Moderator: Moderafo's
Muppet schreef:Hmm waarom doet het zo veel met je? Waar ben je bang voor dan?
De doemsenarios zijn toch wel bekend? Homosexuelen schijnen bij veel mensen gedoemt te zijn tot hel, niet inziende dat ze zelf ook zondigen. Vele christenen hebben ook nogal moeite een scheidingt e zien tussen iemand die gevoelens heeft en iemand die daar ook iets mee doet. Iemand die niks tegen de wil van God doet, heeft niets te vrezen.
Cisca schreef:Muppet schreef:Hmm waarom doet het zo veel met je? Waar ben je bang voor dan?
De doemsenarios zijn toch wel bekend? Homosexuelen schijnen bij veel mensen gedoemt te zijn tot hel, niet inziende dat ze zelf ook zondigen. Vele christenen hebben ook nogal moeite een scheidingt e zien tussen iemand die gevoelens heeft en iemand die daar ook iets mee doet. Iemand die niks tegen de wil van God doet, heeft niets te vrezen.
Heb je bewust mijn posting overgeslagen of zo![]()
Jij hebt hier amper gepost, en oordeelt direct, neem van mij aan dat Essiee niet is zoals jij denkt, ze kan prima met hen omgaan, en zet ze echt niet in de hel, onze grootste vriend is homo, we gaan al een paar jaar met elkaar om, dat zou niet kunnen als je iemand in de hel zou plaatsen, vandaag komt hij weer terug van vakantie, wij blij, wij hebben hem echt gemist de afgelopen weken.
En nu stoppen met het onnodig aanvallen van Essiee, daar is ze veel te goed voor
Muppet schreef:Jij zal er kapot van zijn? Wat heeft het met jou te maken? Bizare opmerking. Alsof iemand ten dode opgeschreven is
Muppet schreef:essieee schreef:...
Hmm waarom doet het zo veel met je? Waar ben je bang voor dan?
De doemsenarios zijn toch wel bekend? Homosexuelen schijnen bij veel mensen gedoemt te zijn tot hel
Muppet schreef:Graag een quote waar ik een oordeel over iemand uitspreek.
Cisca schreef:Muppet schreef:Jij zal er kapot van zijn? Wat heeft het met jou te maken? Bizare opmerking. Alsof iemand ten dode opgeschreven is
Inderdaad een erg vriendelijke reactie, totaal niet veroordelend![]()
Muppet schreef:essieee schreef:...
Hmm waarom doet het zo veel met je? Waar ben je bang voor dan?
De doemsenarios zijn toch wel bekend? Homosexuelen schijnen bij veel mensen gedoemt te zijn tot hel
Muppet schreef:Graag een quote waar ik een oordeel over iemand uitspreek.
Muppet schreef:Nogmaals de veroordeling graag.
Muppet schreef:Ik heb hem nog steeds niet gezien.
Muppet schreef:Als je geen veroordeling van mij kan vinden, wil je dan alsjeblieft ophouden met je kinderlijke geblaat.
Muppet schreef:De andere member kan waarschijnlijk best voor haar zelf spreken.
Denkertje21 schreef:Optimatus schreef:Ik heb overigens met iemand afgesproken dat als hij met zijn liefde trouwt, ik bij binnenkomst van bruidegom en bruidegom "No woman, no cry" zal spelen.
Maak me gek!!! Kom spelen! Ik ga NU een bruidegom zoeken!!!
Cisca schreef:Muppet schreef:Hmm waarom doet het zo veel met je? Waar ben je bang voor dan?
Heb je bewust mijn posting overgeslagen of zo![]()
Jij hebt hier amper gepost, en oordeelt direct, neem van mij aan dat Essiee niet is zoals jij denkt, ze kan prima met hen omgaan, en zet ze echt niet in de hel, onze grootste vriend is homo, we gaan al een paar jaar met elkaar om, dat zou niet kunnen als je iemand in de hel zou plaatsen, vandaag komt hij weer terug van vakantie, wij blij, wij hebben hem echt gemist de afgelopen weken.
En nu stoppen met het onnodig aanvallen van Essiee, daar is ze veel te goed voor
Daarom zie ik dit ook andersom! Ik bedoel hiermee niet dat eeen homo meer te vrezen heeft dan ik in al mijn zonden!Iemand die niks tegen de wil van God doet, heeft niets te vrezen
meboy schreef:Als ik een zoon of dochter zou hebben dan zou ik benadrukken dat het misschien een belangrijke kwestie lijkt maar dat het vinden van Jezus een veel belangrijke kwestie is. Al het andere is relatief.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 85 gasten