L'être extraterrestre schreef:Heel verhaal..Wie dit leest is geweldig
Heb het helemaal gelezen

Moderator: Moderafo's
*Annette* schreef:zahra schreef:ik heb veel verstand van huidproblemen e.d, en van huidverzorgingsproducten..dus vind het leuk om mensen advies te geven
Vertel maar eens wat ik tegen puisten kan doen, zie er op dit moment echt niet uit! Grrr......
Via via, die ook wel contact heeft met een homeopaat gebruik ik tabletten waarbij je bloed gezuiverd word. Na een poosje zag je wel dat het hielp het werd een stuk minder, me huid werd gladder. Volgens diegene waar ik ze van heb, heb je na een hele tijd een mooi egaal gezicht. Maar afwachten of dat ook zo gaat worden. Maarja een weekje weg en ze vergeten en je kunt weer bij A beginnen
.
L'être extraterrestre schreef:Ik moet nodig op de proefdiervrije make-up overgaan![]()
Ik moet alleen ver reizen voor The Body shop en dingen van bijvoorbeeld de HEMA vind ik niet prettig.
Tot nu toe: Eerst gebruikte ik reinigingsmiddelen van Garnier, ruikt heerlijk, werkt heerlijk, omdat ik het duur vond ben ik overgegaan op HEMA reinigingslotion, maar mijn hele gezicht en handen plakken als ik dat gebruik, ondanks dat ik natuurlijk alles er af spoel met water. Dus ik vind het zooi. Ik gebruik scrubzooi van Nivea, mijn moeder koopt dat altijd. Maak me er niet zo druk om, doe het nauwelijks
Qua make-up gebruik ik mascara van MAXfactor en wel MaserpieceMAX, foundation Maybelline DreamMatte Mouse, Ivory 010, oogschaduw gebruik ik niet, ik had het wel en wel van Bourjois, blush heb ik van Bourjois, de heel fel roze.
Ik ben ook echt verslaafd aan foundation, zonder foundation ga ik de deur niet uit. Zonder mascara ook niet. Nadeel vind ik dat deze foundation niet echt goed blijft zitten, eind van de dag is een gedeelte er af, maar ik durf niets anders te proberen, bang als dat ik ben dat het niet bevalt. Deze kleur is namelijk perfect voor mijn huid.
Qua Shampoo had ik eerst van Niveau met parelextract ofzo (blabla), daarvan bleef mijn haar redelijk, nu is het op en heb ik van Herbanogwat de shampoo voor droog haar gekocht, de eerste keer dat ik het had gebruikt was mijn haar net een bos touw. Echt verschrikkelijk. Nu gaat het op zich wel. Het ruikt heerlijk. Douchegel heb ik van FA en van nog een merk.
Heel verhaal..Wie dit leest is geweldig
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten