Wat gebruiken jullie allemaal aan cosmetica, welke merken??

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Gebruikersavatar
kwebbel
Generaal
Generaal
Berichten: 5152
Lid geworden op: 17 feb 2007 12:47
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 06 jan 2008 15:04

ik heb foundation en poeder, en een coverstick van de HEMA. Vind ik prima werken :) Ik gebruik het niet zo vaak, in ieder geval niet naar m'n werk, wel als ik op visite ga, of visite krijg of naar koor en naar de Kerk (dun laagje, niet teveel... :) ). Ikheb geen oogschaduw/lippenstift en nagellak.

Ik heb verder alles van Dove :D nu heb ik net opgemaakt; dove douchegel met zijde, ik heb er nu weer een andere van Dove staan. Shampoo van dove tegen vet haar, conditioner van Dove, dove body cream voor na het douchen, dove deodorant en alleen eentje van Andrelon voor de krul ofzoiets (anders is m'n haar zo steil :? )

Ik heb tandpasta van colgate.
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Gebruikersavatar
Optimatus
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11376
Lid geworden op: 28 feb 2004 02:07
Locatie: Berkenwoude
Contacteer:

Berichtdoor Optimatus » 06 jan 2008 20:07

Soms plamuren mensen (m/v) zich helemaal vol met cosmetica. Dan denk ik: "Een gezonken schip drijft ook niet meer."
Ceterum censeo imperium putinis delendum esse.

zahra
Sergeant
Sergeant
Berichten: 300
Lid geworden op: 24 sep 2006 23:23

Berichtdoor zahra » 06 jan 2008 20:13

Optimatus schreef:Soms plamuren mensen (m/v) zich helemaal vol met cosmetica. Dan denk ik: "Een gezonken schip drijft ook niet meer."


Het toppunt van lelijkheid vind ik nog vrouwen die een streepje als wenkbrauw hebben(te dun geepileerd) of dat ze de wenkbrauwen helemaal weg hebben gehaald en met een potlood een lijntje getekend hebben

ik hou meer van naturelle make-up, maar soms kunnen kleurtjes wel eens leuk zijn bij speciale gelegenheden
.

Liarose
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3208
Lid geworden op: 17 aug 2006 12:43

Berichtdoor Liarose » 07 jan 2008 09:14

zahra schreef:Het toppunt van lelijkheid vind ik nog vrouwen die een streepje als wenkbrauw hebben(te dun geepileerd) of dat ze de wenkbrauwen helemaal weg hebben gehaald en met een potlood een lijntje getekend hebben

Helemaal mee eens! Dat is zo ontzettend lelijk! Het haalt je totale uitdrukking weg ook.

Liarose
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3208
Lid geworden op: 17 aug 2006 12:43

Berichtdoor Liarose » 07 mei 2008 14:26

Galateia!? Hier is-ie! :D

Evelien
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11384
Lid geworden op: 29 mei 2003 18:36

Berichtdoor Evelien » 07 mei 2008 14:27

yesss.... :yahoooo: gevonden..

ik heb weleens gehoord dat als je onder de zonnebank gaat (wel onder begeleiding) dat je wel bruin kan worden! Ik zelf heb het nog nooit geprobeerd!

Liarose
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3208
Lid geworden op: 17 aug 2006 12:43

Berichtdoor Liarose » 07 mei 2008 14:29

Dat klopt, tenzij je echt een 'afwijking' in je pigmenthuishouding hebt.

Galateia
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3825
Lid geworden op: 20 apr 2007 11:54

Berichtdoor Galateia » 07 mei 2008 14:31

Thanx Rosalie!

Een topic om te praten over tutten. jammer dat de titel het onderwerp een beetje beperkt, want ik zat te denken aan een topic waarin je niet alleen over cosmetica kan bazelen, maar ook over verzorgingsproducten, haardingen, over wat-doe-je-als-je-wakker-wordt-met-een-grote-pukkel-op-je-kin, kapsel-ideetjes, noem maar op.

MAAR... waarom niet hier!?
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

Gebruikersavatar
keessie
Sergeant
Sergeant
Berichten: 492
Lid geworden op: 07 jun 2007 14:33
Locatie: A beautiful place on earth

Berichtdoor keessie » 07 mei 2008 14:32

zahra schreef:
Optimatus schreef:Soms plamuren mensen (m/v) zich helemaal vol met cosmetica. Dan denk ik: "Een gezonken schip drijft ook niet meer."


Het toppunt van lelijkheid vind ik nog vrouwen die een streepje als wenkbrauw hebben(te dun geepileerd) of dat ze de wenkbrauwen helemaal weg hebben gehaald en met een potlood een lijntje getekend hebben


Ja of als ze bestaande (geepileerde) wenkbrouwen gewoon doortekenen met een potlood
Stap voor stap, weer een stapje verder.

Liarose
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3208
Lid geworden op: 17 aug 2006 12:43

Berichtdoor Liarose » 07 mei 2008 14:32

@Galateia: dat mag vast wel van de ts!

Galateia
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3825
Lid geworden op: 20 apr 2007 11:54

Berichtdoor Galateia » 07 mei 2008 14:33

Nou, ik durf niet onder de zonnebank, hoor. Ik vroeg het ook aan mijn dermatoloog en die zei dat het misschien zou lukken, maar dan moest ik heel vaak, heel kort, blablabla. En dan nog loop ik het risico dat het mis gaat. Advies van de dermatoloog aan mij: accepteer je witte huid :mrgreen:

En ik heb hem omarmd 8)
(mn huid dan he)
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

Galateia
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3825
Lid geworden op: 20 apr 2007 11:54

Berichtdoor Galateia » 07 mei 2008 14:34

rosalie83 schreef:@Galateia: dat mag vast wel van de ts!


Ja, ik denk het ook :mrgreen:
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

Liarose
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3208
Lid geworden op: 17 aug 2006 12:43

Berichtdoor Liarose » 07 mei 2008 14:35

Er is ook niets mis met wit. Maar ik vind voor mezelf bruin toch leuker. Dus ik zorg altijd dat ik ietsjes bruin ben (hoewel ik het nu een beetje heb laten verslorren, dat kleurtje :()

Galateia
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3825
Lid geworden op: 20 apr 2007 11:54

Berichtdoor Galateia » 07 mei 2008 14:36

keessie schreef:
zahra schreef:
Optimatus schreef:Soms plamuren mensen (m/v) zich helemaal vol met cosmetica. Dan denk ik: "Een gezonken schip drijft ook niet meer."


Het toppunt van lelijkheid vind ik nog vrouwen die een streepje als wenkbrauw hebben(te dun geepileerd) of dat ze de wenkbrauwen helemaal weg hebben gehaald en met een potlood een lijntje getekend hebben


Ja of als ze bestaande (geepileerde) wenkbrouwen gewoon doortekenen met een potlood


Ja, dat is inderdaad erg lelijk. Of dat ze een wenkbrauw laten tatoeëren - wat er op zichzelf al vreselijk nep uitziet - en dan worden ze ouder en dan gaat die huid uitzakken en die wenkbrauw zakt dan mee en dan raakt ie uit vorm... ieuw.

Ik epileer mijn wenkbrauwen wel, want anders zijn het grote borstels, maar dan gewoon een paar haartjes hier en daar. Zodat ze een normale vorm hebben. Geen dun lijntje ofzo.
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

Liarose
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3208
Lid geworden op: 17 aug 2006 12:43

Berichtdoor Liarose » 07 mei 2008 14:38

Galateia schreef:Ik epileer mijn wenkbrauwen wel, want anders zijn het grote borstels, maar dan gewoon een paar haartjes hier en daar. Zodat ze een normale vorm hebben. Geen dun lijntje ofzo.

Precies, dat doe ik ook. Want borstels van wenkbrouwen zijn ook vreselijk :)


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 82 gasten