Moderator: Moderafo's
lammetje schreef:liefje: wij hadden het met de computerkast, volgens mij zo ongeveer het duurste in heel ons huis, maar werkte dus niet. Heb 10 keer aan de tel gehangen uit eindelijk zal de leverancier hem hier komen maken, maar hij had geen gereedschap bij zichDus zou de kast naar zijn fabriek moeten en kregen we geen vervangende kast
Mooi niet, ik de volgende dag weer aan de tel gehangen met de winkel, gezegd: of ik krijg een nieuwe kast, of een vervangende tijdelijk, we hebben er 20 weken op moeten wachten (levertijd was 6 tot 8 weken!!!) en toen waren er weer dingen niet goed. De meubelmaker is nu eindelijk geweest en het klopt (bijna) dus maak me nu niet zo heel erg druk meer. Maar vind het ook zonde, koop je eindelijk iets duurs, denk je ook kwaliteit te hebben en gaat het telkens mis...
haha je hebt gelijk hoor (vind ik) ik vind het niet erg hoor de mensen over de vloer (geef ze een bak koffie en het is stilMissF schreef:Dat vind ik zo heerlijk aan geen dure meubels kopen he, als er iets kapot gaat, een krasje op zit, een draadje los zit, dan lach ik even en ben blij dat het niet zo duur was.
Wat een ellende, steeds mensen over de vloer, bellen.
Ik hou sowieso totaal niet van klachten geven enzo. Ik denk al snel: het zal mijn eigen schuld wel zijn. Al dat gedoe, niks voor mij
Lang leve Leen Bakker
nou... ik koop altijd setjes kleding bij Vogele of H&M, en dan ben ik nooit meer dan 70 euro kwijt voor een setje!! Dan te bedenken dat mensen truitjes van 80 euro per stuk halencoupe soleil schreef:Hoe kun e in vredesnaam voor slechts € 160,- 2 tassen vol kleren kopen?
haha dus je bent een inspiratieMissF schreef:Achja, ik vind het wel grappig, als vriendinnen mij vragen hoeveel wij hadden gespaard voor onze inrichting.
Tja, uh...niks. Mijn man was beizg zijn bedrijf te verkopen, en steeds als hij iets had verkocht konden we weer shoppen.
En het totaalbedrag was misschien net zoveel als jullie bank. En dat snappen vriendinnen dan niet. En dan zijn ze gelijk weer vol moed, omdat ze dan minder hoeven sparen voor inrichting zodat ze sneller kunnen gaan trouwen
lammetje schreef:wij hebben vandaag nergens naar gekeken en uitgegeven waar we zin in haddenVandaag nml 2 jaar getrouwd en lekkere gebakjes gekocht, vanmiddag een lekker ijsje gehaald en vanavond chinees besteld
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten