Enne..Hilversum vind ik niks aan

Moderator: Moderafo's
mw schreef:Sinds mijn verhuizing naar Hilversum heb ik mij voorgenomen om verschillende gemeenten te gaan bezoeken. Eerst alleen CGK, maar op den duur wilde ik ook eens bij de HHK (kerkte ik op Urk ook al af&toe) en een keertje gergem. Ik had al een lijstje van ruim 10 gemeenten gemaakt, waarvan ik er nu 4 bezocht ik. 2 hiervan voelde ik mij absoluut niet thuis. Bij de een niet om de stijl van zingen/preken. De andere niet om de stijl mensen. Bij de andere 2 voel ik mij zo goed thuis (Utrecht-West en Bunschoten) dat ik daar nu regelmatig kerk. De manier van preken (bijbels, duidelijk en recht voor z'n raap) en het slag mensen bevalt me goed. Geen mensen die gelijk bij de eerste keer in groepjes om je heen staan om je uit te nodigen (houd ik niet van). Het zingen was wel wennen voor me, maar dat komt meer doordat ik mn hele leven al het zelfde hoor. In het volgende jaar maar de rest van mn lijstje bezoeken.![]()
Urk-Maranatha blijft mn thuis (basis)gemeente waar ik ook lid blijf, maar wieweet volgt er vlgd jaar een gastlidstatus in Bunschoten of Utrecht.
Marnix schreef:Hehe ik werk er alleen dus van de sfeer, de stad etc weet ik niet zoveel. Ik zie alleen de aardige natuur en de mooie huizen en het gebouw waar ik werk, en aangezien dat allemaal wel mooi is (vlak bij Sportpark) vind ik Hilversum ook wel mooi, hoe het is om te wonen weet ik niet
mw schreef:Marnix schreef:Hehe ik werk er alleen dus van de sfeer, de stad etc weet ik niet zoveel. Ik zie alleen de aardige natuur en de mooie huizen en het gebouw waar ik werk, en aangezien dat allemaal wel mooi is (vlak bij Sportpark) vind ik Hilversum ook wel mooi, hoe het is om te wonen weet ik niet
tjah mooi is het zeker daarHuizen zijn er veel te mooi...maar geen mooie prijzen
![]()
@ blaarkop: bedankt voor de tip. CGK Naarden staat nog op het lijstje. De HHK Huizen zal ik er aan toevoegen.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 14 gasten