Snoesje is back!

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Snoesje
Verkenner
Verkenner

Snoesje is back!

Berichtdoor Snoesje » 21 mei 2008 21:16

Beste allemaal,

Mijn excuses voor mij zeer late reactie... :$

Ik moet jullie misschien teleurstellen, het is niks geworden. Hij heeft wel verkering gevraagd, gelijk de eerste avond al.. :S, maar ik wilde niet. Ik denk dat ik gewoon nog geen behoefte heb aan verkering.

De hele avond keek hij me zo raar aan, dat ik zo'n houding van: 'Raak me niet aan'. Niet dat ik dat echt uitstraalde (want dan zou hij waars. geen verkering hebben gevraagd), maar ik voelde het gewoon zo. Ik schrok er gewoon heel erg voor terug.
Ik zou er niet aan moeten denken dat ik 'ja' had gezegd, en hij zou me om m'n hals hebben gevlogen ofzo.. :S

Daarna heb ik nog een blunder gemaakt... Op weg naar huis... :oops:

Nogmaals sorry voor m'n late reactie, ik voelde me gewoon rot door bepaalde privé-omstandigheden, ik had gewoon meer aan m'n hoofd en daardoor is het me ontschoten.

Greetzz, me

P.S. Bedankt voor het PB... ;-)

keessie
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor keessie » 21 mei 2008 21:29

Sterkte joh Als je nog geen behoefte hebt moet je er idd ook gewoon nog niet aan beginnen!

Ben eigenlijk wel benieuwd wat die blunder was hoor :oops:
Stap voor stap, weer een stapje verder.

Snoesje
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Snoesje » 21 mei 2008 21:30

keessie schreef:Sterkte joh Als je nog geen behoefte hebt moet je er idd ook gewoon nog niet aan beginnen!

Ben eigenlijk wel benieuwd wat die blunder was hoor :oops:

Dat ik smste naar een vriendin 'Hij heeft verkering gevraagd' en ik stuurde het per ongeluk naar hem... :oops:

essieee
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 21 mei 2008 23:27

Aiaaiaiai!!!!
Eigenlijk mega komisch; behalve voor jou op dat moment!

em_ma
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor em_ma » 21 mei 2008 23:32

Ahhhhh

De juiste prins komt wel een keer aanrijden hoor!

En wat betreft die blunder, het valt toch best mee... Je hebt niet ge-sms-t wat je ervan vond 8)
Psalm 27 : 11a
HEERE, leer mij Uw weg

meissie88

Berichtdoor meissie88 » 21 mei 2008 23:41

Ghehe...Achteraf kan je d'r vast wel om lachen ;-) Zo'n soort blunder heb ik ook gemaakt toen ik m'n vriendn og maar net kende, wilde een vriendin vertellen hoe leuk hij wel niet was, dus hele verhalen in 't smsje, wil ik 't verzenden...stuur ik het naar hém! Hij was er wel blij mee hoor, dat ik 't zei 8)

Toetsenbord
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Toetsenbord » 22 mei 2008 08:53

Kom maar bij ons hoor Snoesje!! Wij zijn ook gezellig en leuk! :mrgreen: En we hebben ons heel bezorgd om je gemaakt!!! :wink: Als je gevoel erbij niet goed is: gewoon niet doen. Er komt vast ook nog een keer zo'n situatie waarbij je jezelf wel fijn voelt!

En die blunder is nu ff rot, maar over een poosje lach je jezelf erom in de kreukels.

Sterkte en doe gewoon gezellig hier mee!

8>) Omdat je ons hebt laten weten hoe het gegaan is! En om het een beetje te vergeten natuurlijk, want je hed vast gehoopt dat het anders zou zijn.
Er is een groot verschil tussen gelijk hebben en gelijk krijgen.

Het is de toon die de muziek maakt.

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 22 mei 2008 09:17

Snoesje schreef:Dat ik smste naar een vriendin 'Hij heeft verkering gevraagd' en ik stuurde het per ongeluk naar hem... :oops:

:mrgreen:

keessie
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor keessie » 22 mei 2008 11:54

jamillah schreef:
Snoesje schreef:Dat ik smste naar een vriendin 'Hij heeft verkering gevraagd' en ik stuurde het per ongeluk naar hem... :oops:

:mrgreen:

Ze lacht je toe hoor Snoesje en niet uit :P
Stap voor stap, weer een stapje verder.

tante-tortel

Berichtdoor tante-tortel » 22 mei 2008 12:46

Je bent niet de enige hoor die zo verkeerd smst. Mijn dochter had ook eens een ontmoeting met iemand en die smste: in het echt valt ze wel mee! Het was voor iemand anders bedoelt maar hij stuurde het smsje naar haar! :mrgreen:

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 22 mei 2008 14:08

Kom maar lekker bij ons op RW, Snoesje, wij zijn hier allen 1 grote familie en vriendengroep. Wij houden van je, en ook van die blunder!

Gershwin
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Gershwin » 22 mei 2008 14:24

Ha, dat doet me weer denken aan hoe ik verkering kreeg. Foute smsjes zijn soms heel leuk :P
Together, we can. But we won't.

Goodbye.

Toetsenbord
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Toetsenbord » 22 mei 2008 14:29

Gershwin schreef:Ha, dat doet me weer denken aan hoe ik verkering kreeg. Foute smsjes zijn soms heel leuk :P

Je doet het erom hè?! Vertel, VeRtEl, VERTEL!!!
Er is een groot verschil tussen gelijk hebben en gelijk krijgen.

Het is de toon die de muziek maakt.

Snoesje
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Snoesje » 22 mei 2008 22:44

tante-tortel schreef:Je bent niet de enige hoor die zo verkeerd smst. Mijn dochter had ook eens een ontmoeting met iemand en die smste: in het echt valt ze wel mee! Het was voor iemand anders bedoelt maar hij stuurde het smsje naar haar! :mrgreen:

Haha, dat is wel erg... :oops: Als je dat schrijft: 'In het echt valt ze wel mee...' Nou ja, dan wist je dochter dus ook gelijk hoe hij over haar dacht! Dan weet je dus wel waar je aan toe bent, al is het niet op zo'n leuke manier... :wink:

Ach ja, die blunder viel ook wel mee. Hij zei (schreef kan ik beter zeggen) later zelf dat hij best kon begrijpen dat ik zoiets met een goede vriendin wilde delen... En inderdaad, ik heb tenslotte niet gezegd wat ik van HEM vond of dat in 'nee' heb gezegd...

Trouwens, ik was niet direct heel duidelijk tegen hem, omdat ik overrompeld werd (wie verwacht dat hij je direct de eerste avond vraagt?) toen hij verkering vroeg. Ik zei dus: 'Vind je dat niet een beetje vroeg? Misschien kunnen we eerst beter nog een keer afspreken?' Daar had ik later wel heel veel spijt van. Het is rot om in één keer de harde waarheid te zeggen, maar: eerlijk duurt toch het langst...
Maar hoe formuleer je zoiets, terwijl je iemand niet wilt kwetsen?

Ik heb het overigens wel per mail een paar dagen later heel duidelijk gezegd. Wat ik van hem vond, dat ik niet méér voelde voor hem dan gewoon vriendschap. Hij vond dat jammer, had het ook totaal niet verwacht. 'Maar dan blijven we gewoon vrienden', zei hij.

Eerlijk gezegd geloof ik daar niet zo in, want hij heeft nooit meer contact met me opgenomen daarna...

Zo, genoeg geblaat, nu mogen jullie weer.... :wink:

Snoesje
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Snoesje » 22 mei 2008 23:08

Toetsenbord schreef:
Gershwin schreef:Ha, dat doet me weer denken aan hoe ik verkering kreeg. Foute smsjes zijn soms heel leuk :P

Je doet het erom hè?! Vertel, VeRtEl, VERTEL!!!

Hihi, dit maakt wel ook wel benieuwd. ;) Nu zit ik wel van alles en nog wat over mezelf te vertellen, maar doe jij dat ook 'ns... ;)

Terug naar “Archief”