Gezin en huishouding deel 2

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Gebruikersavatar
jamillah
Kolonel
Kolonel
Berichten: 2505
Lid geworden op: 17 jan 2007 14:10

Berichtdoor jamillah » 06 mei 2008 07:42

Ik vandaag toch een bak.. Ik heb vandaag een snipperdag en netjes mn moeder afgebeld dat ze niet hoefde op te passen. Gaat vanmorgen om kwart over 7 de deurbel, staat mn schoonma op de stoep. Joepie! Was het haar beurt vandaag.... Lekker lomp hee, nou ja, ze kan nog wel op passen, dan kan ik mn huis ff door vandaag :mrgreen:

liefie
Generaal
Generaal
Berichten: 5272
Lid geworden op: 16 nov 2004 10:32

Berichtdoor liefie » 06 mei 2008 07:46

ik hou altijd alles bij dus dan ben ik ook zo klaar en alles is weer netjes :D

ajl
Generaal
Generaal
Berichten: 6330
Lid geworden op: 28 mei 2007 16:12

Berichtdoor ajl » 06 mei 2008 07:48

Morgen begint onze huishoudelijke hulp....lijkt mij echt heerlijk! Als het goed is, hoef ik nooit meer de badkamer schoon te maken of de ramen te lappen!!

Gebruikersavatar
MissF
Generaal
Generaal
Berichten: 8487
Lid geworden op: 16 nov 2004 22:25

Berichtdoor MissF » 06 mei 2008 08:52

En onze badkamer is ook weer perfect. Inclusief glimmende voegen enzo.
Toch best lekker, om in de vakantie alles eens heel erg goed te doen. Helaas ben ik niet zo'n huishoudfan, dus gaat het allemaal wat langzaam. Ik heb nog 3 dagen, en daarin moeten de keuken, woonkamer, studeerkamer en logeerkamer nog grondig. Maar het is zulk lekker weer!
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Gebruikersavatar
lammetje
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3638
Lid geworden op: 18 jul 2003 16:04

Berichtdoor lammetje » 06 mei 2008 13:51

Vind het nu wel erg jammer dat ik niks mag, want hier moet nodig gedweilt worden en de ramen gezeemd (enorm veeeeeel vogelpoep) en nu ik ook nog eens niet mocht werken is mn moeder helaas ook niet geweest (die doet de ramen meestal 8) )

Maar de zon schijnt, ik lig in de tuin en doe lekker niks 8)

Gebruikersavatar
MissF
Generaal
Generaal
Berichten: 8487
Lid geworden op: 16 nov 2004 22:25

Berichtdoor MissF » 06 mei 2008 13:57

Mijn woonkamer en keuken zijn weer netjes. Ramen gezeemd, kastjes, oven, magnetron, koelkast. En nu doe ik niks meer, behalve dingen waar ik zin in heb. :)

Balen lammetje, dat het allemaal niet mag! Moet je nu echt nog 15 weken zo verder?
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Gebruikersavatar
lammetje
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3638
Lid geworden op: 18 jul 2003 16:04

Berichtdoor lammetje » 06 mei 2008 14:16

deze week mag ik niks, uitrusten! En dan langzaam weer wat proberen, komen de klachten terug moet ik weer stoppen. Gister toch even snel de stofzuiger er doorheen, maar das eigenlijk al te veel. Vandaag dus echt heel de dag in/om huis gebleven. Maar Sarah tillen blijft natuurlijk.

Ach vlieger vind het niet erg om wat te doen, maar dat moet dan weer perse savonds en int weekend, juist als we daar geen zin in hebben :mrgreen:

Gebruikersavatar
kwebbel
Generaal
Generaal
Berichten: 5152
Lid geworden op: 17 feb 2007 12:47
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 07 mei 2008 08:40

Wel balen lammetje! Want het werk blijft dan toch wel eventjes liggen. Krijg je dan geen jeuk in je vingers ondanks dat je niks mag ?? (ik zou het wel hebben :mrgreen: )

Hier ben ik lekker 3 dagen vrij (nu de laatste dag vrij...) vanavond zingen :mrgreen:
ik heb in 3 dagen lekker het huishouden verdeeld.. vandaag nog even een wisser over de vloer halen, slaapkamer stoffen en het computermeubel. Heel misschien nog de badkamervloer dweilen en dan houd ik het mooi voor gezien 8)
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

liefie
Generaal
Generaal
Berichten: 5272
Lid geworden op: 16 nov 2004 10:32

Berichtdoor liefie » 07 mei 2008 11:10

ik doe vanavond alleen de strijk en de wc schoonmaken en misschien even mijn man laten stofzuigen en dat is het geniet lekker van dit zomer weer :lol:

Gebruikersavatar
LauraC
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3818
Lid geworden op: 16 mar 2007 14:14
Locatie: Metheringham

Berichtdoor LauraC » 07 mei 2008 16:58

Hoera! Ik heb weer warm water. Dat betekent dat ik weer gewoon kan afwassen, alle wassen weg kan draaien en dat we weer verwarming hebben 's avonds!

Gebruikersavatar
Saskia
Majoor
Majoor
Berichten: 1786
Lid geworden op: 01 nov 2003 13:08

Berichtdoor Saskia » 07 mei 2008 17:29

Heerlijk! Hoe lang heb je zonder gezeten?

Gebruikersavatar
LauraC
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3818
Lid geworden op: 16 mar 2007 14:14
Locatie: Metheringham

Berichtdoor LauraC » 07 mei 2008 17:58

Sinds zaterdag. Helaas zijn mijn tenen inmiddels afgestorven :mrgreen: Ik zei net in het algemeen: o ik ben zo blij die wasmachine weer te zien draaien! Mn man zei toen: o ik ben zo blij dat ik jou zo goed ken anders was ik gillend bij je weggerend :mrgreen:

Gebruikersavatar
JialiKelly
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1484
Lid geworden op: 04 okt 2002 13:52
Locatie: dordrecht =)
Contacteer:

Berichtdoor JialiKelly » 07 mei 2008 19:41

Wij hebben al weken geen warm water, dus elke keer de waterkoker aan voor de afwas enzo :) en de badkamer is nog een betonruïne dus douchen moet bij schoonmama of m'n ouders haha.
Wel lastig eigenlijk.
Praise the One who left you
Broken down and paralyzed
Never taste of the fruit..

Gebruikersavatar
Kate Spade
Kapitein
Kapitein
Berichten: 789
Lid geworden op: 17 sep 2002 14:18
Locatie: 't oosten des lands
Contacteer:

Berichtdoor Kate Spade » 07 mei 2008 19:53

JialiKelly schreef:Wij hebben al weken geen warm water, dus elke keer de waterkoker aan voor de afwas enzo :) en de badkamer is nog een betonruïne dus douchen moet bij schoonmama of m'n ouders haha.
Wel lastig eigenlijk.


Hoe komt dat zo? Woon je antikraak?
Dus, dat.

Gebruikersavatar
*Annet*
Generaal
Generaal
Berichten: 4053
Lid geworden op: 24 apr 2003 21:20

Berichtdoor *Annet* » 07 mei 2008 22:00

jullie met je huishoudschoonmaakpraat!

ik ben lekker aan het buiten spelen of op het strand of what ever

nu schijnt de zon, misschien maar alleen deze week in heel het jaar, daar moet je van profiteren!!!!


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 37 gasten