Verkering... En toch zijn er meer verliefd op je!!!

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Gebruikersavatar
Kate Spade
Kapitein
Kapitein
Berichten: 789
Lid geworden op: 17 sep 2002 14:18
Locatie: 't oosten des lands
Contacteer:

Berichtdoor Kate Spade » 12 nov 2002 21:55

hihi! ja! *giggle*
ik snap het hele probleem niet, dat is juist zo leuk!
Dus, dat.

Gebruikersavatar
paprikameisje2
Generaal
Generaal
Berichten: 4904
Lid geworden op: 12 sep 2002 18:17
Locatie: in een huis

Berichtdoor paprikameisje2 » 13 nov 2002 10:05

k heb het zelf ervaren. tis erg beroerd voor de ander. Maar j ekunt ook niet rekenign houden met iedereen. Iedereeen wordt wel eens terleurgesteld

surfer
Majoor
Majoor
Berichten: 2005
Lid geworden op: 12 sep 2002 13:58

Berichtdoor surfer » 13 nov 2002 10:49

denk t nie...ik bedoelde dus dat we de topicopener nie snappen....NEt wat je zegt: als je gelukkig bent met je vriend(in) is dr toch nix aan t handje

hm...
moet ik dat interpreteren als: zolang ik maar gelukkig ben, kan een ander mij niet zo veel schelen? Zo...Ja, dat is tegenwoordig wel de geldende moraal. Onder niet-christenen en christenen. Maar ik ben het er toch niet mee eens.
Wat voor soort 'geluk' is dat?
Enig invoelingsvermogen is in zo'n situatie minimaal op zijn plaats. Per slot van rekening is het niet niks als iemand anders jou ziet zitten. Daar hoort minstens waardering voor te zijn. Daarnaast kan hetzelfde jou ook overkomen. En dan kijk je er toch anders tegenaan!
Ik heb het uiteraard niet over oppervlakkige verliefdheden.
Laatst gewijzigd door surfer op 13 nov 2002 11:54, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Acire
Kolonel
Kolonel
Berichten: 2769
Lid geworden op: 11 sep 2002 15:36
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 13 nov 2002 11:29

Ja, beetje inleven in de ander en rekening mee houden kan geen kwaad.
Collegaatje van mij vertelde dat de goser waar zij gek op is stond de zoenen voor HAAR kluisje, terwijl zij d'r jas moest pakken!!! Beeetje l*llig!!!! Dat kwets je een ander onnodig!!!

Gebruikersavatar
paprikameisje2
Generaal
Generaal
Berichten: 4904
Lid geworden op: 12 sep 2002 18:17
Locatie: in een huis

Berichtdoor paprikameisje2 » 13 nov 2002 12:06

sorry maa rje kunt toch niet weten wie er allemaal gek op je zijn??? ikke tenmisnste niet.

moppie
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1086
Lid geworden op: 19 sep 2002 14:03

Berichtdoor moppie » 13 nov 2002 12:23

surfer schreef:
denk t nie...ik bedoelde dus dat we de topicopener nie snappen....NEt wat je zegt: als je gelukkig bent met je vriend(in) is dr toch nix aan t handje

hm...
moet ik dat interpreteren als: zolang ik maar gelukkig ben, kan een ander mij niet zo veel schelen? Zo...Ja, dat is tegenwoordig wel de geldende moraal. Onder niet-christenen en christenen. Maar ik ben het er toch niet mee eens.
Wat voor soort 'geluk' is dat?
Enig invoelingsvermogen is in zo'n situatie minimaal op zijn plaats. Per slot van rekening is het niet niks als iemand anders jou ziet zitten. Daar hoort minstens waardering voor te zijn. Daarnaast kan hetzelfde jou ook overkomen. En dan kijk je er toch anders tegenaan!
Ik heb het uiteraard niet over oppervlakkige verliefdheden.



dit is natuurlijk dikke nonsens. Er zijn nogal wat mensen die aantrekkelijk zijn voor het andere geslacht. Denk bijv even aan artiesten. Die een zwijmelende fanclub hebben waarvan met name de meisje savondsvreselijk liggen te janken omdat ze weer geen handkusje hebben gehad en een ander wel, en ja ze houden zo vreselijkkkkkkkk veel van hem.
Zoon artiest kan daar dus echt geen rekening mee gaan houden.

Ook bij de doorsnee mensen vind ik dat net zo. Stel... ik heb een gelukkige relatie en ik merk dat iemand hopeloos verliefd op me is. Dan zou ik die persoon al heeel snel heel duidelijk maken dat tie maar ergens anders moet gaan uithuilen dan tik geen behoefte aan dat gestalk heb. dat ik een gelukkige relatie heb, en ja heeel sneu voor die persoon maar dat ik het voor mijzelf en voro mijn vriend niet prettig vind steeds lastig te worden gevalllen.
Is zoon persoontje echt hopeloos verliefd dan zal die waarschijnlijk doorgaan, best wel heel sneu. Ik kan me voorstellen dat dat ongelofelijk je keel uit komt op een gegeven moment. Het beste om die persoon dan duidelijk te maken dat tie veel beter op afstand kan blijven is denk ik wel voor zijn neus tonen hoeveel je van die ander houd. Ik ben het er helemaal mee eens dat zoiets keihard en ongevoelig is maar op een gegeven moment moet je wel. Ik weet zeker dat die persoon er zo an baalt dat tie voortaan wel uit de buurt blijft, en dat is voor iedereen het beste.

TheKeimpe
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3923
Lid geworden op: 11 sep 2002 12:28

Berichtdoor TheKeimpe » 13 nov 2002 14:20

Moppie,

in een andere topic was je veel gevoelvoller. Dit valt me eerlijk gezegd erg tegen. Het is vreselijk moeilijk om iemands gevoel te pijnigen... En tact mag daar best voor gebruikt worden. Ik denk dat in het bijzijn van de ongelukkige ander niet openlijk verliefd gedrag moet gaan vertonen...

Nog een bizar verhaal:
Een kennis van me hoopt binnenkort te gaan trouwen. Nu kreeg zijn vriendin al jaren op haar verjaardag een bos rozen van een andere jongen... Het wordt nog gekker... De laatste verjaardag voor hun trouwdag kreeg ze een extra grote bos rozen, want het was nu de laatste keer dat het nog kon. Zielig toch?

Cybercurse
Luitenant
Luitenant
Berichten: 643
Lid geworden op: 11 sep 2002 14:24
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Berichtdoor Cybercurse » 13 nov 2002 14:55

Acire schreef:Ja, beetje inleven in de ander en rekening mee houden kan geen kwaad.
Collegaatje van mij vertelde dat de goser waar zij gek op is stond de zoenen voor HAAR kluisje, terwijl zij d'r jas moest pakken!!! Beeetje l*llig!!!! Dat kwets je een ander onnodig!!!


Hangt er een beetje vanaf denk ik. Persoonlijk zou ik het meisje in kwestie goed duidelijk maken dat ze geen kans heeft. Het is een optie om daarna andere middelen toe te passen toch?

Gebruikersavatar
Acire
Kolonel
Kolonel
Berichten: 2769
Lid geworden op: 11 sep 2002 15:36
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 13 nov 2002 15:39

Owkee, maar in het geval van m'n collegaatje was het zoo lomp!! Sjonge zeg...

moppie
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1086
Lid geworden op: 19 sep 2002 14:03

Berichtdoor moppie » 13 nov 2002 15:41

Moppie,

in een andere topic was je veel gevoelvoller. Dit valt me eerlijk gezegd erg tegen. Het is vreselijk moeilijk om iemands gevoel te pijnigen... En tact mag daar best voor gebruikt worden. Ik denk dat in het bijzijn van de ongelukkige ander niet openlijk verliefd gedrag moet gaan vertonen...


Tk er zijn grenzen. Ik ben zelf anderhalf jaar gestalkt door een medestudent van me, die ik dus iedere dag zag. Het ging zo ver dat ik niet meer naar school wilde om die gast te ontlopen. OP een gegeven moment heb ik hem op nog veel l**lliger manier laten voelen dat tie op moest zouten maar twas wel afgelopen.

Als zoiets lang doorgaat binnen een relatie ben ik er van voertuigd dat je relatie er onder gaat lijden en dat is gewoon jammer.

Het is overigens ziekelijk om stalkgedrag te vertonen. net zoon kleuter die zijn zin niet krijgt

Gebruikersavatar
Calvin
Sergeant
Sergeant
Berichten: 309
Lid geworden op: 18 okt 2002 12:34
Contacteer:

Berichtdoor Calvin » 13 nov 2002 16:53

Tsjonge! Dat moet goed voelen als meerdere mensen op je verliefd zijn. :mrgreen:

Gebruikersavatar
Napoleon
Moderator
Berichten: 2422
Lid geworden op: 12 sep 2002 17:18

Berichtdoor Napoleon » 13 nov 2002 16:59

mmm, tkan tegenvallen :|
Verder, verder,
altijd maar vooruit
van stad naar stad,
van oost naar west,
van noord naar zuid

Gebruikersavatar
Acire
Kolonel
Kolonel
Berichten: 2769
Lid geworden op: 11 sep 2002 15:36
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 13 nov 2002 17:09

hahahahah Tstreelt je ego, behalve als het stomme lui zijn!!! :| :?

Gebruikersavatar
Napoleon
Moderator
Berichten: 2422
Lid geworden op: 12 sep 2002 17:18

Berichtdoor Napoleon » 13 nov 2002 17:11

liever stomme lui als leuke. als je nee moet zeggen, zeg ik dat liever tegen iemand die ik niet zo mag, dan tegen iemand die ik graag mag.
Verder, verder,

altijd maar vooruit

van stad naar stad,

van oost naar west,

van noord naar zuid

Gebruikersavatar
janneke
Sergeant
Sergeant
Berichten: 475
Lid geworden op: 12 sep 2002 13:05
Locatie: Moordrecht
Contacteer:

Berichtdoor janneke » 13 nov 2002 19:14

Acire schreef:hahahahah Tstreelt je ego, behalve als het stomme lui zijn!!! :| :?


Als ik in mijn geval zou kijken, zou het mijn ego niet strelen. Ik heb een leuke vriend, waarom moet dan zo nodig iemand verliefd op mij worden? Leuk is dat niet hoor, geeft alleen maar gezeur!


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 59 gasten