tja als het een sla en sla terug spelletje wordt werkt het gewoon niet en moet je een andere oplossing zoeken. Ik had hem écht de kerk uit gebracht naar de kindercreche hoor! Geen haar op mn hoofd die zou denken dat hij de komende 3 zondagen mee naar de kerk zou mogen..... Hij zat nml al de hele dienst te miepen, hoed een duw geven, op de bank, onder de bank, gek doen naar de mensen erachter, stoor me daar echt aan. net als die kinderen die iedere zondag weer naar de wc moeten

Als je écht een ziekte heb ofzo kun je dr niks aan doen, maar vaak krijgen die kinderen net voor de dienst nog drinken en vergeten te laten plassen.... Had ik pas nog een discussie over met mn schoonzus/zwager, die zeiden dat ze er wél uit zouden gaan, ik niet. En waarom niet? Als je je kind anderhalf uur voor de dienst geen drinken meer geeft, thuis laat plassen en net voordat je de kerk inloopt weer, kan het makkelijk de plas ophouden tot na de dienst, want er zit dan bijna niks in je blaas. Maarja kinderen zien andere eruit gaan en 'moeten' opeens ook