Moderator: Moderafo's
Galateia schreef:Natuurlijk is dat een luxe-probleem! Dat snap ik ook wel. Maar wel een leuk probleem. Enne... zolang het nog kan, willen we wel wat van de wereld zien. Als er kinderen zijn, dan hebben we natuurlijk geen geld voor verre reizen... dan moeten we weer een jaar of 15/20 wachten ofzo... dan gaan we in die jaren wel Europa ontdekken
Galateia schreef:Hannah88NL schreef:Nou maken jullie me echt bang meiden. Ik heb er echt zin in, alleen is het minder dat ik alleen moet reizen en geen reisgenootjes heb. Ik ben nou reisgenoten aan het zoeken misschien komt het goed en krijg ik wel de toestemming van mijn ouders, ik hoop het!
Maar Hannah, waar gaat het nu om: het alleen reizen per vliegtuig naar je reisbestemming, of het werken? Je gaat toch niet in je uppie daar werken? Of vinden je ouders het ook niet goed als je daar met anderen werkt? Ik snap niet helemaal wat het probleem precies is.
(Ter verduidelijking: als je van plan bent alles in je eentje te doen, reizen, werken, etc., dan snap ik je ouders perfect! Maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat je daar in je eentje, zonder organisatie enzo, gaat werken?! Je kunt toch opgehaald worden van het vliegveld door mensen met wie je vantevoren contact legt?)
Boekenlezer schreef:Als je nou naar Japan op vakantie gaat, dan kun je dat best met de auto doen. Dat is niet zo enorm ver, want tussen Nederland en Japan liggen maar 4 landen op de route! Eerst ga je Nederland uit met de auto. Dan ga je door Duitsland, Polen, Wit-Rusland. En dan hoef je nog maar door één land heen (Rusland), en je bent er al!
Moet je eens kijken door hoeveel landen je wel komt als je naar Griekenland gaat! (En ik weet van iemand dat hij dat wel eens met de motor gedaan heeft.)
Dat moet dus wel te doen zijn!
Daphne schreef:Wij gaan dit weekend naar Friesland; we zijn morgen namelijk een jaar getrouwd. Heb er superveel zin in!
Daphne schreef:Wij gaan dit weekend naar Friesland; we zijn morgen namelijk een jaar getrouwd. Heb er superveel zin in!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten