Afslanken [deel 2]

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

MrSokkie

Berichtdoor MrSokkie » 13 dec 2007 19:49

Daatje123 schreef:Haha Paprikameisje, kun je dat niet voorstellen?

Smurffie, zo'n vriend heb ik ook! Maar helaas voor hem, ik kom geen gram aan. Wel nu ik heel intensief en zwaar aan het trainen ben vanwegen een knieschijfluxatie. Al 1,5 kilo aangekomen. Mijn vriend zei: die staat te juichen dat ze 1,5 kilo (spiermassa :lol: ) is aangekomen.


Er zijn trouwens ook gevallen van "relaties" (ik durf het woord eigenlijk niet te gebruiken) waarbij de man de vrouw dus letterlijk vetmest. En dan heb ik het niet over een paar kilootjes extra maar 100 of meer. Feeders heten dat soort mensen. Je kan het je zo gek niet bedenken of er zijn mensen die het doen.

Gebruikersavatar
Smurffie
Generaal
Generaal
Berichten: 4606
Lid geworden op: 19 feb 2005 14:40
Locatie: Bleskenscity

Berichtdoor Smurffie » 14 dec 2007 19:43

MrSokkie schreef:
Daatje123 schreef:Haha Paprikameisje, kun je dat niet voorstellen?

Smurffie, zo'n vriend heb ik ook! Maar helaas voor hem, ik kom geen gram aan. Wel nu ik heel intensief en zwaar aan het trainen ben vanwegen een knieschijfluxatie. Al 1,5 kilo aangekomen. Mijn vriend zei: die staat te juichen dat ze 1,5 kilo (spiermassa :lol: ) is aangekomen.


Er zijn trouwens ook gevallen van "relaties" (ik durf het woord eigenlijk niet te gebruiken) waarbij de man de vrouw dus letterlijk vetmest. En dan heb ik het niet over een paar kilootjes extra maar 100 of meer. Feeders heten dat soort mensen. Je kan het je zo gek niet bedenken of er zijn mensen die het doen.


Hm, zonder arrogantie; Daarvoor heb ik een tè sterke eigen wil.. 8)
Ik wìl namelijk niet boven die 60 kilo komen, dan kan hij hoog en laag springen. (Weer goed voor zijn pens :mrgreen: )

MrSokkie

Berichtdoor MrSokkie » 14 dec 2007 22:32

Smurffie schreef:Hm, zonder arrogantie; Daarvoor heb ik een tè sterke eigen wil.. 8)
Ik wìl namelijk niet boven die 60 kilo komen, dan kan hij hoog en laag springen. (Weer goed voor zijn pens :mrgreen: )


Hee, gelukkig maar! Ik zeg ook niet dat dat soort relaties gezond zijn, verre van...

ikke1986
Verkenner
Verkenner
Berichten: 20
Lid geworden op: 20 nov 2007 18:09

Berichtdoor ikke1986 » 17 dec 2007 16:23

pff wat zijn jullie allemaal slank:P wat doen jullie hier dan op de forum afslanken haha:P Ik wou dat ik zo weinig woog of uberhaupt kon afvallen:P
Een mens stippelt zijn weg uit, maar de heer bepaalt de richting die het gaat

Gebruikersavatar
essieee
Generaal
Generaal
Berichten: 5121
Lid geworden op: 14 apr 2003 23:47
Locatie: Barneveld
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 17 dec 2007 17:40

*meld zich ook weer eens*

Het gaat top hiero, doordat ik 3 maanden platte bedrust heb gehad met die hernia, zat ik weer op de -22, fors aangekomen dus!
Gelukkig gaf de weegschaal vanmorgen weer -35 aan!
Nog 25 te gaan;-)

Gebruikersavatar
Acire
Kolonel
Kolonel
Berichten: 2769
Lid geworden op: 11 sep 2002 15:36
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 18 dec 2007 10:04

Wow, dan ben je in korte tijd best flink geschommeld!

Succes Ez!

Gebruikersavatar
Funlover
Majoor
Majoor
Berichten: 1881
Lid geworden op: 16 sep 2003 15:48
Locatie: Veenendaal

Berichtdoor Funlover » 18 dec 2007 21:48

Succes Esss!
You go Girl!!!

Ik herken dat Smurf! Wat anderen ook zeggen. Ik wil niet (meer) boven de zestig. Heb nu ff paar weekjes opgelet omdat ik dan met Kerst gewoon ongeneerd al dat lekkers kan eten:P
Alles komt goed, hoe dan ook. Zo niet, dan toch!

Gebruikersavatar
Smurffie
Generaal
Generaal
Berichten: 4606
Lid geworden op: 19 feb 2005 14:40
Locatie: Bleskenscity

Berichtdoor Smurffie » 18 dec 2007 22:46

Funlover schreef:Succes Esss!
You go Girl!!!

Ik herken dat Smurf! Wat anderen ook zeggen. Ik wil niet (meer) boven de zestig. Heb nu ff paar weekjes opgelet omdat ik dan met Kerst gewoon ongeneerd al dat lekkers kan eten:P


Dat laatste vind ik discutabel, omdat ik eigenlijk niet van plan ben er een grote vreetpartij van te maken..dat is tenminste een goed voornemen. Of ik me eraan kan houden is een tweede.

Gebruikersavatar
Funlover
Majoor
Majoor
Berichten: 1881
Lid geworden op: 16 sep 2003 15:48
Locatie: Veenendaal

Berichtdoor Funlover » 19 dec 2007 11:49

Smurffie schreef:
Funlover schreef:Succes Esss!
You go Girl!!!

Ik herken dat Smurf! Wat anderen ook zeggen. Ik wil niet (meer) boven de zestig. Heb nu ff paar weekjes opgelet omdat ik dan met Kerst gewoon ongeneerd al dat lekkers kan eten:P


Dat laatste vind ik discutabel, omdat ik eigenlijk niet van plan ben er een grote vreetpartij van te maken..dat is tenminste een goed voornemen. Of ik me eraan kan houden is een tweede.


Ghaha. Ik snap wat je bedoeld. Ik ben het ook niet van plan. Maar m'n familie kennende is er elk jaar een heleboel lekkers, en aangezien je toch altijd veel meer eet dan gewoon, heb ik van te voren opgelet:)
Alles komt goed, hoe dan ook. Zo niet, dan toch!

Gebruikersavatar
Dreamster
Kapitein
Kapitein
Berichten: 982
Lid geworden op: 14 jun 2005 16:41
Locatie: Gouda
Contacteer:

Berichtdoor Dreamster » 19 dec 2007 15:52

Pff, het lukt me niet echt om te lijnen, maar was de laatste week bijna 3 kilo afgevallen. Stond echt met open mond op de weegschaal! Maar kwam denk heel erg door stress, en het feit dat ik heel veel wegga 's avonds en dan echt niks eet!

Heb laatste dagen echt géén zin in eten ook, heel raar, komt wel weer beetje terug, maar moet wel echt uitkijken dat ik het wel doe, want word heel snel duizelig enzo!

Nja, wil 65 wegen, vind ik netjes, dus nog zo'n 6 kilo te gaan!
It is risky not to take risk. If you don't take risk, risk will take you.

http://www.Dreamster.hyves.net

Liarose
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3208
Lid geworden op: 17 aug 2006 12:43

Berichtdoor Liarose » 20 dec 2007 12:47

Dreamster schreef:Nja, wil 65 wegen, vind ik netjes, dus nog zo'n 6 kilo te gaan!

Dan zit ik in hetzelfde schuitje als jij ;)

Gebruikersavatar
Johanne
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1126
Lid geworden op: 13 sep 2002 22:41
Locatie: dordrecht
Contacteer:

Berichtdoor Johanne » 02 jan 2008 17:50

Het nieuwe jaar is weer begonnen, dus ik ga dit topic weer eens naar boven halen..

Wil momenteel eerst alle kilo's van de maand december er weer af zien te krijgen heheh..

Wie heeft er allemaal nog meer goede voornemens op afvalgebied voor 2008...? ;)
"I am a lonely soldier, I fight my own war
Everyone's caught up in themselves
My wounded soul is tearing me down"


-Narnia-

Gebruikersavatar
essieee
Generaal
Generaal
Berichten: 5121
Lid geworden op: 14 apr 2003 23:47
Locatie: Barneveld
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 02 jan 2008 19:22

*meld zich*

Ben niet eens aangekomen de december maand!!!! :lol:

MrSokkie

Berichtdoor MrSokkie » 02 jan 2008 20:12

essieee schreef:*meld zich*

Ben niet eens aangekomen de december maand!!!! :lol:


Ik ben afgelopen maand al begonnen met proberen af te vallen. Het werkt toch niet, je op 31 december je nog volstoppen met vet en suiker en dan op 1 januari ineens cold-turkey.

Goeie tip: koop een goeie blender en maak je eigen shakes en smoothies, yoghurt, fruit, meer heb je niet nodig, dat scheelt al een hoop suiker.

Haai
Kolonel
Kolonel
Berichten: 2718
Lid geworden op: 31 mar 2003 20:22
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 02 jan 2008 21:12

Voor het eerst in mijn leven hoop ik ook een paar kilo af te vallen :D . Niet dat ik mezelf nu echt te dik vind, maar na de zwangerschap zijn er toch wel een paar kilo blijven hangen en ik vind het toch wel prettig als ik de rits van m'n rokken weer gewoon dicht kan krijgen :mrgreen: .


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 120 gasten

cron