1) Danku.
2) Dat ìs niet, u vìnd.
3) Als het niet zo over is gekomen zou ik dat niet hebben gezegd. Excuus als je eea niet zo bedoeld hebt.
Moderator: Moderafo's
Machiavelli schreef:Mensen die Hart van Nederland leuk en/of kwaliteitstv vinden, mogen afgevoerd worden richting Groningen.
Machiavelli schreef:Eigenlijk omdat ik een hekel aan Groningen heb, maar inderdaad, de boel is daar nog steeds dichtgeplakt met kranten. Dank je voor de aanvulling.Riska schreef:Waarom richting Groningen??? Nog van het oude standpunt - of beter: ouderwetse idee - dat daar de boel dichtgeplakt is met kranten?
leclerc schreef:eefjuhf87 schreef:Ik vind het niet gek dat het gebeurd is, als je ziet hoe die groepen met fietsers rijden. in één woord gezegd: Asociaal!!! Altijd met 4 mensen naast elkaar rijden en als er een auto ze wil passerenkomt ze weigeren aan de kant te gaan. Ik denk dat het niet de laatste keer is dat het gebeurd.
mijn betoog: rij gewoon net als normale mensen dat ook doen, met 2 mensen naast elkaar, dan gebeuren er geen gekke dingen.
jammer dat je betoog dan net geen hout snijd voor dit ongeval. Men reed keurig met zijn 2-en volgens de ooggetuigeverslagen opgetekend in het Kontakt http://www.hetkontakt.nl
Riska schreef:Kurtyo schreef:Over Hart van Nederland: het is niet onverantwoord dat je kleine TKF'jes ziet, maar dat je Hart van Nederland kijkt. Het is pulptelevisie. Maar voor de duidelijkheid: het was een grapje.
Hoe wéét jij dat????![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten