Ontdek je hartleeftijd

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

jaccootje85
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor jaccootje85 » 25 aug 2007 14:11

na de 5e pagina kaptie ermee... k kan em dus niet afmaken :(
Szent az Úr

spacy
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor spacy » 25 aug 2007 18:42

hartleeftijd is even oud, 26

ik heb er vooral mee geleerd dat mijn buikomtrek 99cm is :D ben ik dus 2x zolang als ik dik ben ? :mrgreen:
When I kneel before You, them I'm defying gravity

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 25 aug 2007 23:57

Mijn hartje is zes jaar ouder.... Wat wil je ook, met al die breuken 8)

Nee, ik rook. Dan tellen ze er meteen al minstens 5 jaar erbij uiteraard. En het feit dat ik meer moet bewegen, dat is ook duidelijk. Kortom, de test vertelde me precies wat ik al wist. En sja, misschien moet ik eens stoppen met roken? Met het gevolg dat ik 10 kilo aan kom en mijn gewicht mijn hartleeftijd weer doet stijgen? Het is allemaal wat.

Toch mn cholesterol eens laten meten. Onze familie zit in de gevarenzone dus daar ben ik wel benieuwd naar eigenlijk.

André

Berichtdoor André » 26 aug 2007 00:57

jamillah schreef:Mijn hartje is zes jaar ouder.... Wat wil je ook, met al die breuken 8)

Nee, ik rook. Dan tellen ze er meteen al minstens 5 jaar erbij uiteraard. En het feit dat ik meer moet bewegen, dat is ook duidelijk. Kortom, de test vertelde me precies wat ik al wist. En sja, misschien moet ik eens stoppen met roken? Met het gevolg dat ik 10 kilo aan kom en mijn gewicht mijn hartleeftijd weer doet stijgen? Het is allemaal wat.

Toch mn cholesterol eens laten meten. Onze familie zit in de gevarenzone dus daar ben ik wel benieuwd naar eigenlijk.
Valt wel mee met jou, ik rook al 5 jaar niet meer en m'n <3 is 8 jaar ouder. Oorzaak: wsl die 10 kilo. Afbeelding

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 26 aug 2007 06:45

Sja.. en dan gaat het weer mis met je cholestrolletje enzo. Naja, ik heb me al voorgenomen meer te bewegen. En 24 baantjes te zwemmen.... 8)

Terug naar “Archief”