rosalie83 schreef: Nemo20 schreef:Heerlijk toch?

Ben erg blij met mijn vrouw-zijn en hoop ook dat ik niet al te lang een betaalde baan hoef te hebben.
Dat kan ik nou echt niet begrijpen

.
Jammer .. Heb je het geprobeerd?
Ik probeer vrouwen die wel werken te begrijpen en te accepteren. Iedereen maakt eigen keuzes, maar ik merk steeds meer dat de keuze om thuis te blijven eigenlijk niet meer mag en daarom reageer ik op dit topic.
rosalie83 schreef:Die vind ik echt larie. Die kennis heb je kunnen vergaren doordat je talenten hebt natuurlijk.
Die kennis heb ik inderdaad kunnen vergaren doordat ik goed kan leren en doorzettingskracht heb. Die talenten kan ik heel goed, wie weet zelfs beter, gebruiken als ik thuis blijf. Ik wil ook graag altijd blijven studeren over verschillende onderwerpen, vooral religie, en daar heb ik dan alle tijd voor. Daarbij vind ik wel dat je, als je veel kennis hebt over zaken die er toe doen, dat over moet dragen. Ik hoop dat ik daar later de mogelijkheid toe heb.
rosalie83 schreef: Volgens mij willen de vrouwen die hier aangeven te willen werken etc dat gewoon zelf. Geen overheid die tegen ons zegt dat we dat moeten hoor
Tuurlijk willen die vrouwen hier dat zelf, grappig dat je het juist weer van die kant bekijkt. Ik had het natuurlijk over de gevoelens die ikzelf, een vrouw die juist NIET wil werken, heb. Pas als je iets doet waar mensen het NIET mee eens zijn kom je erachter hoe die mensen dan reageren. En natuurlijk zegt de overheid niet tegen jullie dat jullie moeten werken, je wilt het immers zelf al. Er zijn politici die hebben gezegd dat vrouwen moeten werken en willen daar ook maatregelen voor treffen.
Geen aanval, maar gewoon een eerlijke vraag.

; Je zegt dat het niet om geld gaat, maar om je 'talenten te gebruiken' . ; zou je dus ook werken als er geen vergoeding tegenover stond?