Moderator: Moderafo's
kijk, en daarom ben ik er zo op tegen!! Als t maar gezond is.... denk ik dan. Dat is tegenwoordig ook al een wonder!! Oké, ik snap enigzins de teleurstelling als je bijv. graag een jongen had gewild en het is een meisje. Maar toch.... God kiest jouw uit om moeder te worden!! En dan te aborteren.........lammetje schreef:En daarnaast is het onderzoek ook voor mensen die kunnen aborteren als het een meisje is terwijl het ze een jongetje willen
kwebbel schreef:kijk, en daarom ben ik er zo op tegen!! Als t maar gezond is.... denk ik dan.lammetje schreef:En daarnaast is het onderzoek ook voor mensen die kunnen aborteren als het een meisje is terwijl het ze een jongetje willen
trijntjejohanna schreef:kwebbel schreef:kijk, en daarom ben ik er zo op tegen!! Als t maar gezond is.... denk ik dan.lammetje schreef:En daarnaast is het onderzoek ook voor mensen die kunnen aborteren als het een meisje is terwijl het ze een jongetje willen
die uitspraak snap ik ook nooit helemaal... wat dan als het niet gezond is?
kwebbel schreef: kijk, en daarom ben ik er zo op tegen!! Als t maar gezond is.... denk ik dan. Dat is tegenwoordig ook al een wonder!! Oké, ik snap enigzins de teleurstelling als je bijv. graag een jongen had gewild en het is een meisje. Maar toch.... God kiest jouw uit om moeder te worden!! En dan te aborteren.........![]()
Atheist1984 schreef:trijntjejohanna schreef:die uitspraak snap ik ook nooit helemaal... wat dan als het niet gezond is?
Als een kind echt dus danige gebreken heeft dat het later een rot leven krijgt dan zou je abortus kunnen overwegen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten