(eten was vermoeiend, ik kon alleen maar liggen liggen liggen, nog niet eens normaal aan tafel zitten). Best heftig. Ik dacht echt dat ik dood ging.

Moderator: Moderafo's
Joortje schreef:M'n oma verteld altijd weer hetzelfde verhaal over de griepprik:
Een schoonzus van haar haalt ieder jaar de griepprik (want ja, je krijgt hem gratis) en elk jaar krijgt ze zwaar de griep. Dus: niet halen die prik
Lalage schreef:paprikameisje2 schreef:je moet niet vergeten je tong mee te poetsen als je je tanden poetst!
tijdens zwanger zijn hebben ook eel mensen last van een vieze smaak.. hier heb ik dat atlijd als ik iets van mint heb gegeten! dan poets ik me tong.. zo ver mogelijk naar achter.. end an is alles weg.. die vieze smaak dan hé
als ik dat doe dan ga ik kotsen...
rosalie83 schreef:Ik heb nu zelf griepIk slaap enorm veel, en als ik wakker ben hang ik wat rond, lees ik wat, internet wat, maar zitten doet eigenlijk pijn, dus van ellende ga ik dan maar weer slapen. Wat een gedoe zeg. En die koorts, dat is zo vervelend, want als ik dan weer in slaap val, krijg ik weer van die koortsachtige dromen
MissF schreef:Ik heb niet echt een hekel aan ziek zijn. Vooral niet als het koorts ofzo is. Maar dan ben ik ook niet ziek, vind ik zelf. Dan ga ik wel door. Maar toch neemt koorts op de één of andere manier wel veel energie weg. Dus ben ik de dag erna echt wel helemaal op.
Niet dat ik het vaak heb gehad, maar die enkele keer...
Ik vind het wel lastig: ben je met koorts ziek of neit? Ik meld me zo goed als nooit ziek, alleen als ik over moet geven, buikgriep ofzo, dan kán het gewoon niet. Maar met koorts loop ik wel door, maar volgens mij is dat niet zo handig, omdat koorts toch een teken is dat er iets niet goed gaat in je lijf.
rosalie83 schreef:MissF schreef:Ik heb niet echt een hekel aan ziek zijn. Vooral niet als het koorts ofzo is. Maar dan ben ik ook niet ziek, vind ik zelf. Dan ga ik wel door. Maar toch neemt koorts op de één of andere manier wel veel energie weg. Dus ben ik de dag erna echt wel helemaal op.
Niet dat ik het vaak heb gehad, maar die enkele keer...
Ik vind het wel lastig: ben je met koorts ziek of neit? Ik meld me zo goed als nooit ziek, alleen als ik over moet geven, buikgriep ofzo, dan kán het gewoon niet. Maar met koorts loop ik wel door, maar volgens mij is dat niet zo handig, omdat koorts toch een teken is dat er iets niet goed gaat in je lijf.
Je hebt er geen hekel aan als je koorts hebt? Wat vind jij koorts dan? Kijk, 38 graden noem ik geen koorts, maar verhoging. Maar als je 39,5 hebt, kan je echt niet werken. Ik blijf ook niet zo maar thuis, maar als ik de trap alleen maar afloop nu ben ik bekaf en moet ik gaan zitten. Als ik sinaasappels geperst heb, heb ik amper meer de energie om het sap op te drinken. Ik val elke keer weer in slaap en heb dan de vreselijkste koortsdromen.
Koorts is trouwens een teken dat je lijf vecht tegen iets.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten