hier.. heb jij er ook 1 die je kan gebruiken

Moderator: Moderafo's
Abdijbiertje om 1:00 schreef:Ghe, dat is over het algemeen wel de beste leerweg voor dat soort types, maar pas op met wat je doet. Je kunt wél het "vertrouwen in de mens" bij iemand wegnemen.
Ik heb die types ook wel eens gehad. Ze hadden me nog nooit gezien (houden zo), maar na een paar opmerkingen gaan ze wel toespelingen maken. Ik blijf dan meestal vaag en ik geef geen nummers of een MSN-adres.
Marnix schreef:Abdijbiertje om 1:00 schreef:Ghe, dat is over het algemeen wel de beste leerweg voor dat soort types, maar pas op met wat je doet. Je kunt wél het "vertrouwen in de mens" bij iemand wegnemen.
Ik heb die types ook wel eens gehad. Ze hadden me nog nooit gezien (houden zo), maar na een paar opmerkingen gaan ze wel toespelingen maken. Ik blijf dan meestal vaag en ik geef geen nummers of een MSN-adres.
Waarom staat er dan in je profiel bij MSN: Vraag maar raak? Of is dat ind e zin van: Vooral veel proberen, je krijgt hem toch niet?
ikke1986 schreef:nou ja degene moet toch weten of je al bezet bent:P hoe moet je anders beginnen. Ik zou niet afspreken met iemand die ik eerst niet goed heb gesproken!
lolStefanus schreef:liefie schreef:korte mannenIk heb graag een man die een stuk groter is gewoon omdat ik me dan veilig voel
He, verdorie, als die gedachte maar niet al te wijd verbreid wordt.
Stefanus schreef:liefie schreef:korte mannenIk heb graag een man die een stuk groter is gewoon omdat ik me dan veilig voel
MissF schreef:Stefanus schreef:liefie schreef:korte mannenIk heb graag een man die een stuk groter is gewoon omdat ik me dan veilig voel
haha idd, ach, ik had dat ideaal ook, minimaal 20 cm langer dan ik, anders was het een afknapper, tot ik gewoon de allerliefste en knapte man van de wereld ontmoette, hij is slechts 6 cm langer dan ik, maar wel de beste(raarhe, dat lengte er opeens niet meer toe doet
)
Stefanus schreef:MissF schreef:Stefanus schreef:liefie schreef:korte mannenIk heb graag een man die een stuk groter is gewoon omdat ik me dan veilig voel
haha idd, ach, ik had dat ideaal ook, minimaal 20 cm langer dan ik, anders was het een afknapper, tot ik gewoon de allerliefste en knapte man van de wereld ontmoette, hij is slechts 6 cm langer dan ik, maar wel de beste(raarhe, dat lengte er opeens niet meer toe doet
)
Fiiieeuw, toch nog hoop
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten