Moderator: Moderafo's
Aragorn schreef:Die van ons is niet echt goed en ook niet echt slecht. Begeleidt gewoon de samenzang en that's it. Eigenlijk zou een organist in zijn spel de stemming van de prediking moeten verwerken, dat lijkt me wel gaaf: een heuse orgelvirtuoos die elke week iets nieuws speelt!
Aragorn schreef:Die van ons is niet echt goed en ook niet echt slecht. Begeleidt gewoon de samenzang en that's it. Eigenlijk zou een organist in zijn spel de stemming van de prediking moeten verwerken, dat lijkt me wel gaaf: een heuse orgelvirtuoos die elke week iets nieuws speelt!
tanteoranje schreef::lol: Laat het eens weten (of was het al eerder aan de orde?): genieten jullie 's zondags steeds weer van de samenzang, mede omdat de organist er zoveel in weet te leggen? En op welke manier wordt er in jullie gemeente een organist gekozen?
BJ schreef:tanteoranje schreef::lol: Laat het eens weten (of was het al eerder aan de orde?): genieten jullie 's zondags steeds weer van de samenzang, mede omdat de organist er zoveel in weet te leggen? En op welke manier wordt er in jullie gemeente een organist gekozen?
Ik kan mijn eigen vader natuurlijk moeilijk afvallenMaar het niveau is prima hoor van beide organisten. Alleen moeten ze niet altijd lange voorspelen gebruiken
En kiezen van een organist, het lijkt wel of ze voor het oprapen liggen. Wij hebben 2 organisten en nog een mevrouw die af en toe speelt. Maar alle organisten zijn al de 50 gepasseert en er zijn echt geen nieuwe jonge.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten