Early Gender Test / Geslachtsbepaling

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Atheist1984

Berichtdoor Atheist1984 » 29 sep 2007 00:27

Ach ja, mensen moeten lekker zelf weten of ze zo'n test uitvoeren, ik zou het zelf niet doen maar als je het wel wilt doen, doe wat je niet laten kan. Ten 2de dit word ook al in ziekenhuizen gedaan. Als je wilt weten wat voor geslacht je kind is kan je ook vragen of ze dat zeggen. Btw, de link doet het niet (meer).

AikonGirl
Majoor
Majoor

Berichtdoor AikonGirl » 29 sep 2007 09:10

Atheist1984 schreef:Ten 2de dit word ook al in ziekenhuizen gedaan. Als je wilt weten wat voor geslacht je kind is kan je ook vragen of ze dat zeggen.

Ja, het nieuwe er aan is ook niet dát het kan, maar dat het al met 6 weken zou kunnen.
En nee, dat kan niet in het ziekenhuis.

Atheist1984

Berichtdoor Atheist1984 » 29 sep 2007 11:17

Volgens mij wel hoor, via een echo kunnen ze al zien of het kindje een jongen of een meisje is.

AikonGirl
Majoor
Majoor

Berichtdoor AikonGirl » 29 sep 2007 12:47

Nee joh, pas rond de 14 weken worden de uitwendige geslachtsorganen gevormd.

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 29 sep 2007 13:52

lammetje schreef:En daarnaast is het onderzoek ook voor mensen die kunnen aborteren als het een meisje is terwijl het ze een jongetje willen :|
kijk, en daarom ben ik er zo op tegen!! Als t maar gezond is.... denk ik dan. Dat is tegenwoordig ook al een wonder!! Oké, ik snap enigzins de teleurstelling als je bijv. graag een jongen had gewild en het is een meisje. Maar toch.... God kiest jouw uit om moeder te worden!! En dan te aborteren......... :x :shock:
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 29 sep 2007 17:14

We vergeten voor het gemak even dat er miljoenen mensen zijn die dit anders zien?

Kijk, ik ben er ook niet voor, maar je kunt nou eenmaal niet alles voor íedereen beredeneren op basis van het christelijk geloof.
pobody's nerfect

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 29 sep 2007 18:22

kwebbel schreef:
lammetje schreef:En daarnaast is het onderzoek ook voor mensen die kunnen aborteren als het een meisje is terwijl het ze een jongetje willen :|
kijk, en daarom ben ik er zo op tegen!! Als t maar gezond is.... denk ik dan.

die uitspraak snap ik ook nooit helemaal... wat dan als het niet gezond is?

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 29 sep 2007 19:57

Dan is het ook welkom!!!

topkok

Berichtdoor topkok » 30 sep 2007 22:49

je verft gewoon de ene helft van de kamer blaauw de andere roze... gokken is toch veel leuker:P

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 01 okt 2007 00:16

trijntjejohanna schreef:
kwebbel schreef:
kijk, en daarom ben ik er zo op tegen!! Als t maar gezond is.... denk ik dan.

die uitspraak snap ik ook nooit helemaal... wat dan als het niet gezond is?

Precies. Guido Weijers zou zeggen: "Als het maar gelukkig word".

Atheist1984

Berichtdoor Atheist1984 » 01 okt 2007 19:47

kwebbel schreef: kijk, en daarom ben ik er zo op tegen!! Als t maar gezond is.... denk ik dan. Dat is tegenwoordig ook al een wonder!! Oké, ik snap enigzins de teleurstelling als je bijv. graag een jongen had gewild en het is een meisje. Maar toch.... God kiest jouw uit om moeder te worden!! En dan te aborteren......... :x :shock:

God kiest jou dan ook uit om te arborteren??

Atheist1984

Berichtdoor Atheist1984 » 01 okt 2007 19:48

trijntjejohanna schreef:die uitspraak snap ik ook nooit helemaal... wat dan als het niet gezond is?

Als een kind echt dus danige gebreken heeft dat het later een rot leven krijgt dan zou je abortus kunnen overwegen.

Bookman
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Bookman » 01 okt 2007 22:23

Atheist1984 schreef:
trijntjejohanna schreef:die uitspraak snap ik ook nooit helemaal... wat dan als het niet gezond is?

Als een kind echt dus danige gebreken heeft dat het later een rot leven krijgt dan zou je abortus kunnen overwegen.

Vaak genoeg is gebleken dat een arts een abortus adviseerde en dat er na een psychisch zware zwangerschap tot een gezond kind ter wereld kwam.
Verlos ons, HEERE, onze God! en verzamel ons uit de heidenen, opdat wij den Naam Uwer heiligheid loven, ons beroemende in Uw lof.
Psalm 106:47

Terug naar “Archief”