Tja, wij hebben dan wel weer een huis voor het maximum van mn mans loon. Om de eenvoudige reden dat er voor minder niks is in Rhenen

En dat scheelt mij ook niks. We hadden ook prima kunnen gaan huren, niets mis mee! Dat was ook onze bedoeling, maargoed, dit huis was toch wel heel gaaf voor die prijs
Boodschappen doe ik wel altijd bij de AH, omdat wij amper iets nodig hebben. Ik doe elke dag boodschappen bijna. En ik koop dan echt alleen wat we nodig hebben (wat een discipline

). Daardoor kost het ons niets meer dan wanneer we eens per week zouden gaan.
Maar met kerst gingen we een keer naar de aldi, en wow, volgens mij gaan we echt besparen als we voortaan iets meer daarheen gaan. Het is tien stappen verder, maar de prijzen zijn echt veel lager. Voor toiletpapier enzo kan ik echt wel daarheen. Goed voornemen voor 2008
Kleding koop ik nu echt als ik het nodig heb, en dan nog heb ik er spijt van. Niet dat we tekort komen, maar sinds we getrouwd zijn vind ik een gezonde maaltijd en een gezellig huis toch echt belangrijker dan kleren. Moet wel eerlijk zeggen dat ik bergen kleren heb gekocht in het verleden, dus dat ik voorlopig gewoon genoeg heb. Leuk is het om erachter te komen dat ik nog zoveel heb, wat eigenlijk nog superleuk is ook!
En onderbroeken van Bjorn Borg ofzo vind ik totale onzin. Mijn man loopt al jaren in boxers van de hema, en die zijn prima. Ik idem trouwens. De onderbroeken van de zeeman zitten mij veel lekkerder dan dat dure spul van de hunkemoller. (en wat moet ik met 5 setjes? ik heb aan 3 echt wel zat

)
Een nadeel aan een hoge hypotheek is wel dat onvoorziene uitgaven lastiger worden. Zoals mijn voorruyit van mn auto blijkt kapot, sinds oudjaarsnacht. Slik...dat kost ff wat, en dat hebben we niet. Naja, dan rij ik toch ff met een kapotte ruit verder en laat er over een week of 3 'e'en inzetten?
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...