Zouden wij genade verdiend hebben en Saddam niet? Niemand heeft het verdiend, maar er is genade voor de grootste der zondaren.
Al ben je zo zwart als de duivel, als je de duivel zelf maar niet bent!
Moderator: Moderafo's
tkf schreef:Sadam was een massamoordenaar. Honderden hebben onder zijn bewind de dood gevonden. Kan zo'n moordenaar nog vergeving krijgen? Blijkt het al dat hij tot God gebeden heeft? Ik denk het niet.
Maar Saddam moet wel recht krijgen op een normaal proces.
gegroet, tkf
bloempie19 schreef:Als er voor Saddam geen vergeving meer mogelijk is, is er voor mij ook geen vergeving meer mogelijk. Voor God is geen zonde te groot hoor! En moet hij eerst zelf beginnen met bidden voordat jij dat voor hem doet? Btje verkeerde instelling vind ik.
joris schreef:hoezo zonde tegen de heilige Geest?
ik sluit mij graag aan bij de aartsengel Michael van wie in Judas staat dat hij zich niet waagt aan een oordeel over satan omdat hij dat aan God overlaat.
Marcus 3 schreef:28 Voorwaar, Ik zeg u, dat al de zonden den kinderen der mensen zullen vergeven worden, en allerlei lasteringen, waarmede zij zullen gelasterd hebben;
29 Maar zo wie zal gelasterd hebben tegen den Heiligen Geest, die heeft geen vergeving in der eeuwigheid, maar hij is schuldig des eeuwigen oordeels.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 gasten