Moderator: Moderafo's
moppie schreef:Ja toch geloof ik erin. Dat je bij de eerste keer dat je iemand zie zoiets hebt van wowwwww daar wil ik mee verder. Tis alleen net altijd mogelijk maar toch kan het wel, en dat gevoel kan versterkt worden naarmate je die persoon beter leert kennen, dan slaat het ook omnaar houden van denk ik.
Jardena schreef:moppie schreef:Ja toch geloof ik erin. Dat je bij de eerste keer dat je iemand zie zoiets hebt van wowwwww daar wil ik mee verder. Tis alleen net altijd mogelijk maar toch kan het wel, en dat gevoel kan versterkt worden naarmate je die persoon beter leert kennen, dan slaat het ook omnaar houden van denk ik.
Omslaan naar houden van....??? Het groeit over in houden van denk ik
Jannoek schreef:Jardena schreef:moppie schreef:Ja toch geloof ik erin. Dat je bij de eerste keer dat je iemand zie zoiets hebt van wowwwww daar wil ik mee verder. Tis alleen net altijd mogelijk maar toch kan het wel, en dat gevoel kan versterkt worden naarmate je die persoon beter leert kennen, dan slaat het ook omnaar houden van denk ik.
bij de hand! maar je hebt zeker weten gelijk!
het ligt in elkaars verlengde en is niet elkaars tegenovergestelde!
Jardena schreef:Jannoek schreef:Jardena schreef:moppie schreef:Ja toch geloof ik erin. Dat je bij de eerste keer dat je iemand zie zoiets hebt van wowwwww daar wil ik mee verder. Tis alleen net altijd mogelijk maar toch kan het wel, en dat gevoel kan versterkt worden naarmate je die persoon beter leert kennen, dan slaat het ook omnaar houden van denk ik.
En ik heb niet eens ervaring
Jannoek schreef:Jardena schreef:Jannoek schreef:Jardena schreef:moppie schreef:Ja toch geloof ik erin. Dat je bij de eerste keer dat je iemand zie zoiets hebt van wowwwww daar wil ik mee verder. Tis alleen net altijd mogelijk maar toch kan het wel, en dat gevoel kan versterkt worden naarmate je die persoon beter leert kennen, dan slaat het ook omnaar houden van denk ik.
En ik heb niet eens ervaring
tja, wat zal ik daar van zeggen
gewoon een kwestie van gezond verstand?
Nazgul schreef:Verliefheid op het eerste gezicht: ja
Liefde op het eerste gezicht: nee, ik denk dat zoiets moet groeien, dat je niet spontaan iets hebt van "wow, met die gozer/dat meisje" wil ik mn hele leven verder gaan
butterfly schreef:Nazgul schreef:Verliefheid op het eerste gezicht: ja
Liefde op het eerste gezicht: nee, ik denk dat zoiets moet groeien, dat je niet spontaan iets hebt van "wow, met die gozer/dat meisje" wil ik mn hele leven verder gaan
helemaal mee eens
Jeronimuz schreef:Ja, ik geloof in liefde op het eerste gezicht. Soms klikt het gewoon zo enorm goed, geweldig is dat.
Maar kijk wel uit voor liefde op het eerste gezicht voor verliefdheid.
Ik kijk er in ieder geval voor uit tegenwoordig.
Funlover schreef:Jeronimuz schreef:Ja, ik geloof in liefde op het eerste gezicht. Soms klikt het gewoon zo enorm goed, geweldig is dat.
Maar kijk wel uit voor liefde op het eerste gezicht voor verliefdheid.
Ik kijk er in ieder geval voor uit tegenwoordig.
Goed gezegd Jer....ik kijk uit ook heel goed uit tegenwoordig ben echt op mijn hoede!
Maar tkan soms zo onwijs goed klikken tussen iemand. Dat is echt gaaf!!
Maar met mij en mijn ex was het ook liefde opt eerste gezicht. We hadden elkaar natuurlijk wel eens gezien maar nooit echt gesproken en toen we gingen kletsen sloeg de vonk over!!
Maar liefde opt eerste gezicht en verliefdheid vind ik niet hetzlefde! Tzijn 2 verschillende dingen......liefde opt eerste gezicht kan wel overgaan op verliefd...maar andersom nietEN ik vind dat het ook los van elkaar kan staan! !
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten