Ik ben blij als ik bij mn huidige werkgever weg ben, kom steeds meer dingen tegen die mij niet aanstaan. Nog een maandje gelukkig!
Moderator: Moderafo's
MissF schreef:Ik vind weekenden nooit zoveel aan. Bij ons zijn er dan weinig jongeren. Afgelopen zondag had ik er zelfs maar 1, erg saai
Maar bij de vaste teams is het zo geregeld dat je weekenden werkt naar je uren. Dus degenen die 36 uur werken, werken eens in de twee a drie weken, mensen die minder werken dus minder,
Ik werk niet in 1 vast team, maar op 4 groepen, en kan ook steeds opgeroepen worden.
Heb een contract van minimaal 16 uur, en tot nu toe betekend dat dat ik eens in de 3 a 4 weken een weekend werk. Afgelopen zondag werd ik opgeroepen. Dus dan is het eens in de twee weken ongeveer.
En dat vind ik zatIk mis het echt, de vrije weekenden (al heb ik die allaaang niet meer, sinds mn 17e werkte ik als bijbaantje als verzorgende in een verzorgingshuis, ene week zaterdag, andere week zondag, dus toen moest ik elk weekend
).
Evelien schreef:Gerdien B. schreef:Soms kan het zomaar heel even mee zitten.
2 bewoners zijn met 2 collega's op vakantie gegaan. Nu zijn er 6 bewoners nog op de groep. Waarvan er zondag ook nog 1 naar huis gaat. We vermoeden dat onze coordinator dat over het hoofd heeft gezien, want ze heeft wel volle bezetting ingezet: 2 personeelsleden.
Vorige week stonden we 1 op 8 en nu 2 op 6. Wij gaan daarom morgen tussen de middag eten bij de mac Donald's met 5 van de 6 bewoners en zondag houden we een pannenkoekenfeest.
Wel erg leuk en mijn collega en ik hebben er best zin in. Eindelijk een weekend tijd en aandacht voor ze!
Hoe is het gegaan!? k ben erg benieuwd!
Bij ons werk je standaard om het weekend. Je mag wel ruilen maar dan met iemand van dezelfde functie (logisch eigenlijk toch?)christien schreef:Zo bijna weekendNog 1 dag werken en dan het weekend vrij, na er 3 gewerkt te hebben ben de weekenden echt een beetje zat. Verder is het echt super druk op afdeling, maar nog wel gezellig
![]()
Hoe zit het bij jullie rooster, hoe zijn de weekenden verdeeld enz.
Of hebben jullie een vast rooster? Ben benieuwd.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 38 gasten