ze wil niets van mij aannemen ?

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 03 okt 2007 10:31

Ik wil haar zo graag iets tastbaars geven , om onze liefde te bezegelen zeg maar .

Dat klinkt een beetje alsof je echt een dure ring wil gaan aanschaffen ofzo ;) Dat zou ik ook wat scary vinden als je nog niet zo lang verkering hebt. Verder sluit ik me wel aan bij Marnix' verhaal (gelukkig :P), het is niet meer zo dat je alles door de man laat betalen. Ik zou me daar inderdaad erg ongemakkelijk bij voelen. Nou is mijn aandeel over het algemeen wel wat kleiner, maar dat heeft ook met m'n ibg-inkomen te maken ;)
Maar koop gewoon iets leuks, of simpelweg iets waarvan je weet dat ze het nodig heeft. Mijn vriend heeft een keer spontaan fietstassen voor me gekocht, ik ga niet het hele verhaal uitleggen maar het was wel superlief :D Het gaat niet om het spetterende cadeau, maar om het gebaar.

(1 tip wat rozen betreft: ga na of je wel 100% zeker weet dat je vriendin dat leuk vindt, er zijn namelijk zat meiden die het vre-se-lijk vinden..)
pobody's nerfect

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 03 okt 2007 12:08

Het is idd erg leuk als iemand zelf iets verzint. Een klein gebaar is erg leuk. Vooral op de momenten dat je het zelf eigenlijk niet verwacht. Ook metm mijn verjaardag zeg ik wel is: verzin maar iets. Juist leuk om iemand zelf iets te laten verzinnen wat aansluit bij jou en die persoon.

Qua betalen delen wij het eigenlijk altijd. Zou niet inzien waarom we dat niet zouden doen.

Jo'tje schreef:(1 tip wat rozen betreft: ga na of je wel 100% zeker weet dat je vriendin dat leuk vindt, er zijn namelijk zat meiden die het vre-se-lijk vinden..)

Ik vind ze geweldig en baalde verschrikkelijk toen ik de rozen weg moest doen die ik van Optimatus had gehad. Ik had ze gedroogd, maar het verhuizen hebben ze niet overleefd.
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 03 okt 2007 12:17

Dan moet-ie je nieuwe geven :mrgreen:

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 03 okt 2007 14:36

Ik weet nog dat ik het ook erg vervelend vond die eerste maanden, dat hij alles wilde betalen.
Maar allebei je eigen deel, dat kan ik me niet herinneren. Ik wilde liever ook eens voor allebei betalen. Maar het was veel logischer dat hij eht deed, omdat ik student was met een bijbaantje in het weekend, en hij student met een goedlopend bedrijf ernaast.
En ik zei ook altijd: geef nou maar niks voor mn verjaardag, hou het maar lekker zelf.
Maar ik vond het geweldig, de cadeau's die ik kreeg: eerste keer kaartjes voor de musical van the lion king, helemaal geweldig, tweede keer een piano, nog geweldiger :)
Niet dat het perse dure cadautjes hoeven zijn, maar wel iets wat zij echt leuk vindt, dat vindt ze echt niet erg, denk ik :) Dan is het wel een beetje zoals Jmillah zei: vrouwen nee betekent ja :)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 03 okt 2007 14:51

Hmz, het ligt er inderdaad wel aan wat je beiden te verteren hebt. Van mij hoeft het ook echt geen duur cadeau te zijn, daar geef ik niets om :) Een aardigheidje is altijd leuk natuurlijk. Overigens ben ik van plan om vanwege de afstand mee te betalen aan de benzine. Als ik met de trein ga ben ik twee uur onderweg en een enkeltje kost al enorm veel. Dus vandaar benzinegeld, vind ik niet meer dan logisch.

Trouwens, ik weet al wat ik ga kopen voor zijn verjaardag, al duurt dat nog wel een paar maanden 8)

denon
Verkenner
Verkenner

.

Berichtdoor denon » 03 okt 2007 16:34

.

Kate Spade
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Kate Spade » 03 okt 2007 21:08

Ik snap dat je uit liefde heel graag wilt betalen voor je vriendin, dat is heel aardig van je. Zelf zou ik het niet leuk vinden als mijn vriendje altijd voor mij zou betalen met als reden dat ik dat gewoon niet eerlijk vind omdat ik zelf ook kán betalen.

Moeilijk doen over wie er betaalt of strict bijhouden wie wat heeft betaald lijkt me zo killing. Bij mij is het zo dat ik de ene keer iets betaal en mijn vriend de andere keer. Voor ons gevoel zit het goed zo.

Bij een verjaardag hoort een cadeautje, dus die zou ik zeker meenemen! Een duur cadeau zou haar kunnen afschrikken. Is het niet zo dat mensen zich verplicht voelen om een duur cadeau te geven aan diegene van wie ze een duur cadeau hebben gekregen? In dat geval kan het een verplichting scheppen die niet bepaald aangenaam is. Ga voor een leuke verassing! Iets origineels of creatiefs! succes!
Dus, dat.

Terug naar “Archief”