veranderd?

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Cathy
Majoor
Majoor

Re: veranderd?

Berichtdoor Cathy » 02 jan 2004 16:11

joris schreef:he,

ik vroeg me af. Er wordt hier heel wat af gepraat. Kan iemand beschrijven of hij/zij hierdoor ook veranderd is? En wat houdt die verandering precies in?

De Chr. fora die ik bezoek houden me bij de les, bij hetgeen echt belangrijk is. Het stemt mij tot nadenken, zet aan tot uitdiepen en helpt bij meningsvorming.

Ennuh....at last but not least...het is een plezierige manier van 'Samen op weg' zijn :wink:
Samen bidden, samen zoeken,
naar het plan van onze Heer.

johannes1
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor johannes1 » 02 jan 2004 16:15

ik sluit me aan bij de eerste zin van cathy, alleen is dit mijn enige Chr. forum die ik bezoek.
De Chr. fora die ik bezoek houden me bij de les, bij hetgeen echt belangrijk is. Het stemt mij tot nadenken, zet aan tot uitdiepen en helpt bij meningsvorming.

maar de laatse zin vindt ik een beetje een "steek onder de gordel" voor de bezwaarden.
Want die Mij vindt, vindt het leven, en trekt een welgevallen van den HEERE. (Spreuken 8 vers 35)

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 04 jan 2004 19:21

Ik heb voordat ik me had aangemeld om mee te 'mogen'praten op het forum eerst al veel gelezen wat er allemaal geschreven, gevraagd en geantwoordt staat, ik vind het verbazingwekkend over welke onderwerpen het allemaal gaat en dat bedoel ik in de positieve zin!! dingen die ik nu lees en waar ik voorheen nog nooit bij stil had gestaan of misschien willen staan.
Ik sta hier meer open voor 'discussies' die nu niet uitlopen op een welles nietes spelletje en dat vind ik uit de kunst! Want in de praktijk is dat vaak anders, tenminste bij mij...

Zo wordt je ook graakt door wat anderen schrijven (typen) en ik vind dat je daarin kunt zien dat de Heilige Geest werkt!!
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

Terug naar “Archief”