Auto schept groep fietsers Gomarus Scholengemeenschap

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 24 sep 2007 09:28

1) Danku.
2) Dat ìs niet, u vìnd.
3) Als het niet zo over is gekomen zou ik dat niet hebben gezegd. Excuus als je eea niet zo bedoeld hebt.

kurtyo

Berichtdoor kurtyo » 24 sep 2007 12:40

jamillah schreef:1) Danku.

Graag gedaan.

2) Dat ìs niet, u vìndt.

Dat ís, het is een feit. Maar dat zegt natuurlijk niets over het al dan niet leukheidsgehalte.

3) Als het niet zo over is gekomen zou ik dat niet hebben gezegd. Excuus als je eea niet zo bedoeld hebt.

Excuus aanvaard. ;-)

Riska

Berichtdoor Riska » 24 sep 2007 12:50

Kurtyo schreef:Over Hart van Nederland: het is niet onverantwoord dat je kleine TKF'jes ziet, maar dat je Hart van Nederland kijkt. Het is pulptelevisie. Maar voor de duidelijkheid: het was een grapje.

Hoe wéét jij dat???? :lol: :lol:

Machiavelli
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Machiavelli » 24 sep 2007 12:53

Mensen die Hart van Nederland leuk en/of kwaliteitstv vinden, mogen afgevoerd worden richting Groningen.

Riska

Berichtdoor Riska » 24 sep 2007 12:57

Machiavelli schreef:Mensen die Hart van Nederland leuk en/of kwaliteitstv vinden, mogen afgevoerd worden richting Groningen.

Waarom richting Groningen??? Nog van het oude standpunt - of beter: ouderwetse idee - dat daar de boel dichtgeplakt is met kranten?

En ik vraag Kurtyo alleen maar hoe hij weet dat het pulp is...
Hart van Nederland is onvoorstelbaar sensatiebelust - ja, (en om vragen te voorkomen, ik kijk af en toe er ook naar...)

Machiavelli
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Machiavelli » 24 sep 2007 13:12

Riska schreef:Waarom richting Groningen??? Nog van het oude standpunt - of beter: ouderwetse idee - dat daar de boel dichtgeplakt is met kranten?
Eigenlijk omdat ik een hekel aan Groningen heb, maar inderdaad, de boel is daar nog steeds dichtgeplakt met kranten. Dank je voor de aanvulling.

André

Berichtdoor André » 24 sep 2007 13:16

Gruwelijk ontopic ook dit. :shock:

jaccootje85
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor jaccootje85 » 24 sep 2007 13:17

Machiavelli schreef:
Riska schreef:Waarom richting Groningen??? Nog van het oude standpunt - of beter: ouderwetse idee - dat daar de boel dichtgeplakt is met kranten?
Eigenlijk omdat ik een hekel aan Groningen heb, maar inderdaad, de boel is daar nog steeds dichtgeplakt met kranten. Dank je voor de aanvulling.

Welke boel dan? Is t daar dan een boel daar??? Valt toch wel mee? :D
Szent az Úr

Floefloe
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Floefloe » 24 sep 2007 13:42

André schreef:Gruwelijk ontopic ook dit. :shock:

Precies, gaarne u verder tot het topic beperken.
I was there Gandalf, I was there the day the strength of man failed

eefjuhf87
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor eefjuhf87 » 25 sep 2007 13:40

leclerc schreef:
eefjuhf87 schreef:Ik vind het niet gek dat het gebeurd is, als je ziet hoe die groepen met fietsers rijden. in één woord gezegd: Asociaal!!! Altijd met 4 mensen naast elkaar rijden en als er een auto ze wil passerenkomt ze weigeren aan de kant te gaan. Ik denk dat het niet de laatste keer is dat het gebeurd.
mijn betoog: rij gewoon net als normale mensen dat ook doen, met 2 mensen naast elkaar, dan gebeuren er geen gekke dingen.

jammer dat je betoog dan net geen hout snijd voor dit ongeval. Men reed keurig met zijn 2-en volgens de ooggetuigeverslagen opgetekend in het Kontakt http://www.hetkontakt.nl

Ik heb in mijn betoog niet vermeld dat dit ongeval veroorzaakt is door dat mensen niet met zn 2-en fietsten :mrgreen: :wink:
Het is in het algemeen bedoelt!!!
Jammer!!!! leuk geprobeerd, volgende keer beter... :lol:

leclerc
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor leclerc » 25 sep 2007 13:57

Wat een onzin: Je zegt letterlijk dat er geen ongelukken gebeuren als men met zijn 2-en naast elkaar fietst.
In dit geval werd er keurig gefietst maar raakte de automobiliste de macht kwijt over haar stuur.
Verkiezingsprogramma's zijn naar mijn bescheiden mening bedoeld om verkiezingen mee te winnen, niet om mee te regeren. -Willem Aantjes

BJ
Moderator

Berichtdoor BJ » 25 sep 2007 14:53

Overigens is met 2 fietsers naast elkaar fietsen alleen toegestaan als het overige wegverkeer daarvan geen hinder ondervind. Dus geen algemene regel dat je altijd met 2 personen naast lekaar kunt fietsen. Dit neemt overigens niet weg dat het gewoon een echt ongeluk geweest moet zijn, want niemand zal op een dergelijke wijze inrijden op een groep. Tenzij bij bijzondere weersomstandigen misschien als zeer dichte mist.

kurtyo

Berichtdoor kurtyo » 26 sep 2007 15:09

Riska schreef:
Kurtyo schreef:Over Hart van Nederland: het is niet onverantwoord dat je kleine TKF'jes ziet, maar dat je Hart van Nederland kijkt. Het is pulptelevisie. Maar voor de duidelijkheid: het was een grapje.

Hoe wéét jij dat???? :lol: :lol:

Mijn vader meent af en toe te moeten kijken en op mijn eigen kamer, als ik - de hemel zij geprezen, niet te vaak - zap, kom ik er wel eens langs...

Verder onderschrijf ik Machiavelli. ;-)

topkok

Berichtdoor topkok » 26 sep 2007 20:38

weet je ik vind jullie er een heel erg drama van maken.. hoeveel ongelukken gebeuren er niet met mensen die naar school fietsen elke dag.. en ik kan het best begrijpen met zn 5e naast elkaar is heel normaal (deed ik ook) en dan word er 1 keer een groep geschept van het Gomarus dan is er een heel topic met 5 pagina's moeten we over elke ongeluk in Nederland een nieuw topic openen.. kunnen ze er gelijk een nieuwe server bijkopen.. omdat ze het niet meer aankomen...

sorry hoor

TKF
Moderator

Berichtdoor TKF » 26 sep 2007 21:59

Met het 'mini-TKFje' gaat het aardig. Zijn arm zit in het gips verpakt en dat moet er nog wel zeker 4 weken omblijven.

Achteraf blijkt dat mijn broertje en een buurjongen eigenlijk op de meest benauwde posities zaten (onder de auto) terwijl zij relatief weinig fysiek letsel hebben opgelopen (een gebroken pols respectievelijk een gebroken sleutelbeen en een kapotte tong).

Inmiddels heeft de gemeente Zederik voor slachtoffers gratis vervoer geregeld tussen Leerbroek en de Gomarus.
'Real discoveries come from chaos.'
- Chuck Palahniuk

Terug naar “Archief”