Mijn vriendin is NIET onvruchtbaar, biologische klok tikt (ze is bijna 40), en ze heeft slechte voorbeelden van huwelijken, bang om te binden.
Maar als 'aanhanger' van het LdH was ze ook heel benieuwd hoe wij als 'gereformeerden' er over dachten..

Moderator: Moderafo's
kwebbel schreef:Op vragen van enkele forummers:
Mijn vriendin is NIET onvruchtbaar, biologische klok tikt (ze is bijna 40), en ze heeft slechte voorbeelden van huwelijken, bang om te binden.
Maar als 'aanhanger' van het LdH was ze ook heel benieuwd hoe wij als 'gereformeerden' er over dachten..
Katlheen schreef:Vind het vrij egocentrisch om vanwege rammelende eierstokken richting spermabank te gaan. Waarom wel een kind alleen opvoeden maar niet een relatie durven aangaan? Alsof je met een kind geen relatie aangaat. Ik kan me best voorstellen dat ze zich niet wil binden aan een man vanwege mislukte relaties om je heen, maar als ik mijn verloofde zo eens hoor over allerlei gebroken gezinnen in gereformeerd Nederland, vraag ik me af waarom ze daar geen angst voor heeft.
Katlheen schreef:Maar goed, kinderen willen krijgen is per definitie een egoistische eigenschap.
Collateral schreef:Ik denk dat anderen veroordelen hoe dan ook egocentrischer en onchristelijker is dan alleenstaand maar met liefde een kind opvoeden.
Calvin schreef:Collateral schreef:Ik denk dat anderen veroordelen hoe dan ook egocentrischer en onchristelijker is dan alleenstaand maar met liefde een kind opvoeden.
Tuurlijk!!! Leef je uit en doe waar je zin in hebt, want God wil dat je lekker in je vel zit. Want God is liefde hè.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 gasten