Moderator: Moderafo's
arjan1984 schreef:nog even speciaal voor Dirk: het comitee bestaat uit Essie, Jeronimuz, Nonno en ondergetekende!
Boekenlezer schreef:essieee schreef:Altijd als je thuis bent denk je, die en die, wéér niet gesproken, dus ik kan me wel vinden in de tekst van Boekenlezer!
Maar wij hebben elkaar wèl even gesproken, al was het maar kort, en al zat ik nog in de fase dat ik sociaal nog niet echt warm gedraaid was.
essieee schreef:Boekenlezer schreef:essieee schreef:Altijd als je thuis bent denk je, die en die, wéér niet gesproken, dus ik kan me wel vinden in de tekst van Boekenlezer!
Maar wij hebben elkaar wèl even gesproken, al was het maar kort, en al zat ik nog in de fase dat ik sociaal nog niet echt warm gedraaid was.
Én of dat ik je gesproken heb! Lana kon het niet laten me eventjes gruwelijk voor schut te zetten
@Lana, bedankt!
En Boekenlezer...er zullen vast wel meer meetings volgen
Jo'tje schreef:Het was leuk mensen!
Heb heel veel mensen natuurlijk niet gespoken, helaas, maar ook weer mensen wél die ik de vorige keer niet gesproken heb.
Gewoon leukGezellig. En lekker gegeten. Voor herhaling vatbaar.
En onze terugreis gaat vast alle anderen te boven
Jo'tje schreef:De andere twee dames vonden alle mensen die in Arnhem-zuid 's nachts rondliepen overvallers of ontvoerders..
Lana schreef:Dirk schreef:
En hoe verliep de reis verder, nadat ik jullie had ingehaald aan het eind van de A30?
Reed jij in één van die twee vrachtwagens dan??
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 gasten