Moderator: Moderafo's
johannes1 schreef:he denk je Johannes dat je durft explicieter te zijn? er zijn vast zat mensen hier die met hetzelfe probleem zitten.
bijvoorbeeld: hoe probeer je van wereldse dingen af te komen? waarom vindt je dat dat moet? welke wereldse dingen zjin dat?
ik durf er wel over uit te wijden hoor. ben tenslotte deze topic ook begonnen. wat ik de wereldse dingen vindt? laat ik dan eerst vriendelijk te vragen niet off-topic te gaan daarover, want ik weet dat de meeste van jullie hier anders over denken. als wereldse dingen versta ik de bv. muziek. ik had eerst op mijn pc veel popmuziek staan die mooi klonken, maar ik voel dat het verkeerd is dat muziek. heb er toen vanalles af staan gooien en wilde alleen de verantwoorde muziek er op laten staan, maar mijn vlees was zwak er kwamen weer andere muziek bij. ik weet dat het fout is, maar ik vindt het mooi, ik wil het er af hebben, maar ik zet het iedere keer er weer op. hoe kom je er af. ik denk door resoluut te zeggen en nu er af en nooit meer die zooi er op. dit is 1 van de dingen die mij dat leeg gevoel bezorgen denk.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten