Hoi,
Zit met een (klein) probleem... Ik heb een maand of vijf geleden 'iets' met een jongen gehad, geen verkering, maar we hebben wel veel contact gehad en we zijn een paar keer samen weg geweest. Hij was heel zeker van zijn gevoelens voor mij, maar ik twijfelde heel erg. Na ongeveer een maand was ik er zeker van dat ik niets voor hem voelde; dat heb ik hem toen ook gezegd. Ondanks dat bleef hij mij op een echt vervelende manier stalken, misschien was dat ook wel een beetje mijn eigen schuld doordat ik niet echt duidelijk was. Ik was eerst zeg maar heel onbevangen naar jongens toe, nu ben ik eerder wantrouwig geworden.
Nu heb ik een leuke jongen leren kennen (heb 'm een paar keer live gezien, niet echt gesproken) die via MSN veel contact met mij opneemt. Hij wil binnenkort met mij weg, maar ik durf niet goed. Onbewust ben ik bang dat het weer op een teleurstelling uitloopt. Maar misschien valt het heel erg mee... Toch blijft het onzekere gevoel overheersen.
Heeft iemand een tip wat ik het beste kan doen: weggaan met 'm en me over dat gevoel heenzetten of 'bij twijfel onthouden'?