Ik lees in boeken en hoor in de preek soms dat God Zijn Volk op aarde indrukken geeft van Zijn Heerlijkheid, van de hemel ook.
Mag ik vragen hoe dat ik dat moet zien? hoe ervaar je dat? Of is dat iets wat je niet kunt vertellen zo 123?
Moderator: Moderafo's
columbus schreef:waarom ik het vraag is hierom, het schijnt zo geweldig te zijn, nu ben ik nieuwschierig hoe dat is, is het een visioen of zo?
...
is er nog iets?
columbus schreef:Ik lees in boeken en hoor in de preek soms dat God Zijn Volk op aarde indrukken geeft van Zijn Heerlijkheid, van de hemel ook.
Mag ik vragen hoe dat ik dat moet zien? hoe ervaar je dat? Of is dat iets wat je niet kunt vertellen zo 123?
Ja persoonlijke aanraking van God wordt het meestal genoemd. Ken je het gevoel van een vriend(in) die ook van jouw houdt, wederzijds zegmaar? Dat is nog maar een heele zwakke afspiegeling daarvan. In het licht van zo'n aanraking vallen ook je onzekerheden en twijfels weg omdat je weet dat zoiets alleen maar van God afkomstig kan zijn. (zelf houd ik het ook nooit droog dan)columbus schreef:waarom ik het vraag is hierom, het schijnt zo geweldig te zijn, nu ben ik nieuwschierig hoe dat is, is het een visioen of zo?
ik heb ook momenten dat ik idd b.v. de natuur zie dat ik denk, ja dat is echt super mooi.
maar is er nog iets?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten