gerdien B. schreef:Wat is te refo. De regels zijn: meiden moeten een rok aan. Geen mensen van buiten af mogen op de camping. (Dat wilde wij een keer om een oud klasgenoot te bezoeken en dat mocht niet. Geloof dat om 10 of 11 uur alles stil moest zijn en iedereen op de camping terug moet zijn.
Zondags schijnen er ook nog speciale regels te zijn.

Mij te strikt allemaal. ik wil zelf bepalen wat ik draag, wanneer en hoe laat ik weg ga en thuis kom.

Dat vind ik ook te streng. Ik wil ook gewoon een korte broek kunnen dragen en dat kan op de Oldemeyer wel.
Zondags worden daar ook gewoon activiteiten georganiseerd, geen sport ofzo, maar wel zingen met z'n allen of noem maar op, en ik betwijfel of dat in Aagtekerke gedaan wordt.


Die regel van 11 uur stil was op een eurocamp camping ook, dus dat zal wel heel normaal zijn voor familiecampings.
Verder is het natuurlijk zo dat een heleboel refos altijd een rok dragen, dus voor veel zal die regel ook geen probleem zijn.

Gebruikersavatar
Maneah
Sergeant
Sergeant
Berichten: 367
Lid geworden op: 02 mei 2008 18:37

Berichtdoor Maneah » 07 jun 2008 14:16

Inderdaad. Wanneer je voor een refo-camping kiest, weet je gewoon dat je je aan bepaalde regels moet houden. Zo'n camping als Schoolzicht kan hartstikke leuk zijn. Als klein ukkie had ik het er jaren naar m'n zin. Maar, ik zou er nu niet meer willen kamperen.

@ Ansje. Ze organiseren er geen activiteiten op zondag. Al komen ze 's avonds wel bij elkaar in één van de gebouwtjes om te zingen.
'Elk mens heeft zijn eigen waarde, zijn eigen glans, zijn eigen geheim...'

sientje
Mineur
Mineur
Berichten: 126
Lid geworden op: 03 jun 2008 12:53

Berichtdoor sientje » 07 jun 2008 14:46

Raido schreef:In Rijssen is het bekend als Rijssen #2

Hé een plaatsgenoot :shock:

pol
Majoor
Majoor
Berichten: 2482
Lid geworden op: 07 jun 2005 21:47

Berichtdoor pol » 07 jun 2008 14:55

Maneah schreef:Inderdaad. Wanneer je voor een refo-camping kiest, weet je gewoon dat je je aan bepaalde regels moet houden. Zo'n camping als Schoolzicht kan hartstikke leuk zijn. Als klein ukkie had ik het er jaren naar m'n zin. Maar, ik zou er nu niet meer willen kamperen.

@ Ansje. Ze organiseren er geen activiteiten op zondag. Al komen ze 's avonds wel bij elkaar in één van de gebouwtjes om te zingen.


Wij zijn vorig jaar naar de Wolfskuylen geweest. Een verschrikkelijke rommelcamping, slecht onderhouden, maar de sfeer op zondag vond ik wel goed. 's Avonds zingen met elkaar en dan zie je echt alles, van meiden in spijkerbroek tot donkerblauw met panties. Maar ieder liet mekaar wel vrij. Als iemand thuis altijd in een rok loopt, vind ik het persoonlijk raar dat diezelfde persoon ineens in de vakantie wel een broek aanheeft.
Zelf loop ik ook niet altijd in een rok dus kies ik niet voor een camping zoals schoolzicht. Maar een christelijke camping vind ik wel erg leuk en gezellig.
2 jaar geleden zaten we in Frankrijk een gewone camping maar we werden bijna de tent uitgevloekt door de asociale buren en daar word je ook niet blij van. Ons scheld/vloekwoorden register was na de vakantie enorm uitgebreid!

Gebruikersavatar
Debor@
Luitenant
Luitenant
Berichten: 633
Lid geworden op: 16 sep 2005 15:44
Locatie: in da getto
Contacteer:

Berichtdoor Debor@ » 07 jun 2008 15:04

Gerdien B. schreef:(...) Geen mensen van buiten af mogen op de camping. (Dat wilde wij een keer om een oud klasgenoot te bezoeken en dat mocht niet.
Maar dat moet je ook niet vragen, maar gewoon doen 8). Twee jaar geleden zat ik er met een vriendin om Schoolzicht eens 'te proberen' in het kader van, je moet er wel zelf geweest zijn om te oordelen. Er hebben toen diverse vrienden, waaronder ook jongens, bij ons gepit, met z'n allen in één caravannetje gepropt. Om half vier 's nachts zaten we nog buiten met het halve veldje en er werd niets van gezegd. Maar in de broeken/rokkenkwestie zijn ze wel net hyena's, dat is waar :P

Ach, we hebben lol gehad, al was het wel eens maar nooit weer :-)
'I was born too late to a world that doesn’t care.'

Gebruikersavatar
keessie
Sergeant
Sergeant
Berichten: 492
Lid geworden op: 07 jun 2007 14:33
Locatie: A beautiful place on earth

Berichtdoor keessie » 07 jun 2008 16:36

Gerdien B. schreef: Geen mensen van buiten af mogen op de camping. (Dat wilde wij een keer om een oud klasgenoot te bezoeken en dat mocht niet. Geloof dat om 10 of 11 uur alles stil moest zijn en iedereen op de camping terug moet zijn.


Ja ze moeten om 22/23 uur thuis zijn s avonds maar er zijn altijd mensen die dat niet doen of ze halen het gewoon niet. Als je dan later op de avond of s nachts er langs rijdt staan er allemaal auto's buiten het gesloten hek. :mrgreen:
Stap voor stap, weer een stapje verder.

Gebruikersavatar
smArtjan
Luitenant
Luitenant
Berichten: 629
Lid geworden op: 07 nov 2005 18:27
Locatie: Ridderkerk
Contacteer:

Berichtdoor smArtjan » 07 jun 2008 17:34

keessie schreef:Ik ga twee weken naar Küstelberg in Deutschland. Heerlijk relaxen:D

Dan zit je hoogstwaarschijnlijk op het vakantiepark van kennissen van mij :wink:
"UBI IUDICIA DEFICIUNT INCIPIT BELLUM"
Afbeelding

Gebruikersavatar
Jannoek
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3712
Lid geworden op: 05 jun 2003 15:42

Berichtdoor Jannoek » 07 jun 2008 20:52

Raido schreef:In Rijssen is het bekend als Rijssen #2


:mrgreen:

ik ben er één keer 'slechts op bezoek' geweest (wat dus niet mag lees ik hier ;)) maar ik heb echt m'n ogen uitgekeken...

pol
Majoor
Majoor
Berichten: 2482
Lid geworden op: 07 jun 2005 21:47

Berichtdoor pol » 07 jun 2008 21:15

Jannoek schreef:
Raido schreef:In Rijssen is het bekend als Rijssen #2


:mrgreen:

ik ben er één keer 'slechts op bezoek' geweest (wat dus niet mag lees ik hier ;)) maar ik heb echt m'n ogen uitgekeken...


vertel!


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 66 gasten